Page 4 of 6

Re: jaki gwint is 200

Posted: 14 Feb 2015, o 21:46
by Marek3003
Chciałbym dalej w temacie. Co sądzicie o tym?

http://allegro.pl/zawieszenie-tein-stre ... 45551.html

http://allegro.pl/zawieszenie-tein-stre ... 46898.html

To chyba najtańsza oferta ale czy warto?
Oczywiście oglądam także oferty na eBayu ale ceny 5-7 tyś to trochę jednak drogo w stosunku do wartości naszego autka.

Re: jaki gwint is 200

Posted: 14 Feb 2015, o 22:06
by dS
W tych modelach trochę bieda z regulacją wysokości jest. Jeśli chcesz zjechać więcej niż 35mm to one Ci na to nie pozwolą. Także na twoim miejscu brał bym ISC albo HSD.

Re: jaki gwint is 200

Posted: 18 Feb 2015, o 13:51
by rpmotorsport
rpmotorsport wrote:hej, dla zainteresowanych zamówiłem po sztuce
Zawieszenie Gwint D2 Lexus IS200/300 98-05
http://rpmotorsport.pl/zawieszenie-gwin ... 53193.html
Zawieszenie Gwint D2 Lexus IS250/350 05-12
http://rpmotorsport.pl/zawieszenie-gwin ... 53194.html
dostawę mam około 25-26 lutego
Image
jakby co zestawy już dojechały, po sztuce każdego. Zapraszam

sp. więcej zdjęć na naszej stronie

Re: jaki gwint is 200

Posted: 15 Aug 2015, o 16:23
by andrew
Może ktoś powiedzieć coś więcej o tych D2? Jakie tam są sprężyny, jak nisko można zejść? Jest to jakaś alternatywa dla ISC, czy lepiej czekać na zamówienie grupowe?

Tu nawet troche taniej: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 20198.html

Re: jaki gwint is 200

Posted: 16 Aug 2015, o 14:00
by GOLDI
ja odradzam d2/k-sport czy inne xyz... nie wiem jak teraz ale dawnie był na to szała-wow... i wracały samochody na reklamacje bo chłom łuszczył się z tłoczysk, camberplaty po krótkich przelotach zaczynały stukać i nagminnie zapiekały się talerzyki... odsyłka do dystrybutora, ten dalej do prosducenta i nie ważne który z powyżych każdy się wypinał na klienta...

z tych tanich to mogę polecić BC Racing (z ISC jeszcze styczności nie miałem wiec sie nie wypowiem...)
ta to tylko tein.... z nim wiekszych problemów nie miałem nigdy... co prawda po Krakowskim kartoflisku zwanym drogami kazdy zawias sie podda i zdarzyło się tein po 4-5 sezonach delikatnie tracił swoje właściwosci ale tech-racing Kraków i 250zł/kolumny i Tein jak nowy ;) czyli serwis wymiany soków i gazów w nim ;) czasem jakieś uszczelnienie, części dostępne od reki i nigdy sie nie zapiekły talerzyki :)

Re: jaki gwint is 200

Posted: 29 Oct 2015, o 11:22
by Keepmovin
Panowie,

Czy ktoś może doradzić w sprawie Teina Street Advance
http://allegro.pl/zawieszenie-tein-stre ... 75240.html

A popularnego ISC Street ?

Re: jaki gwint is 200

Posted: 29 Oct 2015, o 11:33
by banan1984
Ten Tein jest spoko, kilku moich kolegow na tym smigalo, jedyne co jak dla mnie to sprezyny dosc miekkie 8 i 6

Re: jaki gwint is 200

Posted: 29 Oct 2015, o 11:56
by Keepmovin
banan1984 wrote:Ten Tein jest spoko, kilku moich kolegow na tym smigalo, jedyne co jak dla mnie to sprezyny dosc miekkie 8 i 6
Dzięki za info Banan, w takim wypadku muszę się zastanowić, bo akurat zawieszenie musi iść na przegląd konkretny, a cena tego Teina, jest porównywalna z ISC, a Tein jest w Polsce.

Re: jaki gwint is 200

Posted: 29 Oct 2015, o 18:52
by banan1984
Cena nie jest zla, tym bardziej jak sam wspomniales juz jest w Polsce

Re: jaki gwint is 200

Posted: 29 Oct 2015, o 19:43
by DziadekCBO
O ile mi wiadomo to na teinie nie zejdziesz tyle co na ISC. Nie będę niczego krytykował ale wolał bym ISC. Choćby ze względu na to ze każda śrubkę można dokupić :P