Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)

Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)

Post by Yarecki »

Adolvo wrote:żeby nie zakładać nowego tematu.. tym bardziej, że auto to samo.. ;)

przy wymianie oleju w skrzyni i tylnym moście w AJC, poprosiłem o diagnozę stuków, trzasków i pisków w przednim zawieszeniu,
luzów jako takich na zawieszeniu nie stwierdzono.. po jeździe zdiagnozowano, że do wymiany amortyzatory i poduszki amorów..

i w związku z tym pytanie.. tylko OEM?
a może coś takiego? http://allegro.pl/amortyzatory-lexus-gs ... 51756.html
tylko czy to będzie współpracowało z ori sprężyną?

z góry dzięki za podpowiedzi
B6 to znacznie usztywni auto.
Przecież masz KYB też w ofertach bądź Sachs w standardowej sztywności.
User avatar
baniaq
Lex Maniak
Posts: 789
Joined: 4 Jun 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Poznań
Contact:

Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)

Post by baniaq »

Za tę cenę nawet bym się nie zastanawiał. Tylko weź pod uwagę, że musisz dokupić też 2szt na tył, żeby auto dobrze się prowadziło.
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)

Post by Yarecki »

baniaq wrote:Za tę cenę nawet bym się nie zastanawiał. Tylko weź pod uwagę, że musisz dokupić też 2szt na tył, żeby auto dobrze się prowadziło.
Widzę, że cena jest najważniejsza a to, że z auta zrobi "taczkę" nie ma znaczenia :biggrin2: ciekawe podejście.
User avatar
Adolvo
Lex user
Posts: 239
Joined: 10 Sep 2014, o 07:51
Model Lexusa: LS460
Skąd:: mazowieckie
Contact:

Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)

Post by Adolvo »

Yarecki wrote:
baniaq wrote:Za tę cenę nawet bym się nie zastanawiał. Tylko weź pod uwagę, że musisz dokupić też 2szt na tył, żeby auto dobrze się prowadziło.
Widzę, że cena jest najważniejsza a to, że z auta zrobi "taczkę" nie ma znaczenia :biggrin2: ciekawe podejście.
no więc m.in. dlatego pytam..
nie mam pojęcia jak duża jest to różnica w stosunku do standardu..
niestety słowo "sportowe" działa na mnie od razu uczulająco.. szczególnie jeśli chodzi o takie auto..

generalnie to chyba wchodzi w grę tylko KYB.. łącznie z mocowaniami.. okrągła suma.. :)
Image
User avatar
baniaq
Lex Maniak
Posts: 789
Joined: 4 Jun 2013, o 01:11
Model Lexusa: IS200
Skąd:: Poznań
Contact:

Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)

Post by baniaq »

Yarecki wrote:Widzę, że cena jest najważniejsza a to, że z auta zrobi "taczkę" nie ma znaczenia :biggrin2: ciekawe podejście.
1. Od razu taczkę... Taczkę to się robi na gwincie z ustawionym wkładem na twardo i twardą sprężyną.
2. Po co w ogóle pytać o "sportowe" amortyzatory, skoro się ich nie chce? W aukcji jest napisane "SPORTOWE - UTWARDZONE".
(chyba forum zaczyna ze mnie robić hejtera)

W skrócie:
Chcesz poprawić prowadzenie - B6. (Nie mogę znaleźć konkretnego info o ile są twardsze od OEM).
Chcesz serię - kup odpowiedniki seryjnych.
Sprzedam graty do IS200/300:
- kanapę tylną bez zagłówków czarna skóra + alkantara (wyprana 99zł)
- boczki drzwiowe przejściowe (czarna ramka głosników) w czarnej alkantarze (40zł)
User avatar
Adolvo
Lex user
Posts: 239
Joined: 10 Sep 2014, o 07:51
Model Lexusa: LS460
Skąd:: mazowieckie
Contact:

Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)

Post by Adolvo »

baniaq wrote: 1. Od razu taczkę... Taczkę to się robi na gwincie z ustawionym wkładem na twardo i twardą sprężyną.
2. Po co w ogóle pytać o "sportowe" amortyzatory, skoro się ich nie chce? W aukcji jest napisane "SPORTOWE - UTWARDZONE".
(chyba forum zaczyna ze mnie robić hejtera)

W skrócie:
Chcesz poprawić prowadzenie - B6. (Nie mogę znaleźć konkretnego info o ile są twardsze od OEM).
Chcesz serię - kup odpowiedniki seryjnych.
no właśnie to podstawowe pytanie..

poprawienie prowadzenia ok.. natomiast wszystko zależy od skali utwardzenia takich amortyzatorów.. pytałem bo nie znalazłem porównania..
jeśli byłaby to mała zmiana to byłbym jak najbardziej na tak..
w przeciwnym wypadku to, moim zdaniem, głównym problemem może być współpraca takiego amortyzatora z seryjną sprężyną..

pewnie będzie ciężko o jakieś faktyczne doświadczenia, więc w takiej sytuacji raczej nie zaryzykuję i jednak zostanę przy fabrycznej specyfikacji..

mimo wszystko dzięki za zainteresowanie
Image
Post Reply

Return to “GS mk2 1997-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest