Page 21 of 34

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 26 Apr 2017, o 14:11
by Ronald
Cel jakim była moc około 300KM jak dla mnie został osiągnięty! Na innej hamowni mogło by wyjść lekko ponad 300KM, chodzi rozbierzność względem hamowni, czego sam byłem świadkiem. Co ciekawe, na LPG mamy serię! Tu też jestem bardzo zadowolony! Wyniki pomiarów poniżej.

PB95
293 KM przy 6287 RPM
426 Nm przy 3906 RPM

LPG
282 KM przy 6026 RPM
399 NM przy 3857 RPM

Wykresy znajdziesz poniżej:
https://1drv.ms/u/s!Ahohk3FSjKrmgZdsrYS0zTuKTTpuMw
https://www.dropbox.com/s/q2g1ur2zwr4mv ... 1.JPG?dl=0
https://drive.google.com/open?id=0B1LBu ... nZlU0tqVDQ

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 26 Apr 2017, o 14:19
by owczar
LPG stroiles po Afr? Różnica powinna być mimo wszystko mniejsza. Widać spore braki momentu.

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 26 Apr 2017, o 14:24
by Ronald
LPG jest tyle co założone i ma się ponoć ułożyć. Mam przyjechać za 1000Km na strojenie...

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 26 Apr 2017, o 14:30
by owczar
Hmm kolejny raz słyszę teorie z tym układaniem :) stroi się od razu, a potem ew wprowadza korekty :)

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 26 Apr 2017, o 14:46
by Miłosz
owczar wrote:Hmm kolejny raz słyszę teorie z tym układaniem :) stroi się od razu, a potem ew wprowadza korekty :)
Dokładnie, stroisz od razu auto pod lpg po założeniu, przecież tak o założone wtryskiwacze to więcej szkody narobią jak pożytku, po korekcie pewnie i wynik na lpg będzie lepszy. Ale ogólnie wyniki bardzo fajne jak na najmniejszą limuzynę lexusa, także nie jedno potencjalnie droższe auto i tak zaskoczysz :biggrin2:

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 26 Apr 2017, o 14:49
by gmiter
Musisz wystroić LPG w OL bo widać że nie tak leje, szkoda że nie załączyli pomiaru AFR, a czekanie na 1000Km to pierdupierdu standardowe żeby spuścić klienta bo kolejny czeka. Przez 1000km w dla przykładu mocniej doładowanym silniku przy AFR na LPG ustawionym ubogo w okolicach 15 w OL i braku sondy ECU szerokopasmowej która to skoryguje można zbierać tłoki z miski olejowej - parapety nadpalone są.

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 26 Apr 2017, o 16:11
by Ronald
Chyba mnie źle zrozumieliście. Auto śmiga na LPG idealnie. Za 1000 km mam przyjechać, na ewentualne poprawki, jak coś wyjdzie... A co do wyniku na LPG, to czy ktoś z Was wziął pod uwagę jakość gazu? :) To przecież też ma duże znaczenie, a tyle się słyszy o tym, że jakość jest marna i bardzo zależy od stacji... Tankowałem na BP, ale stacja stacji nie równa :(

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 26 Apr 2017, o 17:03
by owczar
Jak widać na wykresie auto nie śmiga na lpg jak należy :) to że działa i jeździ nie znaczy że jest ok. Przy dobrze wystrojonej instalacji różnica powinna wynosić 2-3 procent w najgorszym wypadku. Nawet na polskim lpg.
Według mnie jest trochę ubogo. Gmitter dobitnie to wyjaśnił.

Wiele osób nawet nie odczuwa różnicy. A po jakimś czasie głowice i zawory do wymiany...

Re: [IS430] SWAP z 2.0 R6 na 4.3 V8 3UZ-FE

Posted: 26 Apr 2017, o 17:14
by Dawid0ss
Ronald wrote:Cel jakim była moc około 300KM jak dla mnie został osiągnięty! Na innej hamowni mogło by wyjść lekko ponad 300KM, chodzi rozbierzność względem hamowni, czego sam byłem świadkiem. Co ciekawe, na LPG mamy serię! Tu też jestem bardzo zadowolony! Wyniki pomiarów poniżej.

PB95
293 KM przy 6287 RPM
426 Nm przy 3906 RPM

LPG
282 KM przy 6026 RPM
399 NM przy 3857 RPM
Mi się podoba. 400Nm w tej budzie ? Baja ! :-D

Posted: 26 Apr 2017, o 17:21
by legato97
To teraz powiedz bo ciekawość zżera...ile Cie cala impreza kosztowala?