Page 5 of 6
Re: [IS 200] Poprawa osiągów
Posted: 25 Jun 2012, o 20:52
by michalm320
Jak miałem Hondę to temat dolotów był na szeroką skale omawiany na forum. Różne metody były stosowane. Krótkie, długie, firmowe, home made i inne cuda. I zawsze każdy powtarzał że dolot ma być tak zbudowany aby zasysał jak najzimniejsze powietrze. Jak wiadomo im zimniejsze powietrze tym go więcej i przez to więcej tlenu. Często się okazywało że najlepsze efekty daje fabryczny dolot + wkładka K&N + doprowadzenie do niej zimnego powietrza. Wiadomo że firmowy, policzony dolot da najwięcej ale to kosztuje.
Re: [IS 200] Poprawa osiągów
Posted: 25 Jun 2012, o 21:11
by radzioor
Panowie, ucinając temat róbcie tak jak uważacie. Ja zrobiłem to co zrobiłem i jestem zadowolony. Jak mi się znudzi to go uturbię albo sprzedam albo dodam najtańszych możliwych koni - czyli wywale ile się da ze środka:-)
Tak, dźwięk się zmienił, teraz takie mini v8 jest;) tylko że od kilku dni trochę słabiej to słychać, uwolniony wydech + duża pucha na końcu robi swoje.
pozdro
Re: [IS 200] Poprawa osiągów
Posted: 26 Jun 2012, o 18:39
by Travis
powiedz mi gdzie można dostać takie orurowanie? Jedyne co bym zmienił to to zazsawkę powietrza na tą z is300 bo tam puszka jest po prawej stronie i akurat dmuchałoby zimnym powietrzem centralnie na filtr a ten z is200 idzie przez środek.

Ja dodam tyle od siebie że po zmianie fabrycznego tłumika na przelot (w tym wypadku GReddy) mam wrażenie że w dolnych partiach obrotów lepiej się zbiera. Tak że wywalenie katów, wstawienie dolotu da na 100% lekką odczuwalną różnicę.
Re: [IS 200] Poprawa osiągów
Posted: 26 Jun 2012, o 19:24
by forest
po wywaleniu katów, tych "środkowych" i tych na kolektorze napewno bedzie lepiej się zbierał... ale mega wielkiej różnicy nie będzie

Re: [IS 200] Poprawa osiągów
Posted: 26 Jun 2012, o 20:20
by radzioor
Travis wrote:powiedz mi gdzie można dostać takie orurowanie? Jedyne co bym zmienił to to zazsawkę powietrza na tą z is300 bo tam puszka jest po prawej stronie i akurat dmuchałoby zimnym powietrzem centralnie na filtr a ten z is200 idzie przez środek.

Ja dodam tyle od siebie że po zmianie fabrycznego tłumika na przelot (w tym wypadku GReddy) mam wrażenie że w dolnych partiach obrotów lepiej się zbiera. Tak że wywalenie katów, wstawienie dolotu da na 100% lekką odczuwalną różnicę.
"stal" kupiłem u matiego (działa w branży i ma wszystkie możłiwe rozmiary), "silikon" gdzieś w Wołominie, ale bez problemu dostaniesz je u FMIC.pl.
Re: [IS 200] Poprawa osiągów
Posted: 26 Jul 2012, o 14:30
by rafi440
a ja jestem zmuszony zrobić taką przeróbkę jak radzioor ponieważ jakiś czas temu założyłem instalacje LPG i znacznie wzrosła temperatura silnika a co za tym idzie padają mi cewki zapłonowe...przynajmniej tak mi się wydaje.Jeśli ktoś posiada w swoim IS LPG to proszę niech napisze czy też to zauważył???
Pozdrwiam
Re: [IS 200] Poprawa osiągów
Posted: 26 Jul 2012, o 14:42
by Marchol
Ja mam LPG przebieg 206 tyś, w tym 10 tyś na LPG i nic mi nie pada.
Re: [IS 200] Poprawa osiągów
Posted: 26 Jul 2012, o 15:26
by tomekb
Stan cewek zalezy od stanu swiec
Re: [IS 200] Poprawa osiągów
Posted: 26 Jul 2012, o 17:19
by akira
...na instalacji zrobiłem już 25 tys, na liczniku 260k. Tylko wymieniałem świece na denso. Nie musiałem, ale chciałem, wcześniej nie wiem jak długo były
bosha cztero-elektrodowe. Cewki jak na razie nie były wymieniane i niech lepiej jak najdłużej tak zostanie.
Re: [IS 200] Poprawa osiągów
Posted: 26 Jul 2012, o 21:10
by carinus
Wzrost temperatury może być powodowany zbyt ubogą mieszanką,powiedz jeszcze jak stwierdziłes ten wzrost temperatury.