Page 3 of 6
Re: Jeden cylinder przestaje pracować po nagrzaniu silnika..
Posted: 8 Oct 2013, o 14:28
by gileusz
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc w rozwiązaniu problemu. Okazało się że za wszystkim stał wadliwy wtryskiwacz paliwa na czwartym cylindrze. Po jego wymianie auto zarówno na gazie jak i na benzynie jeździ idealnie

Re: Jeden cylinder przestaje pracować po nagrzaniu silnika..
Posted: 9 Oct 2013, o 21:55
by CICHY
Re: Jeden cylinder przestaje pracować po nagrzaniu silnika..
Posted: 30 May 2015, o 13:53
by jordi007
Panowie odświeże temat bo teraz ja mam problem bardzo podobny,opisany w poscie do rzeczy.
miesiac temu padły mi cewki 1,2i 4 po wymianie było ok natomiast wczoraj wrociłem i znowu ewidetnie nie chodzi na wszystkie gary. Rano wstaje chciałem sprawdzic ktore to cylindry albo cylinder nie chodzi a tu wszystko ok wiec zadowolony jade lecz po rozgrzaniu znowu nie chodzi na wszystkie cylindry i zauwarzyłem ze przy nierównej pracy rownież przepustnica grzechocze i taki dzyndzel pod kołkiem sie rusza w rytm grzechotania jutro bede miał podpiety pod komp to wiecej napisze.
Tylko zastanawia mnie jesli to cewki dlaczego padaja
luzów zaworowych brak, swiece oki( niedawno wymienione Denso)
przepustnica raczej czysta mechcanik mowił bez sensu czyscic
nie jestem pewny tylko ladowania bo widziałem na wskazówce ze lekko opadła po sprawdzenie 14,1 z obciążeniem czy bez ale jak włacze klime to juz 13,6 ale to chyba normalne mechanik mówi zeby wymienic baterie fak lata ma napewno powyzej 10 ale trzyma napiecie 13,7.
dodam ze jak wracałem to sprawdziłem go na trasie bo wymieniłem układ wydechowy i chyba moge sie pochwalic bo 221 km wyciągnał z nawigacji predkość chciałem fote zrobic ale nieberdzo miałem jak przy tej predkości.
Czekam na jakas pomoc bo nie bede ciągle wymieniał cewek.
Re: Jeden cylinder przestaje pracować po nagrzaniu silnika..
Posted: 31 May 2015, o 00:31
by owczar
Jaki luz zaworowy?
Re: Jeden cylinder przestaje pracować po nagrzaniu silnika..
Posted: 31 May 2015, o 00:31
by GOLDI
jordi007 wrote: swiece oki( niedawno wymienione Denso)
przy obecnej skali podróbek denso na rynku zaczal bym od tego punktu na przejscie na NGK od dystrybutora..
fenomenalne jest to że 50% zakupionych święc przez moich klientów okazało się podjebkami

Re: Jeden cylinder przestaje pracować po nagrzaniu silnika..
Posted: 31 May 2015, o 10:12
by jordi007
Nie podam ci wyników bo zaufalem mechaników i powiedział że sprawdził i jest git Pozatym dodał że likwidacja luzow tylko przez wymianę szklanek a to już mało oplacalne. Co to świec się zgodzę i też wymienię bo kiedyś miałem ngk i bardziej mi pasowały
Re: Jeden cylinder przestaje pracować po nagrzaniu silnika..
Posted: 31 May 2015, o 10:34
by twiti7
Regulacja luzów mało opłacalna, można sobie narobić problemów nie wyregulowanymi. Regulacja nie jest taka trudna można pozamieniać szklanki miejscami tak żeby było najtaniej, można też je pod szlifować, choć różnie to jest jedni mówią że można inni że nie bo są utwardzane powierzchniowo a jeszcze inni że owszem ale tylko z jednej strony dlatego można szlifować.
Re: Jeden cylinder przestaje pracować po nagrzaniu silnika..
Posted: 31 May 2015, o 10:52
by owczar
Hmm ciekawe stwierdzenie z tymi zaworami. Skoro tak powiedział to pewnie są tak na styk.
Mierzyles kompresję na rozgrzanym silniku?
Re: Jeden cylinder przestaje pracować po nagrzaniu silnika..
Posted: 31 May 2015, o 14:15
by jordi007
bardzo mizliwe moj blad ze nie zapytałem o wyniki jesli chodzi o kompresie to jesli dobrze pamietam to 13,5 a na pierwsym 13,1
Re: Jeden cylinder przestaje pracować po nagrzaniu silnika..
Posted: 31 May 2015, o 21:12
by jordi007
Dzieki uprzejmości rikiego ktory mi podłaczył pod kompa wyszło wypadanie zapłonu na 6 cylindrze po wymianie na nową cewke zero poprawy
