Page 26 of 30
Re: IS200/300 Poliuretany??
Posted: 26 Feb 2017, o 20:06
by jordi007
Na pewno nie, dolne sworzenie wymieniałem razem z poli i to było 2-3 tygodnie temu to jest mocne skrzypienie i ewidentnie dochodzi z okolicy nog i skrzynki bezpieczników pasazera. krzypienie nie jest mataliczne jak to przy sworzniach bywa
Re: IS200/300 Poliuretany??
Posted: 26 Feb 2017, o 20:30
by dzida
1. Materiał, czyli poliuretan wykonuje pracę
2. Tuleja poli nie ma się obracać w mocowaniu wahacza.
3. Jak posmarowana to się obraca.
4. Jak się obraca to skrzypi.
P.S. Pisaliśmy na fejsie

Re: IS200/300 Poliuretany??
Posted: 8 Mar 2017, o 07:37
by bombel80
Cześć.
Da ktoś link do tylnych pływających tulei?
Re: IS200/300 Poliuretany??
Posted: 8 Mar 2017, o 07:41
by blue
Re: IS200/300 Poliuretany??
Posted: 8 Mar 2017, o 08:40
by rafiq2144
To nie ta tuleja. Plyeajaca mocuje wahacz poprzeczny dolny do zwrotnicy. Strongflex nie robi poli zamiannika dla plywajacej, bo sa przekonani, ze to nie zagra. To w olkuszu trzeba zamawiac
http://poliuretany.olkusz.pl , albo gt4 w Ołtarzewie jak dobrze pamietam.
Re: IS200/300 Poliuretany??
Posted: 8 Mar 2017, o 08:51
by blue
Faktycznie, to nie ta. Źle popatrzyłem na schemat.
To ta:
http://allegro.pl/tuleje-wahacz-zwrotni ... 30123.html
Działa i działać będzie (mam u siebie).
Re: IS200/300 Poliuretany??
Posted: 8 Mar 2017, o 09:34
by ghostmateus
U mnie też siedzi poli zamiast pływającej i jest ok
Re: IS200/300 Poliuretany??
Posted: 8 Mar 2017, o 10:09
by endrju1
U mnie też od jakichś 1,5 roku, gdzie febest był do wymiany po jednej trasie.
Re: IS200/300 Poliuretany??
Posted: 8 Mar 2017, o 22:54
by bombel80
Ok. Dzięki za odpowiedz

Re: IS200/300 Poliuretany??
Posted: 10 May 2017, o 23:39
by juri_is
WItam kiedyś pisałem o poliuretanach które zamawiałem i wymieniłem teraz śmigam juz 4 miesiąc tylko na poliuretanach. Tylko z tyłu górne wachaczy nie ruszyłem bo trzeba by było wózek zdjęć. Na temat pływających sporo różnych opinij że poliuretany źle działają na miejscu pływających powiem tak moje zdanie jest takie może nie pracują identycznie jak pływające ale lepiej tak niż Febest który po chwile wcale nie pracuje

. Ważne przy poliuretanach to żeby zweryfikować twardość które ja u siebie mam mają twardość 70 ShA i jest mięciutko i komfortowo ale jednak to nie kauczuk i trzeba mieć świadomość że dostaną w kość amorki. Podsumowując eksperyment jaki zrobiłem jest ok ale wolałbym chyba 80 ShA ale to kwestia subiektywna ja wolę twardziej ale jak na codzień do roboty śmigam jest bardzo fajnie przez progi zwalniające przeskakuje jak "narciarz"

a kolor mało ma znacznie bo każdy producent robi po swojemu jedni robią żółte twardsze inni czerwone. Mój komplet tylnego wygląda przykładowo tak. Miałem wywaloną pływającą teraz szukam alternatywy dla oryginała nie poli mam schemat z tulei pływających od KIA ale trzeba mieć tokarkę żeby trochę ztoczyć takie wytrzymują ponad 50000 pozyskałem od kolegów ze wschodu oni tam tak sobie radzą bo oryginału nie da rady znaleźć. A zapomniałem powiedzieć na pływających poli tyłek mi się podniósł trochę śmiesznie jest ale teraz na oryginalnych sprężynach to samochód wygląda jak legko uteronowiony. Załączę fotkę po wymianię jak stoi.