[IS220D] SPALANIE
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [IS220D] SPALANIE
Przypomniałem sobie o boxie (V-tech),który pozostał jeszcze po moim poprzednim dieslu toyoty i byłem z niego zadowolony,gdyż odczuwałem wzrost momentu.Teraz przyszła myśl czy nie zastosować podobnego,tymczasowego myku dla lexa.Ktoś miał okazję testować boxa?
-
- Lex Master
- Posts: 1425
- Joined: 29 Feb 2016, o 14:59
- Model Lexusa: Civic 2.2
- Skąd:: Trójmiasto
- Contact:
Re: [IS220D] SPALANIE
carinus jak słysze box i widze vtech to aż oczy mi krwawią
Szkoda auta na te wynalazki, ale to tylko moje zdanie 


https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [IS220D] SPALANIE
Dobrze wiedzieć,dzięki.
-
- Nowy lex user
- Posts: 1
- Joined: 16 Feb 2020, o 19:14
- Model Lexusa: IS II 220d
- Skąd:: Łódź
- Contact:
Re: [IS220D] SPALANIE
Czytam, czytam i oczom nie wierzę. Dpf problem, Egr problem, spalanie problem. Ja widzę tylko jeden problem-was kierowców co zasiadają do 2.2 turbo disela, wleczących się 90km/h na 6 oo. 6 kochani w tym aucie załącza się jak obroty silnika przekroczą 3300... To jest sportowe auto a nie TDI 90 konne. Ten silnik kręci się wyżej niż inne diesele od 2000 moment oczywiście ale płynna bezproblemową nisko paliwo konsumpcyjna jazdę macie w górnych zakresach. To auto kocha zakres od 2500 do prawie [3600 Full power] 4000. W tych zakresach jeździć unikać zejścia poniżej 2100 zwłaszcza na 6 biegu który w zasadzie załącza się jadąc 160km/h. Trzymając się powyższych zasad nie ma problemu z w/w a spalanie 7/8 będzie normą bez jakiejkolwiek modyfikacji. Dpf w tym aucie jest bezobsługowy powiedział bym wieczny.
-
- Lex Master
- Posts: 1425
- Joined: 29 Feb 2016, o 14:59
- Model Lexusa: Civic 2.2
- Skąd:: Trójmiasto
- Contact:
Re: [IS220D] SPALANIE
Super, że mamy wśród nas "Kubicę".miskolabor wrote:Ja widzę tylko jeden problem-was kierowców
Jak mnie pamięć nie myli na długim dyfrze jest to niemożliwe, żeby jechać bez dziwnych zachowań układu napędowego, na krótkim chyba bez problemu.miskolabor wrote:wleczących się 90km/h na 6
bez przesady...miskolabor wrote:kochani
Co się załącza ?miskolabor wrote:w tym aucie załącza się jak obroty silnika przekroczą 3300
Jakie to jest auto ?miskolabor wrote:To jest sportowe auto a nie TDI 90 konne.



Trochę pominę, ale to...
Odbije Ci się jeszcze czkawką.miskolabor wrote:Dpf w tym aucie jest bezobsługowy powiedział bym wieczny.
https://www.facebook.com/groups/lexuspolska
- carinus
- Lex Master
- Posts: 1840
- Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
- Model Lexusa: RX400h,IS220d
- Skąd:: lubuskie/Belgia
- Contact:
Re: [IS220D] SPALANIE
Chyba piszesz o innym aucie albo za mało przeżyłeś z tym silnikiem.Niewiele pamiętam bo za krótko jeżdziłem z fabrycznym softem,ale nazywanie tego czegoś "sportowym" jest sporym nadużyciem.Sportowy jak worek kartofli.miskolabor wrote:Czytam, czytam i oczom nie wierzę. Dpf problem, Egr problem, spalanie problem. Ja widzę tylko jeden problem-was kierowców co zasiadają do 2.2 turbo disela, wleczących się 90km/h na 6 oo. 6 kochani w tym aucie załącza się jak obroty silnika przekroczą 3300... To jest sportowe auto a nie TDI 90 konne. Ten silnik kręci się wyżej niż inne diesele od 2000 moment oczywiście ale płynna bezproblemową nisko paliwo konsumpcyjna jazdę macie w górnych zakresach. To auto kocha zakres od 2500 do prawie [3600 Full power] 4000. W tych zakresach jeździć unikać zejścia poniżej 2100 zwłaszcza na 6 biegu który w zasadzie załącza się jadąc 160km/h. Trzymając się powyższych zasad nie ma problemu z w/w a spalanie 7/8 będzie normą bez jakiejkolwiek modyfikacji. Dpf w tym aucie jest bezobsługowy powiedział bym wieczny.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest