Ogólnie wiertarka jest fajna przy lekkim aucie które będzie się napędzać znacznie szybciej niż klocek. Czyli w zakresie najbardziej przydatnych prędkości Nm wygrywa.Damian87 wrote:
to fakt, różnica w momencie to coś ok 20NM ale przy takiej różnicy w koniach to nie wierzę że nie ma efektuale oczywiscie wielki minus za te 4 cylindry
Do tego trzeba dodać frajdę odczuwalną na plecach

Dokładnie jest taka sama zasada przy fajnym dieslu który nie ma 1000km a sprawia frajdę i dobrze jedzie.
Zauważ że wraz zainteresowaniem mocą i doznaniami idziemy w stronę pojemności albo turbo a nie jeszcze szybszej wiertarki.
Co do 4garków to też nie ma bidy przykładem jest 4g63 MIVEC turbo. Inne silniki 2,0 miażdży swoimi parametrami.
P.S
Największy zimny prysznic mają motocykliści objechani przez samochód z przyczepnością i Nm gdzie tabelki mówiły co innego.