[IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
Ronald
Lex user
Posts: 136
Joined: 8 Jan 2015, o 23:48
Model Lexusa: IS430
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post by Ronald »

Cel jakim była moc około 300KM jak dla mnie został osiągnięty! Na innej hamowni mogło by wyjść lekko ponad 300KM, chodzi rozbierzność względem hamowni, czego sam byłem świadkiem. Co ciekawe, na LPG mamy serię! Tu też jestem bardzo zadowolony! Wyniki pomiarów poniżej.

PB95
293 KM przy 6287 RPM
426 Nm przy 3906 RPM

LPG
282 KM przy 6026 RPM
399 NM przy 3857 RPM

Wykresy znajdziesz poniżej:
https://1drv.ms/u/s!Ahohk3FSjKrmgZdsrYS0zTuKTTpuMw
https://www.dropbox.com/s/q2g1ur2zwr4mv ... 1.JPG?dl=0
https://drive.google.com/open?id=0B1LBu ... nZlU0tqVDQ
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post by owczar »

LPG stroiles po Afr? Różnica powinna być mimo wszystko mniejsza. Widać spore braki momentu.
Ronald
Lex user
Posts: 136
Joined: 8 Jan 2015, o 23:48
Model Lexusa: IS430
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post by Ronald »

LPG jest tyle co założone i ma się ponoć ułożyć. Mam przyjechać za 1000Km na strojenie...
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post by owczar »

Hmm kolejny raz słyszę teorie z tym układaniem :) stroi się od razu, a potem ew wprowadza korekty :)
Miłosz
Lex Master
Posts: 1425
Joined: 29 Feb 2016, o 14:59
Model Lexusa: Civic 2.2
Skąd:: Trójmiasto
Contact:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post by Miłosz »

owczar wrote:Hmm kolejny raz słyszę teorie z tym układaniem :) stroi się od razu, a potem ew wprowadza korekty :)
Dokładnie, stroisz od razu auto pod lpg po założeniu, przecież tak o założone wtryskiwacze to więcej szkody narobią jak pożytku, po korekcie pewnie i wynik na lpg będzie lepszy. Ale ogólnie wyniki bardzo fajne jak na najmniejszą limuzynę lexusa, także nie jedno potencjalnie droższe auto i tak zaskoczysz :biggrin2:
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
User avatar
gmiter
Lex Master
Posts: 1247
Joined: 9 Mar 2016, o 12:07
Model Lexusa: IS350
Skąd:: Gdynia
Location: Gdynia
Contact:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post by gmiter »

Musisz wystroić LPG w OL bo widać że nie tak leje, szkoda że nie załączyli pomiaru AFR, a czekanie na 1000Km to pierdupierdu standardowe żeby spuścić klienta bo kolejny czeka. Przez 1000km w dla przykładu mocniej doładowanym silniku przy AFR na LPG ustawionym ubogo w okolicach 15 w OL i braku sondy ECU szerokopasmowej która to skoryguje można zbierać tłoki z miski olejowej - parapety nadpalone są.
Ronald
Lex user
Posts: 136
Joined: 8 Jan 2015, o 23:48
Model Lexusa: IS430
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post by Ronald »

Chyba mnie źle zrozumieliście. Auto śmiga na LPG idealnie. Za 1000 km mam przyjechać, na ewentualne poprawki, jak coś wyjdzie... A co do wyniku na LPG, to czy ktoś z Was wziął pod uwagę jakość gazu? :) To przecież też ma duże znaczenie, a tyle się słyszy o tym, że jakość jest marna i bardzo zależy od stacji... Tankowałem na BP, ale stacja stacji nie równa :(
Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post by owczar »

Jak widać na wykresie auto nie śmiga na lpg jak należy :) to że działa i jeździ nie znaczy że jest ok. Przy dobrze wystrojonej instalacji różnica powinna wynosić 2-3 procent w najgorszym wypadku. Nawet na polskim lpg.
Według mnie jest trochę ubogo. Gmitter dobitnie to wyjaśnił.

Wiele osób nawet nie odczuwa różnicy. A po jakimś czasie głowice i zawory do wymiany...
User avatar
Dawid0ss
Lex Master
Posts: 1794
Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
Skąd:: Warszawa
Contact:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Post by Dawid0ss »

Ronald wrote:Cel jakim była moc około 300KM jak dla mnie został osiągnięty! Na innej hamowni mogło by wyjść lekko ponad 300KM, chodzi rozbierzność względem hamowni, czego sam byłem świadkiem. Co ciekawe, na LPG mamy serię! Tu też jestem bardzo zadowolony! Wyniki pomiarów poniżej.

PB95
293 KM przy 6287 RPM
426 Nm przy 3906 RPM

LPG
282 KM przy 6026 RPM
399 NM przy 3857 RPM
Mi się podoba. 400Nm w tej budzie ? Baja ! :-D
User avatar
legato97
Administrator
Posts: 3746
Joined: 21 Sep 2010, o 17:07
Model Lexusa: GS300,GS430,RX400H, CT200H, GS300H
Skąd:: OLSZTYN
Contact:

Post by legato97 »

To teraz powiedz bo ciekawość zżera...ile Cie cala impreza kosztowala?
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests