Page 3 of 3
Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)
Posted: 28 Nov 2014, o 11:58
by Yarecki
Adolvo wrote:żeby nie zakładać nowego tematu.. tym bardziej, że auto to samo..
przy wymianie oleju w skrzyni i tylnym moście w AJC, poprosiłem o diagnozę stuków, trzasków i pisków w przednim zawieszeniu,
luzów jako takich na zawieszeniu nie stwierdzono.. po jeździe zdiagnozowano, że do wymiany amortyzatory i poduszki amorów..
i w związku z tym pytanie.. tylko OEM?
a może coś takiego?
http://allegro.pl/amortyzatory-lexus-gs ... 51756.html
tylko czy to będzie współpracowało z ori sprężyną?
z góry dzięki za podpowiedzi
B6 to znacznie usztywni auto.
Przecież masz KYB też w ofertach bądź Sachs w standardowej sztywności.
Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)
Posted: 28 Nov 2014, o 12:56
by baniaq
Za tę cenę nawet bym się nie zastanawiał. Tylko weź pod uwagę, że musisz dokupić też 2szt na tył, żeby auto dobrze się prowadziło.
Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)
Posted: 28 Nov 2014, o 13:09
by Yarecki
baniaq wrote:Za tę cenę nawet bym się nie zastanawiał. Tylko weź pod uwagę, że musisz dokupić też 2szt na tył, żeby auto dobrze się prowadziło.
Widzę, że cena jest najważniejsza a to, że z auta zrobi "taczkę" nie ma znaczenia

ciekawe podejście.
Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)
Posted: 28 Nov 2014, o 13:30
by Adolvo
Yarecki wrote:baniaq wrote:Za tę cenę nawet bym się nie zastanawiał. Tylko weź pod uwagę, że musisz dokupić też 2szt na tył, żeby auto dobrze się prowadziło.
Widzę, że cena jest najważniejsza a to, że z auta zrobi "taczkę" nie ma znaczenia

ciekawe podejście.
no więc m.in. dlatego pytam..
nie mam pojęcia jak duża jest to różnica w stosunku do standardu..
niestety słowo "sportowe" działa na mnie od razu uczulająco.. szczególnie jeśli chodzi o takie auto..
generalnie to chyba wchodzi w grę tylko KYB.. łącznie z mocowaniami.. okrągła suma..

Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)
Posted: 28 Nov 2014, o 14:46
by baniaq
Yarecki wrote:Widzę, że cena jest najważniejsza a to, że z auta zrobi "taczkę" nie ma znaczenia

ciekawe podejście.
1. Od razu taczkę... Taczkę to się robi na gwincie z ustawionym wkładem na twardo i twardą sprężyną.
2. Po co w ogóle pytać o "sportowe" amortyzatory, skoro się ich nie chce? W aukcji jest napisane "SPORTOWE - UTWARDZONE".
(chyba forum zaczyna ze mnie robić hejtera)
W skrócie:
Chcesz poprawić prowadzenie - B6. (Nie mogę znaleźć konkretnego info o ile są twardsze od OEM).
Chcesz serię - kup odpowiedniki seryjnych.
Re: Stukanie w zawieszeniu przód (sworznie?)
Posted: 28 Nov 2014, o 15:39
by Adolvo
baniaq wrote:
1. Od razu taczkę... Taczkę to się robi na gwincie z ustawionym wkładem na twardo i twardą sprężyną.
2. Po co w ogóle pytać o "sportowe" amortyzatory, skoro się ich nie chce? W aukcji jest napisane "SPORTOWE - UTWARDZONE".
(chyba forum zaczyna ze mnie robić hejtera)
W skrócie:
Chcesz poprawić prowadzenie - B6. (Nie mogę znaleźć konkretnego info o ile są twardsze od OEM).
Chcesz serię - kup odpowiedniki seryjnych.
no właśnie to podstawowe pytanie..
poprawienie prowadzenia ok.. natomiast wszystko zależy od skali utwardzenia takich amortyzatorów.. pytałem bo nie znalazłem porównania..
jeśli byłaby to mała zmiana to byłbym jak najbardziej na tak..
w przeciwnym wypadku to, moim zdaniem, głównym problemem może być współpraca takiego amortyzatora z seryjną sprężyną..
pewnie będzie ciężko o jakieś faktyczne doświadczenia, więc w takiej sytuacji raczej nie zaryzykuję i jednak zostanę przy fabrycznej specyfikacji..
mimo wszystko dzięki za zainteresowanie