nierówna praca na N oraz błędy

User avatar
melexem
Lex user
Posts: 26
Joined: 16 Oct 2015, o 07:49
Model Lexusa: GS430 MKIII
Skąd:: Ząbki
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by melexem »

winny okazał się knock sensor - po wymianie auto nie wywala checka z tego powodu i jeździ jak powinno. Do tego wymienione obydwie sondy na oryginały DENSO bo miały uwalone grzałki i jedna z nich nie pracowała jak powinna. Zrobione luzy zaworowe, rozrząd, filtry, płyny ustrojowe i ogarnięta instalacja gazowa. Auto chodzi w miarę równo i bezproblemowo. Dzięki Carsik za cierpliwość i ogarnięcie fury:) Pozostaje jeszcze wrócić na regulację gazu:)
LEX GS430 MKII
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by owczar »

W miarę równo? Jak to mawia Kornacki powinno pracować aksamitnie :)
User avatar
melexem
Lex user
Posts: 26
Joined: 16 Oct 2015, o 07:49
Model Lexusa: GS430 MKIII
Skąd:: Ząbki
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by melexem »

nie czepiaj się słówek:)
LEX GS430 MKII
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by owczar »

Myślę, że teraz będzie śmigać.

Swoją drogą jak było z luzami? Było za ciasno?

Grunt, że nie było konieczności zwalania głowic.
Yarecki
Lex Master
Posts: 1921
Joined: 29 Sep 2012, o 18:10
Model Lexusa: gs
Skąd:: Polandia
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by Yarecki »

melexem wrote:nie czepiaj się słówek:)
Bo albo chodzi równo albo nie.
Jeśli chodzi "w miarę" równo znaczy się nadal coś jest nie tak.
User avatar
melexem
Lex user
Posts: 26
Joined: 16 Oct 2015, o 07:49
Model Lexusa: GS430 MKIII
Skąd:: Ząbki
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by melexem »

z tego co mówił carsik z jednej strony zawory były podparte ale tu już niech on się wypowie. Auto chodzi równo aczkolwiek zanim się dobrze nagrzeje na gazie czuć lekkie drgania na biegu jałowym. Dlatego naisałem w miarę równo. Ustawiony jest na 40 stopni temperatura przełączania
LEX GS430 MKII
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by owczar »

A na PB jest równo?
User avatar
melexem
Lex user
Posts: 26
Joined: 16 Oct 2015, o 07:49
Model Lexusa: GS430 MKIII
Skąd:: Ząbki
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by melexem »

tak jest równo,
o dziwo drgania ustają kiedy wrzucę D i trzymam na hamulcu - muszę sprawdzić poduchy bo obrotomierz stoi równo a silnik pracuje na prawdę kulturalnie bez wahań
LEX GS430 MKII
JEEP GRAND CHEROKEE 5.2 V8
owczar
Moderator
Posts: 3806
Joined: 26 Feb 2014, o 11:53
Model Lexusa: Lexus
Skąd:: Polska
Contact:

Re: nierówna praca na N oraz błędy

Post by owczar »

A jak kompresja po regulacji zaworów? Gdyby było coś nie tak to na PB też by drgało raczej.
Post Reply

Return to “GS mk2 1997-2005”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest