Page 3 of 7

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 2 Sep 2013, o 21:06
by Pawełn
turkus wrote:
Travis wrote:Jak kupiłem IS200 to teść się pytał co to za marka w ogóle jest? Chińska?
U mnie pan na strzeżonym jak zobaczył auto to zrobił oczy jak 5 zł i na plakietce napisał "LEXUX" :)
To jeszcze nic, max5ter jak kupił swojego lexa to miał w dowodzie :szok: napisane leksus :biggrin2: nie wiem jak im się to udało...

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 2 Sep 2013, o 21:22
by turkus
U mnie na zagramanicznym dowodzie było "Sportscross". W Szwajcarowie też czytać nie potrafią :P

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 2 Sep 2013, o 23:09
by jarekrk
Czy ktoś ma SC-ka?

Bo rozumiem, że każdy wypowiada się ogólnie o lexach ale temat dotyczył SC400 i odnośnie tego modelu bardzo mało osób coś odpisało.
Ciężko porównać 200IS i SC400 bo nawet wchodząc na autoscout24 czy mobile de 200isów są setki, a SC400 na mobilede są 4, autoscout 8 na allegro 5.
Czy ich aż tak mało wychodziło?
Czy ludzie nie sprzedają?

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 3 Sep 2013, o 12:35
by BeeMiX
jarekrk wrote:Czy ktoś ma SC-ka?

Bo rozumiem, że każdy wypowiada się ogólnie o lexach ale temat dotyczył SC400 i odnośnie tego modelu bardzo mało osób coś odpisało.
Ciężko porównać 200IS i SC400 bo nawet wchodząc na autoscout24 czy mobile de 200isów są setki, a SC400 na mobilede są 4, autoscout 8 na allegro 5.
Czy ich aż tak mało wychodziło?
Czy ludzie nie sprzedają?
31 Listopada będzie 6 lat jak kupiłem mojego SC300. Auto miała jakieś 110 tyś km, teraz ma okolo 180-190 tyś. Przez cały ukres użytkowania oprócz płynów, hamulców, filtrów wymieniłem tylko łączniki stabilizatora (może 80zł ?), zregenerowałem pompe wspomagania + nowy wąż (po części moja wina bo jeździłem pare dni bez płynu), Raz zrobiłem rozrząd i zamknął się w paru stówkach (bez pompy wody), wsadziłem nowe gumy w przednie wachacze, od polskich dziur się wybiły. I to w skrócie tyle jeśli chodzi o koszta. Mówie oczywiście o seryjnym aucie, bo od jakiegoś czasu seryjne nie jest i teraz to studnia bez dna :) Jak wymieniałem hamulce, na japońskich częściach, to mój mechanik nie mógł wyjść z podziwu, mówił że do swojej E39 za tyle by w miare dobrego chinskiego zamiennika nie kupił :D

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 3 Sep 2013, o 14:19
by jarekrk
Opinia bardzo pozytywna dzięki, ale sc300?

Skad go kupiłeś:)?
U nas przecież nigdzie nie ma tych aut

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 4 Sep 2013, o 23:05
by BeeMiX
Sprowadziłem samemu, lekko drasnietego w błotnik, z USA.

Od czasu do czasu się zdarzy że jakiś jest na sprzedaż, najtrudniej znaleźć polifta.

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 21 Sep 2013, o 10:42
by jarekrk
A skoro nie ma jak tego kupić dobrego w PL to nie jest pomysłem, poszukać w UK toyoty soarer ( do 10k masz dużo do wyboru) potem kupić jakiegoś trupa(sc400) u nas jak najtaniej i przełożyć kiere ?
Możemy się cieszyć z pięknego soarera i JZa pod maska:)

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 21 Sep 2013, o 12:32
by ledziu
jarekrk wrote:A skoro nie ma jak tego kupić dobrego w PL to nie jest pomysłem, poszukać w UK toyoty soarer ( do 10k masz dużo do wyboru) potem kupić jakiegoś trupa(sc400) u nas jak najtaniej i przełożyć kiere ?
Możemy się cieszyć z pięknego soarera i JZa pod maska:)
Tia super pomysł żeby zniechęcić się na stałe do motoryzacji nie mówiąc już o SCku, kosztach i późniejszej odsprzedaży :ok:

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 21 Sep 2013, o 14:34
by jarekrk
zniechęciłem się 6 lat temu jak miałem 200sxa i 2 razy mi się silnik wykupkał, później ze złości sprzedałem wszystko za grosze, a teraz żałuje tego jak niczego innego

Re: SC400 - dlaczego jest ich tak mało ?

Posted: 21 Sep 2013, o 15:50
by ledziu
jarekrk wrote:zniechęciłem się 6 lat temu jak miałem 200sxa i 2 razy mi się silnik wykupkał, później ze złości sprzedałem wszystko za grosze, a teraz żałuje tego jak niczego innego
Czego żałujesz?
Tak naprawdę nie ma czego... :biggrin2:
Miałeś Sra czy CA?