Page 4 of 6
Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)
Posted: 5 May 2014, o 17:49
by baniaq
Hamulce świeżo "odpieczone". Nowe gumki, wypolerowane tłoczki, wszystko śmiga na dotyk, tylko ciekawe jak długo.
Po prostu styl jazdy gówniarza
Wszyscy mamy z tymi hamulcami problem, więc dlaczego nie rozwiązać go raz a porządnie? Lubię się grzebać w takich rzeczach, nawet w daily ojca z 1.8i swapowaliśmy hamulce. Po swapie nie raz zatrzymywał się na milimetry od "przeszkód", więc bez tych 22 mm tarczy więcej nie wiem, czy miałby jeszcze to auto
EDIT:
Póki co dowiadywałem się
TUTAJ, wychodzi mniej więcej 400-650PLN za dorobienie 2 sztuk adapterów, które nie tylko zmienią rozstaw i odsadzenie od zwrotnicy, ale też kąt mocowania zacisku (w IS200 trzeba zastosować taki klocek dla zacisku z LS430). Usługa obejmuje wycięcie na frezarce wg dostarczonego projektu, nagwintowanie otworów. 400PLN - zwykły klocek, 650PLN - klocek z łukami, schodkami, etc.
Chyba będę szukał taniej, na wszelkich forach ludzie zamykają się w kosztach rzędu 100pln na adapter, ale polecam gościa ze względu na wiedzę i rady. Bardzo dobrze ogarnia temat.
Wykonawcę projektu już znalazłem, ma zawodowe doświadczenie w projektowaniu takich gówien.
Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)
Posted: 31 May 2014, o 23:23
by baniaq
Bump,
Jest jakieś serwo P&P z IS-owym? Bo wrzucanie czterech tłoczków bez upgrade'u pompy może się źle skończyć...
Odp: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)
Posted: 1 Jun 2014, o 09:55
by Gierade
Właśnie, odnośnie pompy i serwa, to jakie wartości ma pompa w IS?
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)
Posted: 2 Jun 2014, o 10:01
by passat1978
j0hnDEER wrote:panowie z tego co wiem to pasują P&P , gdzieś czytałem o tym z rok albo i więcej czasu temu ale nie mogę znaleźć
jedyny problem to wielkość zacisku który trzeba pod szlifować jak w przypadku konwersji do GS'a Igen
tu temat z Gsem
http://www.clublexus.com/forums/gs-firs ... tures.html
PS: Głowy nie dam :] znajdę temat is200/300 conversion to wkleję
próbowałem to zrobić w swoim gs MKI lecz bez szlifowania nakrętki , i niestety nie podeszło? ale zastanawia mnie fakt jak bym zmienił całą piastę od ls 400 czy w tedy nie będzie ok, jak będę na urlopie toi pokombinuje
Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)
Posted: 15 Jan 2015, o 23:03
by baniaq
Odgrzewam kotleta.
1. Wiecie coś o tej pompie?
2. Póki co w planach wlecą zaciski od W220 4tłoczki pod 330x32. Tani zacisk. Tani zestaw naprawczy. Tanie klocki i dobre marki są dostępne.
Tylko co z tarczą? Siedzi w jakiejś Toyce 330x32? Myślałem o tarczy z 156GTA. Tania, mniejszy otwór na piastę i mniejszy rozstaw śrub. 6mm mniejsza wysokość. Powinno dać się spasować bez problemów. Będzie potrzebna felga o niskim ET.
(Będzie trzeba zrobić nowy set otworów w tarczy)
Co myślicie?
Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)
Posted: 15 Jan 2015, o 23:29
by krzywydg
Ad2. Rx350-328mm gs450 334mm
Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)
Posted: 15 Jan 2015, o 23:38
by baniaq
Od RX-a odpadają 28/26mm - straszne cieniasy. Za to ta druga P&P, tylko 2mm cieńsza (30/28mm) i 4mm więcej średnicy przydadzą się dla pojemności cieplnej

Chyba żeby iść w 345 z IS-F, ale na zimę wolałbym pakować 17" felgi na te nasze wspaniałe drogi...
(Ma ktoś zużyte tarcze z gs450? -> PW)
Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)
Posted: 25 Feb 2015, o 22:04
by baniaq
Up. Co robić z pompą? Nikt się nie bawił w takie rzeczy?
Mam zaciski i zwrotnicę. Będzie ciężko spasować, bo otwory różnią się rozstawem tylko kilka milimetrów... Będzie trzeba przesuwać zacisk.
Gratis dostałem tuningowe klocki hamulcowe
Są i tarcze. ASO Poznań akurat zmieniało heble w GS450h i trafiły mi się zużyte tarcze - w sam raz do przymiarki
Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)
Posted: 3 Mar 2015, o 10:54
by maniek_ls400
baniaq wrote:Up. Co robić z pompą? Nikt się nie bawił w takie rzeczy?
Jeśli odpowiadałaby Ci pompa z całym ABS od LS430 -pisz mam taki zestaw za dobre pieniądze.
Re: [IS 200] Swap hamulców (od LS 430?)
Posted: 7 Mar 2015, o 15:20
by baniaq
Mam pierwszy fail.
Adapter miałby z 5-6mm grubości, do tego trzeba by zastosować śruby stożkowe, wszystko byłoby mega ciasno spasowane...
Szukam innego zacisku, zastanawiam się co z tarczą.
Podobno 345x32mm z MB ML W163 podchodzi bez przeróbek, bo ma większe otwory na szpilki i mimo 5x112 wchodzi na 5x114,3... Wystarczy dotoczyć pierścień na piastę.
Taka tarcza urywałaby dupsko jak nic

Do tego słyszałem, że pompa wydoli na luzie.
No i trzymałem w łapie zacisk z W220 i full alu z alfy i różnica w wadze jest niewyczuwalna (a do tego ten z w220 miał w sobie klocki)
Zaciski z W220 do sprzedania jakby ktoś chciał. Mogę wysłać dokładne wymiary, żeby zasymulować spasowanie.
EDIT: 345mm z zaciskiem niepływającym wchodzi na zapałkę do 17". Nie każdej, ale można próbować. Tylko nie można później krzywić felg
