Page 5 of 5

Posted: 25 Feb 2016, o 20:14
by Damian87
Również jestem ciekaw o co chodzi z tym strojeniem?:)

Re: Silnik zimny = wysokie obroty

Posted: 25 Feb 2016, o 21:09
by madkiw
dzida wrote:
Dawid0ss wrote:
dzida wrote:Na zimno mało przyjemnie się jeździ - szarpie (manualna skrzynia) - jest bardzo czuły na dotknięcie i odpuszczenia geja gazu. Na ciepło już nic takiego nie ma.
Strojenie do poprawy. Miałem tak kiedyś przez chwilę. Poprawa strojenia rozwiązała problem, jakby ręką odjął :-) Pzdr
To ja też przyłączam się do pytania - strojenie czego? :biggrin2:

Re: Silnik zimny = wysokie obroty

Posted: 25 Feb 2016, o 21:29
by blue
Może chodzi o wyjęcie bezpieczników i adaptację? Bo stroić oryginalne ECU w N/A w sumie można (poprawa fabrycznych map) ale kosztowo chyba lepiej co miesiąc resetować bezpiecznikiem ;)

Re: Silnik zimny = wysokie obroty

Posted: 25 Feb 2016, o 22:02
by Dawid0ss
madkiw wrote:To ja też przyłączam się do pytania - strojenie czego? :biggrin2:
U mnie pomogło dostrojenie LPG. Auto też miało tendencje do wyraźnego poszarpywania przy odpuszczaniu gazu.
Jeśli nie macie LPG, to może po prostu koło dwumasowe daje trochę ciała, dopóki się nie rozgrzeje.
Pzdr