Page 23 of 23
Re: Lexus ES model 2023
Posted: 10 Apr 2025, o 21:06
by zUstronia
ale chyba ES to nie jest Camry ale Avalon...
Re: Lexus ES model 2023
Posted: 11 Apr 2025, o 08:33
by ledziu
pss wrote: ↑10 Apr 2025, o 11:12
Era księgowych ?
Lexus skończył się na RX 4 GEN jego FL jeszcze był ok.
ES od początku był Camry z zmienionym znaczkiem, bo szukali czegoś tańszego niż GS.
Tu właśnie zaczęła się era księgowych jak cofali GS'a, wycofywali IS'a i robili nowe generacje.
Zaczęło się o wiele wcześniej tylko internet wolniej działał

wystarczy prześledzić Gs mk2 vs MK3 albo ls430 fl vs ls460.
Tak z drugiej strony czy konsument dzisiejszych czasów jest zainteresowany jakością ? Czy tylko marketingiem i bajerami typu dres ortalionowy w kolorze deep blue albo green

?
Inne marki serwują badziew techniczny i się sprzedają więc czemu ma nie robić tego samego Lexus ? Jak pójdą pod prąd i stworzą auto typu wzmacniacza high endowego dla audiofila to kto kupi taki produkt co będzie nie zgodny z reklamowanym gównem ekranikowym z bajerami dla ... (Nie będę się wysławiał

)
Przecież roszczeniowość idealistów motoryzacyjnych kończy się na cenie vs ilość badziewia. Reszta hmmm to marketing i reklama a nie jakość.
Re: Lexus ES model 2023
Posted: 11 Apr 2025, o 12:35
by qubokurek
ledziu wrote: ↑11 Apr 2025, o 08:33
pss wrote: ↑10 Apr 2025, o 11:12
Era księgowych ?
Lexus skończył się na RX 4 GEN jego FL jeszcze był ok.
ES od początku był Camry z zmienionym znaczkiem, bo szukali czegoś tańszego niż GS.
Tu właśnie zaczęła się era księgowych jak cofali GS'a, wycofywali IS'a i robili nowe generacje.
Zaczęło się o wiele wcześniej tylko internet wolniej działał

wystarczy prześledzić Gs mk2 vs MK3 albo ls430 fl vs ls460.
Tak z drugiej strony czy konsument dzisiejszych czasów jest zainteresowany jakością ? Czy tylko marketingiem i bajerami typu dres ortalionowy w kolorze deep blue albo green

?
Inne marki serwują badziew techniczny i się sprzedają więc czemu ma nie robić tego samego Lexus ? Jak pójdą pod prąd i stworzą auto typu wzmacniacza high endowego dla audiofila to kto kupi taki produkt co będzie nie zgodny z reklamowanym gównem ekranikowym z bajerami dla ... (Nie będę się wysławiał

)
Przecież roszczeniowość idealistów motoryzacyjnych kończy się na cenie vs ilość badziewia. Reszta hmmm to marketing i reklama a nie jakość.
Zgadzam się, tylko problem polega na tym, że spora część klientów wybrała Lexusa jako markę, która w pewnym sensie szła pod prąd. Oferowali samochody trwałe, zrobione z wysokiej jakości dobrze spasowanych materiałów. Sam wybrałem ES zamiast Merca W213, właśnie z powodu jakości wykonania wnętrza. Swoją drogą, abstrahując od dyskotekowego stylu wnętrz mercedesa, najnowsza E klasa zanotowała sporą poprawę wykonania wnętrza i środek zanotował spory progres jakości w stosunku do poprzednika. Takie czasy... Za chwilę wszyscy będą zdziwieni, że chińczyk potrafi wyprodukować produkt jakości premium, tańszy o 40%

Re: Lexus ES model 2023
Posted: 18 Apr 2025, o 22:37
by sl74
Miał ktoś problem z świecącym check-engine? Serwis twierdzi, że konieczna będzie wymiana katalizatora. Trochę dziwna sprawa. Auto ma ledwie kilka tysięcy przebiegu.
Re: Lexus ES model 2023
Posted: 12 Jun 2025, o 18:29
by Tomasz76
Po 2 latach użytkowania Lexusa ES i zakończeniu leasingu oddałem auto do salonu. Przejechałem niecałe 60tys kilometrów. Największą zaletą tego auta jest bardzo niskie spalanie i cena zakupu. Największą wadą skrzypienia we wnętrzu. Można mieć też zastrzeżenia do deski rozdzielczej i jej przestarzałego wyglądu w porównaniu do konkurencyjnych aut tego segmentu. Ogólnie auto spełniło moje oczekiwania co do komfortowego podróżowania i bezawaryjności. Teraz czekam, żeby zamówić nowy model.
Re: Lexus ES model 2023
Posted: 8 Jul 2025, o 14:53
by Arogol
Używałem ES przez 2 lata, 36 tyś km przebiegu, tylko trzeszczenie z okolic szyberdachu/słupka. Naprawione w Lexus-Radość. Poza tym nie zauważyłem żadnych skrzypień we wnętrzu, wręcz przeciwnie auto wyjątkowo ciche i zaskakująco przyjemne w użytkowaniu.
Re: Lexus ES model 2023
Posted: 9 Jul 2025, o 09:20
by Tomasz76
Im więcej kilometrów będzie przybywać, to będzie skrzypieć więcej. U mnie oprócz skrzypień szyberdachu doszły jeszcze trzeszczenia słupków bocznych. Ale zaznaczam, że było to słyszalne tylko, gdy jechałem po nierównej nawierzchni. Odnośnie wyciszenia wnętrza, to też myślałem, że w ES jest cicho. Jednak zmieniłem zdanie, ponieważ od kilku tygodni mam we flocie nowego Passata. Okazało się, że w Passacie jest ciszej w kabinie. Może to zasługa tego, że w konfiguratorze dobrałem opcję dodatkowego wytłumienia wnętrza.