IS mkII - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 23 Nov 2015, o 14:38
Na polskie drogi trochę kiepsko. Plus auto nie najnowsze a 150000...
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://www.lexus-forum.pl/
Chyba nie masz pojęcia jakiej jakości to są części, zobacz sobie jakie felgi robi firma Forge wheels. To że ISF jest bardzo dobrym autem nie oznacza tego, że może być lepszy. Ferrari też da się poprawić.grzes.janik wrote:Porównuję z oryginalnym wyglądem, np. tu: http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f ... 16&start=0 i wg mnie oryginalny wygląd mi dużo bardziej odpowiada.octane wrote:A które elementy zalatują tandetą? Jak dla mnie bardzo ładny ISF.
http://lh6.ggpht.com/_CEMoqa7HHbM/Sgr5s ... G_1450.JPG
Jeśli chodzi o zawieszenie... Jestem przekonany, że fabryczne zawieszenie jest droższe niż TEIN za 7k.
Wydech trudno na podstawie zdjęć ocenić
Reasumując, ja patrzę na to tak, że było sobie super auto zestrojone przez producenta i następnie zmodyfikowano je "jakoś" tak, że ja nie mam pojęcia po co.
No więc właśnie - PO CO?
Postaram się wyartykułować precyzyjniej.octane wrote:Chyba nie masz pojęcia jakiej jakości to są części, zobacz sobie jakie felgi robi firma Forge wheels. To że ISF jest bardzo dobrym autem nie oznacza tego, że może być lepszy. Ferrari też da się poprawić.
To ja tobie wyartykułuję precyzyjnie. Nie masz pojęcia o tym o czym piszesz więc po co piszesz.grzes.janik wrote:Postaram się wyartykułować precyzyjniej.octane wrote:Chyba nie masz pojęcia jakiej jakości to są części, zobacz sobie jakie felgi robi firma Forge wheels. To że ISF jest bardzo dobrym autem nie oznacza tego, że może być lepszy. Ferrari też da się poprawić.
Felgi - nie mam zastrzeżeń w kwestii ceny czy jakości. Po prostu, wg mojego gustu, są beznadziejne.
Klocki od Audi RS6 - wg mnie to nieco profanacja, albo jakiś kompleks Audi.
Zawieszenie TEIN - moim zdaniem fabryczne jest lepsze. I po co te zawieszenie? Aby obniżyć auto o 3cm? Ale PO CO?
Wydech - nie mam pojęcia.
Ale czy ktokolwiek jest w stanie powiedzieć coś sensownego, po co te modyfikacje? Ile teraz do do 100? 4.3 zamiast 4.4? Ile ma na 1/4 mili? Po prostu nie rozumiem.
Ad. 1. O gustach się nie dyskutuje. A poza tym to nie jest temat o gustach tylko o zakupie samochodu.grzes.janik wrote:Postaram się wyartykułować precyzyjniej.octane wrote:Chyba nie masz pojęcia jakiej jakości to są części, zobacz sobie jakie felgi robi firma Forge wheels. To że ISF jest bardzo dobrym autem nie oznacza tego, że może być lepszy. Ferrari też da się poprawić.
Felgi - nie mam zastrzeżeń w kwestii ceny czy jakości. Po prostu, wg mojego gustu, są beznadziejne.
Klocki od Audi RS6 - wg mnie to nieco profanacja, albo jakiś kompleks Audi.
Zawieszenie TEIN - moim zdaniem fabryczne jest lepsze. I po co te zawieszenie? Aby obniżyć auto o 3cm? Ale PO CO?
Wydech - nie mam pojęcia.
Ale czy ktokolwiek jest w stanie powiedzieć coś sensownego, po co te modyfikacje? Ile teraz do do 100? 4.3 zamiast 4.4? Ile ma na 1/4 mili? Po prostu nie rozumiem.
Jeżeli nie rozumiesz idei:grzes.janik wrote:Panowie baniaq i octane.
Ok, już błysnęliście - gratuluję.
Mimo wszystko, realnie oceniam, że merytorycznie nie napisaliście nic...
I mam wrażenie, że do kwestii "PO CO" nawet się nie zbliżyliście.
Ja naprawdę byłby bardzo wdzięczny za opisanie po co takie modyfikacje w tym aucie... Taki merytoryczny opis mógłby być prawdziwym sposobem dowartościowania się.
PO CO?
grzes.janik wrote:Efekt wizualny wątpliwy. [...] zalatuje tu lekko tandetą
b) poprawy osiągów (np. poprzez modyfikację wydechu, która pewnie dodaje kilka KM, lżejsze kute felgi),grzes.janik wrote:Po prostu, wg mojego gustu, są beznadziejne.
c) poprawy prowadzenia (obniżony środek ciężkości, twardsze i bardziej sprężyste niż OEM zawieszenie; high-endowe tarcze hamulcowe i klocki, które z pewnością DRASTYCZNIE skracają drogę hamowania, a do tego pozwalają na wielokrotne hamowania z dużych prędkości bez przegrzewania tarcz, co może skutkować ich gięciem i zmniejszeniem odporności; mniejszy profil opony, czyli lepsza reakcję na sterowanie)grzes.janik wrote:Lepiej zbiera? Lepiej dla 0-100, 1/4 mili? Wątpię. A jeśli lepiej to o ile?
To jakiej odpowiedzi się spodziewałeś? Masz swoje przekonania, swój gust, a forum wykorzystujesz do "błyszczenia" i wsadzania kija w mrowisko. Ktoś wydał dużą ilość pieniędzy na zmodyfikowanie swojego samochodu i "ulepszenie" fabrycznej konfiguracji. (Z premedytacją używam słowa "ulepszenie" bo dla mnie i dla wielu fanów osiągów ten samochód jest znacznie lepszy niż OEM IS-F) Natomiast Ty wklejasz link i zaczynasz jechać po właścicielu, jak mógł zeszpecić i sprofanować IS-Fa.grzes.janik wrote:Lepiej jeździ - nie wiem. [...] Jestem przekonany, że fabryczne zawieszenie jest droższe niż TEIN za 7k.
grzes.janik wrote:Panowie baniaq i octane.
Ok, już błysnęliście - gratuluję.
Mimo wszystko, realnie oceniam, że merytorycznie nie napisaliście nic...
To dopiero było merytorycznegrzes.janik wrote:
Wydech - nie mam pojęcia.