Strona 4 z 4
Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć
: 13 gru 2013, o 18:44
autor: Yarecki
kociubek pisze:Ale w BMW rozrząd jest na łańcuchu i raczej nie zdaza się wymiana
![Pokazuje język :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![lol :lol:](./images/smilies/lol3.gif)
no wielu tak właśnie powtażało zasłyszane mity i później 10K mniej na koncie
![beach :beach:](./images/smilies/beach.gif)
Re: LS 400 I i II generacja - na co patrzeć
: 11 sty 2018, o 12:22
autor: MaciejLip
"Modele z zawieszeniem pneumatycznym sterowanym komputerem.
istnieje procedura autotestu zawieszenia pneumatycznego (zresztą tak samo jak i klimy). Można ją uruchomić i obserwować z boku czy LS poprawnie "tańczy" na pneumatyce i czy nie wydaje przy tym jakichś niepokojących dzwieków.W zasadzie oprócz "sapnięcia" podczas spuszczania cisnienia z akumulatora ciśnienia zawieszenia powinno pracować bezgłosnie.
Trzeba pamiętać że pneumatyke zawieszenia nalezy wyłaczyć przed podniesieniem samochodu np na lewarku bo inaczej system autopoziomowania zacznie z nami i lewarkiem walczyć. Wyłacznik znajduje sie w bagażniku po lewej stronie na ścianie tam gdzie jest klapka/półka z narzędziami i latarką."
Jak uruchamia się procedurę autotestu zawieszenia pneumatycznego? ( LS400 1999 rok )
Z góry wielki dzięki.