Strona 4 z 14

Re: Gaz do IS300???

: 16 gru 2012, o 00:27
autor: Yarecki
carsik pisze:nie potrafię znaleźć źródełka ale gdzieś mi taka informacja wpadła w oko, wystarczy nawet się im przyjrzeć.

A co chcesz od Hany? Jakie sprawia problemy, bo jak na razie nie znalazłem jej słabych punktów a trochę instalek porobiłem. W tym w moim uturbionym pojeździe gdzie na wolnych musi schodzić do 2ms a czasem polać solidnie :biggrin2:

To, że jest to podróba keihina to się zgodzę, ale nie na żadnej licencji ;) .
Keihin jest szybszy, stabilniejszy wielu warunkach a to nie mało.
To, że hana jest ok to już powiedziałem ale do keihina jej brakuje.

Re: Gaz do IS300???

: 16 gru 2012, o 12:20
autor: carsik
ja nie zauważyłem problemów w działaniu Hany. Tak czy inaczej, prezentuje bardzo rozsądny stosunek kosztów do jakości, szczególnie że nie trzeba stosować listwy tylko można umieścić wtryski blisko głowicy.

Re: Gaz do IS300???

: 16 gru 2012, o 16:29
autor: Yarecki
carsik pisze:ja nie zauważyłem problemów w działaniu Hany. Tak czy inaczej, prezentuje bardzo rozsądny stosunek kosztów do jakości, szczególnie że nie trzeba stosować listwy tylko można umieścić wtryski blisko głowicy.
To już co innego, przecież cały czas piszę, że hana jest ok w szczególności jeśli chodzi o stosunek cena/jakość o którym wspominasz, ale nie jest wtrysk na licencji keihina a jego podróba, która jakościowo jest gorsza ale też sporo tańsza ;)

Re: Gaz do IS300???

: 16 gru 2012, o 21:01
autor: carsik
nie wiem co masz do ich jakości i próbuję się tego dowiedzieć. Może nie jest to jakiś kosmos ale jak sie podliczyłem to zamontowaliśmy ponad 50 instalek, głównie w 6 i 8 cylindrowych silnikach, czyli całkiem sporo wtryskiwaczy i jak do tej pory nic, nie było ani sztuki wadliwej, ani żadnych problemów przy strojeniu.

Re: Gaz do IS300???

: 16 gru 2012, o 23:08
autor: carinus
Trochę bałem się że dobra passa hany podzieli los czeskich magic jet-ów które kiedyś na początku były chwalone pod niebiosa.Ja dostałem jeszcze te z pierwszych partii produkcji i chodziły dosyć długo,mimo ze zaczynały klekotać.Jak na razie hany trzymaja swój poziom i oby tak dalej,jednak często napotykałem sie na problem potrzeby czyszczenia wtrysków keihin z powodu sporej wrazliwości na syf z paliwa.

Re: Gaz do IS300???

: 17 gru 2012, o 00:22
autor: Yarecki
carinus pisze:Trochę bałem się że dobra passa hany podzieli los czeskich magic jet-ów które kiedyś na początku były chwalone pod niebiosa.Ja dostałem jeszcze te z pierwszych partii produkcji i chodziły dosyć długo,mimo ze zaczynały klekotać.Jak na razie hany trzymaja swój poziom i oby tak dalej,jednak często napotykałem sie na problem potrzeby czyszczenia wtrysków keihin z powodu sporej wrazliwości na syf z paliwa.
Keihiny można czyścić oczywiście, ale po jakim przebiegu?
Każdy wtedy się czyści albo wymienia.
Hana to dobry wtrysk sam stosuję i nie tylko ją bo są już lepsze wtryski od hany, niewiele ale jednak ( cena podobna ), tyko problemem jest ich wydajność ( mocne auta ) ale niedługo się to zmieni i wyjdzie wersja wydajniejsza, kolejna ich zaletą jest to że są w 100% polskie.

Re: Gaz do IS300???

: 17 gru 2012, o 12:47
autor: Lukas
Yarecki pisze:
carinus pisze:Trochę bałem się że dobra passa hany podzieli los czeskich magic jet-ów które kiedyś na początku były chwalone pod niebiosa.Ja dostałem jeszcze te z pierwszych partii produkcji i chodziły dosyć długo,mimo ze zaczynały klekotać.Jak na razie hany trzymaja swój poziom i oby tak dalej,jednak często napotykałem sie na problem potrzeby czyszczenia wtrysków keihin z powodu sporej wrazliwości na syf z paliwa.
Keihiny można czyścić oczywiście, ale po jakim przebiegu?
Każdy wtedy się czyści albo wymienia.
Hana to dobry wtrysk sam stosuję i nie tylko ją bo są już lepsze wtryski od hany, niewiele ale jednak ( cena podobna ), tyko problemem jest ich wydajność ( mocne auta ) ale niedługo się to zmieni i wyjdzie wersja wydajniejsza, kolejna ich zaletą jest to że są w 100% polskie.
MOwa o barracudzie??

Re: Gaz do IS300???

: 17 gru 2012, o 13:18
autor: Yarecki
Lukas pisze:
Yarecki pisze:
carinus pisze:Trochę bałem się że dobra passa hany podzieli los czeskich magic jet-ów które kiedyś na początku były chwalone pod niebiosa.Ja dostałem jeszcze te z pierwszych partii produkcji i chodziły dosyć długo,mimo ze zaczynały klekotać.Jak na razie hany trzymaja swój poziom i oby tak dalej,jednak często napotykałem sie na problem potrzeby czyszczenia wtrysków keihin z powodu sporej wrazliwości na syf z paliwa.
Keihiny można czyścić oczywiście, ale po jakim przebiegu?
Każdy wtedy się czyści albo wymienia.
Hana to dobry wtrysk sam stosuję i nie tylko ją bo są już lepsze wtryski od hany, niewiele ale jednak ( cena podobna ), tyko problemem jest ich wydajność ( mocne auta ) ale niedługo się to zmieni i wyjdzie wersja wydajniejsza, kolejna ich zaletą jest to że są w 100% polskie.
MOwa o barracudzie??
Tak dokładanie i w nie dalekiej przyszłości będzie konkurencja z innej stajni, zatem na rynku wtrysków robi się coraz lepiej i coraz mniej będzie problemów z LPG bo wtrysk to najważniejszy element wykonawczy w całym setupie.

Re: Gaz do IS300???

: 17 gru 2012, o 21:03
autor: carinus
Dobrze wiedziec że cos się dzieje dobrego w tym kierunku,zawsze to jakaś nadzieja na brak problemów z wtryskami.

Re: Gaz do IS300???

: 17 gru 2012, o 23:25
autor: Yarecki
carinus pisze:Dobrze wiedziec że cos się dzieje dobrego w tym kierunku,zawsze to jakaś nadzieja na brak problemów z wtryskami.
Szkoda, że tak późno, bo w niedalekiej przyszłości DI musi wejść pod strzechy.