Page 27 of 137
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 31 Aug 2016, o 09:42
by pss
Infiniti czy Jaguar w podobnej cenie sprzedadzą v6 z mające pierwsze 360KM, a drugie 340KM.
Tu Lexus 200t to jedynie 2.0 turbo, może ta cena jest za IS 350 ?

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 31 Aug 2016, o 09:49
by pawelwone
adamsky73 wrote:Z całym szacunkiem ale wydanie 270k na auto wielkości IS-a powinno się kwalifikować od razu do leczenia psychiatrycznego.
Każdy ma wybór, jednemu wystarczy "golas", kogoś innego stać na więcej i lubi mieć dobrze wyposażony samochód. Dla niektórych GS, czy LS po prostu są za duże, wystarczy "mały" IS i z pewnością wyłożą taką kasę. Pół roku temu kupując nowy samochód natknąłem się w salonie Audi na A4 za 324 tys brutto. Czy każdy z "takich psychopatów" się leczy? Wątpię, po prostu mają kasę. A kto bogatemu zabroni?

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 31 Aug 2016, o 10:57
by Dawid0ss
pawelwone wrote:A kto bogatemu zabroni?

Dokładnie. Dzięki takiej postawie za 4-5 lat można kupić takie auto za 40% wartości golasa

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 31 Aug 2016, o 11:36
by piwoman
@Jubeusz, a myślisz, że rabaty flotowe będą na podobnym pozomie co dla obecnego modelu?
Zastanawiam się ciągle i bije z myślami, czy czekać na polifta, czy raczej kupić w tej chwili IS200t w tej wersji F-Impression z dodatkami...
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 31 Aug 2016, o 12:37
by pss
Za pewne te które teraz są w promo stoją "stocku" i po za kupie będziesz miał auto w 2 tyg co jest sporym plusem

Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 31 Aug 2016, o 14:00
by pawelwone
pss wrote:Infiniti czy Jaguar w podobnej cenie sprzedadzą v6 z mające pierwsze 360KM, a drugie 340KM.
Tu Lexus 200t to jedynie 2.0 turbo, może ta cena jest za IS 350 ?

Brałem pod uwagę Jaguara, XE w wersji 3.0 340 KM dobrze wyposażony kosztuje ponad 350 tys. zł, plus jest taki, że nie ma zbyt wielu egzemplarzy na naszym rynku, ale IS bije go na głowę jeśli chodzi o wygląd ( oczywiście wg mnie). A XF 3.0 340 KM (lub 380 KM), to wydatek rzędu 400 000 zł w niezłej konfiguracji (full ponad 450 tys zł). A Infiniti w ogóle do mnie wizualnie nie przemawia.
Jeżdżę IS250 MK2 w wersji Prestige już pięć lat (salon Polska), powiem szczerze, że gdyby to była 350-tka, to pewnie nie zdecydowałbym się na zakup nowszej wersji. Jest to samochód fenomenalny, komfort wyśmienity. Mimo upływu lat ciągle zwraca na siebie uwagę innych (Nowe felgi od F-Sport Mk3 (w nowej wersji będą takie same), ceramika 4nano ROCK). Ma w sobie to coś

Zakupione nowe Audi nie zwraca na siebie tak uwagi.
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 31 Aug 2016, o 15:06
by Jubeusz
piwoman wrote:@Jubeusz, a myślisz, że rabaty flotowe będą na podobnym pozomie co dla obecnego modelu?
Zastanawiam się ciągle i bije z myślami, czy czekać na polifta, czy raczej kupić w tej chwili IS200t w tej wersji F-Impression z dodatkami...
Jesli dobrze zrozumialem pytanie (rabat flotowy/korporacyjny to ustalony miedzy importerem a konkretna firma, czy to z "MISiam" (firmy Male i Srednie - procent upustu zaproponowany przez importera) jak i duzym firmamy, ktorych floty robia zakupy hurtowe (dzial sprzedazy , ktory je obsuguje przedstawia nowa oferte na kazede zamowienie, ofertujac auta z aftersales i dodajac inne bonusy, oferty sa negocjowalne, a zeby uprzyjemnic proces zakupu zdarza sie, ze TMP zaprasza na jakis event lub mkejsce atrakcyjniejsze od salonu.
Nie sadze aby "MiS" mial rabat wiekszy, niz ten wynikajacy z pezeceny rocznika. szczegolnie, ze nie tylko kalendarzowego ale i modelowego). Od ceny wyprzedazowej nie ma rabatow stalych, gdyz cena wyprzedazowa zalezna jest nie tylko od auta i jego sprzedawalnosci, ale i czasu dokonania transakcji. Nie liczylbym na ciawawa oferta na F-imp. Co do polityki rabatowej na 2017,
Cyba, ze pytasz o rabaty dla bankow czy firm leasingowych ich wysokosci nie sa znane ale zmiana modelu nie wplywa korzystnie na negocjacje ceny nowej wersji.
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 31 Aug 2016, o 16:55
by darrkk
[quote="Wiener"]Światła LED były już przed liftem w opcjach. Mam, polecam.
Co do odpalania silnika od razu to nie ma reguły. Raz otworzę bagażnik, zamknę, wsiądę i odpali od razu za jednym naciśnięciem przycisku, a innym razem trzeba nacisnąć przycisk 3 razy. Czasem bez otwierania bagażnika też muszę 3 razy nadusić przycisk startu.
Średnie spalanie wychodzi mi jakieś 8l. Na autostradzie za granicą przy tempomacie na 140 wychodzi jakieś 7,1l. Przy jeździe powyżej 200 nie udało mi się przekroczyć 13l.
Ja wyczaiłem, że zawsze gdy do otworzenia bagażnika używam przycisku na pilocie, wtedy zawsze odpala na 3, niezależnie co robi się z drzwiami. Gdy otwieram klapę ręcznie, wtedy zwykle odpala na 1 raz (ale czasem coś mu się przypomni na 3).
Spalenia gratuluję ! Wczoraj leciałem autostradą, przeciętnie 160-170, średnie wyszło 9,3. W mieście aktualnie 10,5-10,7 (tryb Eco nieznacznie mniej niż Sport czy Normal).
Posted: 3 Sep 2016, o 19:32
by Rock'N'Rolla
Spalanie w trasie przy dynamicznej jeździe to 10l, a w mieście na krótkich odcinkach minimum 12l.
Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka
Re: Chcę kupić IS200T opinie , uwagi , podpowiedzi
Posted: 11 Sep 2016, o 14:07
by Wiener
Zgłaszajcie na przeglądach do ASO, że samochód nie odpala po otworzeniu bagażnika z kluczyka. Jak będzie kilka zgłoszeń, to napiszą update oprogramowania.