Re: Zakup Lexusa NX 350h
Posted: 29 Nov 2022, o 15:05
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://www.lexus-forum.pl/
A co myślisz o fabryce Tahara? Tam są produkowane NX-y i mają parking razem z dokiem do cumowania statków.Puzzle1 wrote: ↑27 Nov 2022, o 20:49Puzzle1 wrote: ↑27 Nov 2022, o 18:08I jeszcze jedno. Z Nagoi 22.11 wypłynął Morning Concert , ale jeszcze nie wiadomo jaki obierze kierunek , bo zniknął z radarówValigora1 wrote: ↑27 Nov 2022, o 16:17 Piszesz o statku Morning Charlotte ? Z ciekawości sledze ten statek żeby zobaczyć jak wygląda taki transport morski. Moj lexus się wyprodukował i niedługo zapewne też wypłynie. Z tego co widziałem statek ten po drodze zawijał kilka razy do różnych portów teraz po wypłynięciu z Hiszpanii pokazuje kolejny port Bristol 1.12.2022 nie wiem czy byla jakas zmiana kursu nie widze tez kolejnych portow moze kolejny port to Belgia 5.12.2022 r.?
P.s jak namierzyles nazwę statku z twoim lexusem?
1. Lexusy ładowane są Nagoi u nabrzeża Tokai . Jednym z potwierdzeń film na Youtube : https://www.youtube.com/watch?v=WOPVjYM14L8
2. Na google maps znajdz Toyota Nagoya Wharf Center. Jeżeli na vesselfinder właśnie tam cumuje jakiś samochodowiec to ładuje się tylko Toyotami lub Lexusami .
3. Trzy ostatnie transporty do Europy odbywały się flotą Eucor, której nazwy statków zaczynają się od Morning.... Jeżeli w Nagoi pojawi się Morning ... to jest szansa , że obierze kurs na Europę .
4. Pozostaje śledzenie statku czy obierze kurs na Singapur ( uzupełniają tam paliwo) i dalej na Kanał Sueski. Pojawienie się w rozkładzie Sagunto daje 100% pewności, że to partia do Europy. W Sagunto jest tylko terminal Toyoty.
5. Jeżeli na vesselfinder nazwa portu do którego dąży statek świeci się na kolor czarny to znaczy , że jest to port nieplanowany.
6. Standardowo ostatnie trzy dostawy na tej trasie trwały 1 miesiąc i 5-10 dni.
Ha!Ruda wrote: ↑29 Nov 2022, o 13:21 Ja od swojego doradcy usłyszałam, ze może być ciężko przed świetami - urlopy wolne święta … ze dużo samochodów przyjechało nie ma tylu ludzi do obsługi - de facto ja się nastawiam ze jak nie przed świetami to 15 stycznia … bo wiadomo święta po świętach i długi weekend w styczniu.
rok mija jutro od złożenia zamówienia już nie robi mi to różnicy .
jestem wkurzona na hak i kick w związku z tym. Zeszła ze mnie para jeżeli chodzi o ten samochód i generalnie jestem już zmęczona tym tematem.
Moje informacje oparte są jedynie na obserwacji i czerpaniu wiedzy z internetu, dlatego mogę się mylić. Wcześniej obserwowałem port Fukuoka , gdzie obok są wytwarzane UX, NX i RX ale przestałem go obserwować gdy przeczytałem , już nie wiem gdzie , że do tego portu mogą wpływać statki o zanurzeniu max 8m. Statki oceaniczne mają powyżej 9m. Fabryka w Tahara o której piszesz produkuje wg info z internetu samochody na rynek amerykański ( LS i ES) .marek_wasowicz wrote: ↑29 Nov 2022, o 16:04A co myślisz o fabryce Tahara? Tam są produkowane NX-y i mają parking razem z dokiem do cumowania statków.
