Po prostu styl jazdy gówniarza

Wszyscy mamy z tymi hamulcami problem, więc dlaczego nie rozwiązać go raz a porządnie? Lubię się grzebać w takich rzeczach, nawet w daily ojca z 1.8i swapowaliśmy hamulce. Po swapie nie raz zatrzymywał się na milimetry od "przeszkód", więc bez tych 22 mm tarczy więcej nie wiem, czy miałby jeszcze to auto

EDIT:
Póki co dowiadywałem się TUTAJ, wychodzi mniej więcej 400-650PLN za dorobienie 2 sztuk adapterów, które nie tylko zmienią rozstaw i odsadzenie od zwrotnicy, ale też kąt mocowania zacisku (w IS200 trzeba zastosować taki klocek dla zacisku z LS430). Usługa obejmuje wycięcie na frezarce wg dostarczonego projektu, nagwintowanie otworów. 400PLN - zwykły klocek, 650PLN - klocek z łukami, schodkami, etc.
Chyba będę szukał taniej, na wszelkich forach ludzie zamykają się w kosztach rzędu 100pln na adapter, ale polecam gościa ze względu na wiedzę i rady. Bardzo dobrze ogarnia temat.
Wykonawcę projektu już znalazłem, ma zawodowe doświadczenie w projektowaniu takich gówien.