Re: Most IS200
Posted: 27 Aug 2013, o 15:05
Tak. Ale w temacie rozgorzała dyskusja, co będzie jeżeli swapujemy most AT/MT.michalllw wrote:Jesli masz dyfer a02a i założysz a02b to będzie tak samo pokazywać prędkość
Tak. Ale w temacie rozgorzała dyskusja, co będzie jeżeli swapujemy most AT/MT.michalllw wrote:Jesli masz dyfer a02a i założysz a02b to będzie tak samo pokazywać prędkość
Tak samo, będziesz miał 90 km/h, ale prędkość rzeczywista się zmieni ... Jeśli licznik bazowałby na kole, jak to było przy WSK, to by nie okłamywał, a tak że jest w skrzyni to przekłamanie będzie. Matematyki nie oszukasz ...michalllw wrote:Jesli masz dyfer a02a i założysz a02b to będzie tak samo pokazywać prędkośćbaniaq wrote:Prędkościomierz będzie przekłamywał, bo prędkość obrotowa skrzyni jest odpowiednia dla określonej prędkości z zastosowaniem określonego przełożenia w moście, a ze względu na zmienione przełożenie w moście prędkość obrotowa mostu będzie inna.
A01A - 3.916 Open Centre
A01B - 3.916 Torsen LSD
A02A - 4.083 Open Centre
A02B - 4.083 Torsen LSD
Dyfer od is300 ma coś koło 3,5 +półosie is300 i masz problem z głowynismo250 wrote:panowie podepne sie tu zeby nie zakladac nowego
przy 3000obr na 2jz i skrzyni w58 mam 120km/k z gps
to dla mnie za duzo na silniku
dyfer jest juz najkrutszy z mozliwych bo 3,9
czy macie jakas wiedze z czego by mozna podswapowac
chodzby nawet same zebatki ?
nie musza byc idealnie takie same lizne je sobie na tokarce
tylko co by mialo przelozenie 3,5 i w miare pasowalo do lexa
najlepiej czy torsen z soarera by chcial tam wejsc?