Ja mam przemyślenia takie ze Ok fajnie marka premium- jakość i tak dalej ale jeżeli chodzi o użytkowanie to niewiele uzyskałam wiecej ponad to co mam teraz a wręcz w pewnych pkt mi zabrano a nie jeżdżę marka premiumGhotti wrote: ↑29 Nov 2022, o 16:57Ha!Ruda wrote: ↑29 Nov 2022, o 13:21 Ja od swojego doradcy usłyszałam, ze może być ciężko przed świetami - urlopy wolne święta … ze dużo samochodów przyjechało nie ma tylu ludzi do obsługi - de facto ja się nastawiam ze jak nie przed świetami to 15 stycznia … bo wiadomo święta po świętach i długi weekend w styczniu.
rok mija jutro od złożenia zamówienia już nie robi mi to różnicy .
jestem wkurzona na hak i kick w związku z tym. Zeszła ze mnie para jeżeli chodzi o ten samochód i generalnie jestem już zmęczona tym tematem.
mam tak samo. Juz nawet myślę czy nie przytulić tych 40k+ pln więcej ~~ za cesję leasingu i go nie pogonić jak go w końcu kiedyś dostane =] rok minął, nawet się nie zaczął produkować. Wziąłbym jakiegoś c5 aircrossa czy grandlanda X za 100k mniej ze stoku i też by jeździł.
Ja też nie do końca wiem gdzie produkują i ładują NX-y, ale fajnie byłoby wiedzieć, dlatego mój głos w dyskusji.Puzzle1 wrote: ↑29 Nov 2022, o 19:09Moje informacje oparte są jedynie na obserwacji i czerpaniu wiedzy z internetu, dlatego mogę się mylić. Wcześniej obserwowałem port Fukuoka , gdzie obok są wytwarzane UX, NX i RX ale przestałem go obserwować gdy przeczytałem , już nie wiem gdzie , że do tego portu mogą wpływać statki o zanurzeniu max 8m. Statki oceaniczne mają powyżej 9m. Fabryka w Tahara o której piszesz produkuje wg info z internetu samochody na rynek amerykański ( LS i ES) .marek_wasowicz wrote: ↑29 Nov 2022, o 16:04A co myślisz o fabryce Tahara? Tam są produkowane NX-y i mają parking razem z dokiem do cumowania statków.
O fabrykach w Japonii tutaj: https://motoryzacja.interia.pl/wiadomos ... Id,5304938
Nie miałem na własność premium sporo jeździłem przy różnych okazjach i mam takie same przemyśleniaRuda wrote: ↑29 Nov 2022, o 19:38Ja mam przemyślenia takie ze Ok fajnie marka premium- jakość i tak dalej ale jeżeli chodzi o użytkowanie to niewiele uzyskałam wiecej ponad to co mam teraz a wręcz w pewnych pkt mi zabrano a nie jeżdżę marka premiumGhotti wrote: ↑29 Nov 2022, o 16:57Ha!Ruda wrote: ↑29 Nov 2022, o 13:21 Ja od swojego doradcy usłyszałam, ze może być ciężko przed świetami - urlopy wolne święta … ze dużo samochodów przyjechało nie ma tylu ludzi do obsługi - de facto ja się nastawiam ze jak nie przed świetami to 15 stycznia … bo wiadomo święta po świętach i długi weekend w styczniu.
rok mija jutro od złożenia zamówienia już nie robi mi to różnicy .
jestem wkurzona na hak i kick w związku z tym. Zeszła ze mnie para jeżeli chodzi o ten samochód i generalnie jestem już zmęczona tym tematem.
mam tak samo. Juz nawet myślę czy nie przytulić tych 40k+ pln więcej ~~ za cesję leasingu i go nie pogonić jak go w końcu kiedyś dostane =] rok minął, nawet się nie zaczął produkować. Wziąłbym jakiegoś c5 aircrossa czy grandlanda X za 100k mniej ze stoku i też by jeździł.
a dobrze wyposażonym autem klasy średniej. Gdybym miała jeszcze raz wybierać to myśle ze bardziej zastanowiłabym sie nad jakimś koreancem z mocnym silnikiem i na pewno ze stoku by nie bujać sie z tematami z czapy wziętymi których nowe dziecię Lexa nie ogarnęło na starcie . Myśle ze cała otoczka, kampania reklamowa, hasła przewodnie - awangarda klasy premium - objazdowki po kraju, 95% nowego Lexa , słaba dostępność by na spokojnie sobie temat przemyśleć spowodowały ze emocje wzięły górę. Ale tez konkurencja niewiele miała do zaoferowania tak naprawdę. Ot …