No mi tylko raz wymieniali gwarancyjnie i dalej nie byli tak hojni
Yellow to już taki sport, skuteczne przy większych temperaturach, ale też dobrze hamują zimne.
Jednak już trochę trą/piszczą - słychać je

Green to lepszy OEM, montowane w suvie i fajnie tam chodzą.
Dobrze hamują zimne, rozgrzane i nie generują jakiegoś nadmiernego hałasu.
Jednak to auto nie jeździ szybko - nie przekracza 130/140.
Tylko trzeba pamiętać o jednym, jak wymieniamy klocki na "mocniejsze" to muszą być z tyłu i przodu - trakcja/obciążenia.
No i myk to je dotrzeć, na tarczach gładkich to trwa trochę dłużej niż nacinanych/wierconych.
Inaczej to pogną się tarcze za miliony...
Jak jeździsz szybko i są to autostrady to dobrą opcją są takie Yellow + Wiercona/Nacinana tarcza by nie mieć efektu "poduszki powietrznej".