5,9s do 100kmph to słabo ? Przecież nie jest to lambo czy inne F, które robi 100 w 3.x sekundy. Na rynku jest niewiele tanich (jak uzywany GS430), które są niedrogie w eksploatacji (bo się silnikowo i skrzyniowo nie psują a serwisować trzeba każde auto - audi, merca i lexa). Podejrzewam, że zestawienie kosztów np dwuletniego przelotu 50kkm w V8 spod znaku L bije kilka razy pozostałe marki.ledziu wrote:michal_5000 wrote:To już pytanie kto czego szuka, z czego się przesiada itd... Jednego 430 ledwo usatysfakcjonuje, inny będzie perfekcyjnie zadowolony z 300 a przy tym mniej wyda na utrzymanie.
Gdybym to ja miał wybierać, to z tej dwójki wyłącznie 430, choć (a) jak jeździłem to mnie nie zachwycił dynamiką, (b) mam już dość serwisowania V8.[/quote
Jeżeli ktoś bierze pod uwagę realne parametry auta połaczone z motorownią, uważam że będzie pozytywnie zaskoczony. Jezeli ktoś mysli o mega przyśpieszeniach w autku które waży 1700kg to bedzie zawiedziony bo ten samochód przyśpiesza bez efektów specjalnych ale skutecznie.
.
Z mojego doświadczenia do codziennej jazdy (ja lubię pocisnąć na trasie, w zabudowanym trzymam się przepisów) ~ 280KM są zadowalające. Jeśli chcesz się turalać wygodnym autkiem bierz GS300, jeśli chcesz mieć odrobinę szaleństwa (np bardzo szybkie przyspieszenie ze 120 do 240kmph) bierz 4,3
