Page 4 of 5
IS 200 MANUAL czy AUTOMAT .?
Posted: 19 Aug 2016, o 22:48
by muzz
W a/T mimo 4 biegów obroty są niższe. Nie pamietam dokładnie ile ale 3k obr to dopiero ok 120km/h chyba.
Re: IS 200 MANUAL czy AUTOMAT .?
Posted: 19 Aug 2016, o 23:05
by endrju1
Jak dla siebie lexa szukałem to miałem okazję przejechać się is200 z AT i przy 100km/h miałem niecałe 2800rpm, a więc trochę mniej niż w manualu.
Re: IS 200 MANUAL czy AUTOMAT .?
Posted: 20 Aug 2016, o 19:13
by kamilm
jednym słowem IS200 manual/automat
jednak jest różnica w obrotach trochę mnie to dziwi 6b manual vs 4b automat
wiem wiem czytałem że krótkie biegi są w manualu ale mimo wszystko
Dziękuję za odpowiedzi

Re: IS 200 MANUAL czy AUTOMAT .?
Posted: 20 Aug 2016, o 23:21
by GOLDI
jakie przelozenie jest dyfra w automacie ?
Re: IS 200 MANUAL czy AUTOMAT .?
Posted: 21 Aug 2016, o 11:57
by endrju1
IS200 manual 43:11 (3.900)
IS200 auto 41:10 (4.100)
IS300 43:12 (3.583)
Re: IS 200 MANUAL czy AUTOMAT .?
Posted: 21 Aug 2016, o 13:33
by carinus
Mój manual też ma ratio 4,100.
Re: IS 200 MANUAL czy AUTOMAT .?
Posted: 21 Aug 2016, o 18:40
by GOLDI
u mnie w sportcrossie chyba tez 4,1 .. czyli trzeba szukac 3,9

Re: IS 200 MANUAL czy AUTOMAT .?
Posted: 21 Aug 2016, o 19:50
by carinus
GOLDI wrote:u mnie w sportcrossie chyba tez 4,1 .. czyli trzeba szukac 3,9

Chyba na pewno masz ten sam dyfer co u mnie.Leży w garażu dyfer od nissana(chyba 3.600) i czeka na montaż,nie wiem kiedy założę,ale założę.
Re: IS 200 MANUAL czy AUTOMAT .?
Posted: 21 Aug 2016, o 22:03
by GOLDI
carinus wrote:GOLDI wrote:u mnie w sportcrossie chyba tez 4,1 .. czyli trzeba szukac 3,9

Chyba na pewno masz ten sam dyfer co u mnie.Leży w garażu dyfer od nissana(chyba 3.600) i czeka na montaż,nie wiem kiedy założę,ale założę.
mam obawy ze taki dyfer moze nieco zamulic samochod

znam jednego takiego co do is200 wpakowal dyfer z is300 i zalowal

Re: IS 200 MANUAL czy AUTOMAT .?
Posted: 21 Aug 2016, o 22:17
by carinus
Wiem że bankowo będę miał zamulone autko,gdyż wystarczy jak założę mniejsze koła zimowe,to przyspieszenie na każdym biegu jest znacznie dynamiczniejsze.Jednak mam dosyć sporo momentu za sprawą turbiny i zwiększenie przełożenia pozwoli na zmniejszenie obrotów silnika,a tym samym hałasu,bardzo pożądane podczas jazdy autostradami.