Page 30 of 34

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 26 Jan 2025, o 20:45
by Marslo
Moj to Sonic Grey plus Dark Sepia z Bamboo.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 27 Jan 2025, o 16:45
by Tomasz76
Jak oceniasz skórę półanilinową w wersji RX Omotenashi? W NX w wersji Omotenashi jest ona niedostępna.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 27 Jan 2025, o 17:55
by Marslo
Ja mialem ja juz w poprzednim RX 450h. Okazala sie bardzo trwala, choc w obecnym modelu wyglada inaczej.
Poprzednim jezdzilem prawie 8 lat i siedzenie kierowcy nie wymagalo zmiany tapicerki. Nowy nabywca bardzo zadowolony z auta.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 27 Jan 2025, o 19:37
by Tomasz76
Dobrze wiedzieć, ponieważ interesuje mnie tylko wersja Omotenashi. Ten rok będzie ciekawym rokiem pod względem cen nowych aut. Lexus będzie mocno promował wersje plug-in. Różnica w racie rocznika 2025 RX350h, a 450h+ w kinto wynosi tylko 100zł. Wolą sprzedać plug-iny żeby płacić mniejsze kary.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 28 Jan 2025, o 21:19
by Rasten
Proszę użytkowników o wskazanie praktycznych różnic pomiędzy wersjami Omo i Prestige Tech. Nie jakies tam obicia tylko sprawy praktyczne, użytkowe. Czy te różnice są naprawdę odczuwalne. Czy różnice w światłach, brak AHS BS, są odczuwalne czy może znikome. Tak naprawdę na światłach mi najmocniej zależy. Dużo jeżdżę po nocy.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 28 Jan 2025, o 22:43
by nethobbit
Swiatła dzialają bardzo dobrze. Lepsze fotele co chyba nie jest bez znaczenia Z rzeczy uzytkowych o ktorych mało kto wspomina to automatyczne parkowanie.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 30 Jan 2025, o 11:55
by Tomasz76
Są już oficjalnie informacje dotyczące zmian w RX 2025r. Wirtualny kokpit, lepsze wyciszenie deski rozdzielczej, akustycznie szyby z tyłu, wyciszony cały pas tylny, redukcja wibracji silnika. W wersji Omotenashi 450h+ dołożyli ogrzewanie promiennikowe w pierwszym rzędzie siedzeń. W wersji 500h można zamówić nowy pakiet sportowy. Jak widać zmiany są dość znaczące, jak na Lexusa.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 1 Feb 2025, o 13:48
by Rasten
Mam pytanie o ładowanie, w salonie nie potrafią mi udzielić odpowiedzi. Podłączenie do zwyklego gniazda 220V ok. Ale np. mam 3fazowe w garażu. Czy mogę ładować rx450h+ z gniazda 3fazowego siłowego. Salon twierdzi ze musze kupic os nich wallboxa. Czy kupując np. Greencell habu i wożąc to że sobą nie jestem bardziej niezależny ? Czy taka ładowarka przenośna jest bezpieczna i pomimo 3 faz z gniazda bezpiecznie poda prąd 1fazowy do auta. Czy na wyposażeniu auta jest tylko kabel 220 Czy lexus dołącza też kabel do wallboxa.?

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 1 Feb 2025, o 15:53
by Marslo
Rasten wrote: 1 Feb 2025, o 13:48 Mam pytanie o ładowanie, w salonie nie potrafią mi udzielić odpowiedzi. Podłączenie do zwyklego gniazda 220V ok. Ale np. mam 3fazowe w garażu. Czy mogę ładować rx450h+ z gniazda 3fazowego siłowego. Salon twierdzi ze musze kupic os nich wallboxa. Czy kupując np. Greencell habu i wożąc to że sobą nie jestem bardziej niezależny ? Czy taka ładowarka przenośna jest bezpieczna i pomimo 3 faz z gniazda bezpiecznie poda prąd 1fazowy do auta. Czy na wyposażeniu auta jest tylko kabel 220 Czy lexus dołącza też kabel do wallboxa.?
U nas w obu autach na wyposazeniu oprocz ladowarki 230 V byl 7,5 m kabel do wallboxa, oba je uzywamy- jeden jest na stale w garazu, drugi woze .
Co do 3 fazowego gniazda i Greencell Habu moze sie wypowiedza koledzy, ktorzy sie na tym znaja.

Re: Zakup nowego lexusa RX 450 h+

Posted: 2 Feb 2025, o 09:26
by nethobbit
Greencell habu w przypadku RX-a czy NX- nie ma sensu bo to jest evse dajace z 1 fazy 3.7 kW a pokładowa ładowarka moze przyjąć 6,6. Żeby moc ładowac z taką mocą potrzebujesz evse 3 fazowegi o mocy 22kv bo wtedy na 1 fazie uzyskuje sie 7,3 kW. Kolejna sprawa to żeby takie evse mieć to Twoje gniazdo silowe musi byc 32 A , odpowiednie zabezpieczenie na liczniku, kable obodpowiednim przekroju no i musisz mieć własciwą moc przyłączeniową w budynku.