
Jednym slowem , sprzedaj is200 kup i300 wloz manual i masz jakies ( bazujac na youtube ) 6.9 s do 100 . Jak nie wystarczy to za pieniazki i turbinka badz sprzedaz samochodu .
Pozdrawiam i zycze dobrej decyzji.
Co Wy z tymi hamulcami...przecież w prawie trzystu konnym i jednak cięższym GSie są takie same, akurat hamulcami to nie musi się na razie martwić, oczywiście jeżeli są w dobrym stanie.dzibi wrote:Miałem kiedyś Imprezę N/A. Chciałem mu założyć turbo, ale jak się okazało ile rzeczy trzeba zrobić, ile kasy to wyjdzie, to nigdy nie zmieściłbym się w cenie tego rocznika ale STi. Taniej wychodziło sprzedać N/A i kupić STi, tym bardziej, że nawet uturbione N/A nie dorównałoby żywotnością GT i osiągom STi. Jeśli chcesz coś robić, sprzedaj IS200 i kup IS300. Potem myśl nad zmianą skrzyni na manual i już na tym etapie dobierzesz dobre sprzęgło, koło itd. A potem może turbo? 3.0 R6 jest kontruowane pod turbo, więc nada się idealnie. W Imprezach 2.0 N/A i 2.0 turbo to zupełnie inne silniki, a z tego co wybadałem 3.0 R6 był konstruowany z myślą o turbo w Suprze. Dlatego też mój wybór padł na ten silnik, bo bez turbo planuję jeździć tym wieki.
No a carsik to mnie rozbawił. 20tys km zjechał i mówi o żywotności. Niech zjedzie tym 150tys i się wypowie. No i uwierzyć nie mogę, że nie widzi różnicy między prędkościami 200km/h a 250km/h i związanymi z tym hamulcami, zawieszeniem itd. Powiem tak, wpakować 250km do is200 bez żadnych modyfikacji zawieszenia (nie chodzi o obniżenie) i hamulców, to zwykła pomyłka, bo na każdym zakręcie taki IS będzie spowalniał 170konnego Forestera, a rozumiem, że nie o to autorowi wątku chodziło
Osobiście nie widzę różnicy w hamowaniu z turbiną i bez turbiny,hamulce dobierasz do stylu jazdy.Nie wiem też skąd niektórzy biorą większe predkości nawet przy doładowanym silniku IS-a,bo silnik nie rozkręci się do 12.000obr.dzibi wrote:Serio są takie same? Może rzeczywiście hamulce w IS200 są znacznie lepsze niż potrzeba... Fakt jest taki, że im bardziej usportowiony samochód, im lepiej przyspiesza, tym częściej się hamuje i agresywniejto zupełnie nie o masę chodzi.
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests