



- ja działam głównie ASO Wola i na części nie czekam w ogóle, dostępność jest praktycznie od ręki, nawet gdy w pakiecie startowym robiłem pompę oleju w skrzyni, to sprowadzili z Belgii w jeden dzieńMiłosz wrote:Zawsze można dokupić bagażnik dachowy jak będzie mało miejsca. Póki co 95% jazdy to głównie miasto. Latem od czasu do czasu trasa na mazury w weekend. Jeśli chodzi o dostęp do części zamiennych to bardziej chodzi mi o możliwość szybszego dostępu,a nie czekanie aż aso ściągnie coś z japonii. Najlepiej chyba poszukać sztuki gdzie już ktoś wymieniał i amorki i baterieCzas mam, mogę w sumie kupić dziś, ale lepiej jakbym kupił po nowym roku. Nie chcę trzymać lexa w ujowych warunkach. Skrzynia mi pasuje, nie widzę w niej żadnego problemu jeśli chodzi o jej pracę. Tak czytam w kwesii procedury ruszania i sie zastanawiam czy to ma jakąś opcje LC z wykorzystaniem silnika elektrycznego ? W sumie już wyrosłem z tego, ale ciekawość jest
Znalazłem też info, że nie idzie wyłączyć trwale kontroli trakcji, korzystać z tego też nie chcę, ale czasem na śniegu jak się gdzieś człowiek zakopie to ten magiczny przycisk powinien dać możliwość wyjechania. Tył wydaje mi się jest fajnie dociążony w tym aucie, ale różnie to bywa zwłaszcza zimą. Auto już chciałbym kupić i zostawić sobie na pare lat, dość mam kombinowania zmieniania eksperymentowania. Ma być wygodne solidne i nie wymagać stania po serwisach jak honda czy bmw. Mimo że bmw dalej bardzo lubię
ale to już nie ten etap w życiu, sks mode on
bo sie nie da spalić heheheDawid0ss wrote: - trc off nawet raz nie nacisnąłem, cenię to auto właśnie za to, że jedzie w każdych warunkach, papcia nie spaliłem i nigdy nie spalę, za bardzo szanuję swoje auta i siebie na takie numery
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests