Page 3 of 7

Re: Most IS200

Posted: 27 Aug 2013, o 15:05
by baniaq
michalllw wrote:Jesli masz dyfer a02a i założysz a02b to będzie tak samo pokazywać prędkość
Tak. Ale w temacie rozgorzała dyskusja, co będzie jeżeli swapujemy most AT/MT.

Re: Most IS200

Posted: 27 Aug 2013, o 15:27
by LinkPL
michalllw wrote:
baniaq wrote:Prędkościomierz będzie przekłamywał, bo prędkość obrotowa skrzyni jest odpowiednia dla określonej prędkości z zastosowaniem określonego przełożenia w moście, a ze względu na zmienione przełożenie w moście prędkość obrotowa mostu będzie inna.
Jesli masz dyfer a02a i założysz a02b to będzie tak samo pokazywać prędkość

A01A - 3.916 Open Centre
A01B - 3.916 Torsen LSD
A02A - 4.083 Open Centre
A02B - 4.083 Torsen LSD
Tak samo, będziesz miał 90 km/h, ale prędkość rzeczywista się zmieni ... Jeśli licznik bazowałby na kole, jak to było przy WSK, to by nie okłamywał, a tak że jest w skrzyni to przekłamanie będzie. Matematyki nie oszukasz ...

Pozdrawiam
Link

Re: Most IS200

Posted: 27 Aug 2013, o 16:43
by carsik
jakoś nie przypominam sobie czujnika prędkości w skrzyni :crazy:

Re: Most IS200

Posted: 2 Jul 2014, o 19:30
by nismo250
panowie podepne sie tu zeby nie zakladac nowego
przy 3000obr na 2jz i skrzyni w58 mam 120km/k z gps
to dla mnie za duzo na silniku
dyfer jest juz najkrutszy z mozliwych bo 3,9
czy macie jakas wiedze z czego by mozna podswapowac
chodzby nawet same zebatki ?
nie musza byc idealnie takie same lizne je sobie na tokarce
tylko co by mialo przelozenie 3,5 i w miare pasowalo do lexa
najlepiej czy torsen z soarera by chcial tam wejsc?

Re: Most IS200

Posted: 2 Jul 2014, o 20:53
by michalllw
nismo250 wrote:panowie podepne sie tu zeby nie zakladac nowego
przy 3000obr na 2jz i skrzyni w58 mam 120km/k z gps
to dla mnie za duzo na silniku
dyfer jest juz najkrutszy z mozliwych bo 3,9
czy macie jakas wiedze z czego by mozna podswapowac
chodzby nawet same zebatki ?
nie musza byc idealnie takie same lizne je sobie na tokarce
tylko co by mialo przelozenie 3,5 i w miare pasowalo do lexa
najlepiej czy torsen z soarera by chcial tam wejsc?
Dyfer od is300 ma coś koło 3,5 +półosie is300 i masz problem z głowy

Re: Most IS200

Posted: 2 Jul 2014, o 21:28
by turkus
B04B ma 3.58

Re: Most IS200

Posted: 2 Jul 2014, o 21:56
by krzywydg
dyfer z soarera nie podejdzie.. masz założyć sobie walek atakujązy z dyfra z is200 który ma 4, coś tam.. ps. na czym Ci zależy?? przyśpieszenie czy wysokie Vmax?

znalazłem jakie powinieneś mieć przelożenie 47:11=4.272 co na dyfrze w is300 jest nie do osiągnięcia ;)

Re: Most IS200

Posted: 4 Jul 2014, o 11:05
by nismo250
lezy mi dyfer z is300 i tez ma 3,9
wiec jaki to ten dyfer z tego is300 ma 3,5 bo bylo by to idealne
dyfer z soarera sam w sobie nie podejdzie ale moze krąży po necie gdzies jakies info co do przezucenia bebechów ?

Re: Most IS200

Posted: 4 Jul 2014, o 11:36
by turkus
No masz powyżej - z wersji sport, b04b

Re: Most IS200

Posted: 5 Jul 2014, o 15:03
by nismo250
nie bede ciagnol dyfra ze stanów
bo watpie zeby taki byl gdzies na allegro
nie slyszal ktos o jakis swapach trybów z ls albo rx cokolwiek ?