Dzięki za informacje.
Rozważam zakup LS600h i oglądam dwa egzemplarze - oba oferowane przez ASO jako odkupione od klientów.
Jeden - starszy bo z 2008 roku - jest już prześwietlony w zakresie papierów.
Wersja podstawowa ELITE - Czyli bez podgrzewanej kierownicy, DVD z tyłu oraz wentylacji tylnych siedzeń - bez większości da się żyć, choć kierownicę bym wymienił na podgrzewaną.
Historia serwisowa jest OK - zapisy w książce pokrywają się z wydrukami z systemu ASO. Jeden właściciel w Polsce od zakupu w Niemczech w salonie.
Jedna naprawa blacharska lewy tylny błotnik.
Tu właśnie mam podstawowy problem bo wyniki odczytu pomiaru grubości lakieru prze przejmowaniu wskazywały wszędzie od 100-300 a miejscu naprawy 700 i drzwi obok 300-700. Trzeba chyba ponownie zbadać powłokę bo to za dużo. Chyba że one mają grubszy lakier?
Druga sprawa to są przednie amortyzatory do wymiany - na razie proponują kwotę 8.400 zł z wymianą (przedni lewy ma 60% a prawy 45%).
Trzecia sprawa to baterie - już wiem że co roku mogę wykonać pomiary za 300 zł i wtedy przedłuży gwarancję na kolejny rok dla systemu hybrydowego, ale tylko do 10 lat kalendarzowych. Wiem również, iż istnieje możliwość wymiany poszczególnych "cell" nie koniecznie całości. Dlatego chcę ją sprawdzić.
Muszę poprosić o badanie i wydruk z wynikami.
Czwarta sprawa to ewentualny koszt wymiany kierownicy na podgrzewaną - czekam na ofertę z ASO.
Poza tym drobne rzeczy:
1. Rozdarta skóra od złego wkładania fotelika tył prawy - czekam na ofertę przeszycia paska na łączeniu siedziska z oparciem
2. Felgi do polerowania
3. Odpryski na masce w normie - trzeba przeszlifować całość lakieru
4. Dwa miejsca z purchlem na chromowanych listwach - chyba nic z tym nie zrobię
5. Środkowy podłokietnik przedni do czyszczenia i zapewne lakierownia
6. Środek do czyszczenia standardowo - do dokupienia welurowe dywaniki
7. Zastanawiam się nad chlapaczami - czy ktoś używa czy Japończycy również w tym zakresie zaprojektowali samochód tak że nie potrzebuje chlapaczy i pozostaje czysty?
Opony ok - są też zimówki Jest po przeglądzie.
Przejechał się nim już dwa razy. Teraz czekam na wiadomości o drugim i przyjdzie czas wyboru
Czemu na Ciebie patrzą krzywo w ASO Toyoty? Jeździsz tam zamiast do ASO Lexusa? Taniej czy lepiej?