Page 44 of 362
Re: IS mkI - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 26 Jun 2014, o 15:50
by turkus
dS wrote:Aaaa, mówisz o połączeniu jasnej tapicerki i srebrnych wstawek. Zmylił mnie ten złoty. Było to jak najbardziej możliwe, nawet na allegro sporo lexów z takim zestawieniem kolorystycznym. Jeśli miałeś w wykończeniu drewienka to deska była cała czarna, jak wybrałeś sobie srebrne deska była dwukolorowa.
Raczej było inaczej, w poliftach jest cała czarna deska bez względu na deseczki itp. Dwukolorowa decha = przedlift. I dlatego
Alex200 wrote:A ja mam srebrne panele i całkowicie czarną deskę..
Bo SC wszystkie były poliftowe.
Re: IS mkI - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 26 Jun 2014, o 16:34
by dS
dwukolorowa deska występowała także w poliftach,
tu przykład
http://otomoto.pl/lexus-is200-C33300796.html,
choć może ograniczone zostało to tylko do pakietu sport
Re: IS mkI - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 26 Jun 2014, o 19:06
by turkus
To moze byc auto z 2001, ktore do dealera trafilo w 2002, tak jak moje. Zreszta ja mam pakiet Sport i czarna deche, jak kazdy SC
P. S. To nie jest aby ta wersja przejsciowa? Grill przedliftowy
Re: IS mkI - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 27 Jun 2014, o 08:49
by dS
może być że to model przejściowy, we wnętrzu widać już elementy poliftowe(maskownice głośników), choć wydaje mi się że 2 kolorowa kiera była elementem pakietu Sport także w poliftach.
Re: IS mkI - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 27 Jun 2014, o 11:10
by Kick3r
dS wrote:a on nie miał jakiegoś wodowania ? zastanawia mnie sporo rdzy na pasie przednim, praktycznie każda śrubka jest zardzewiała

osłony kolektorów też mają jakieś dziwny biały nalot, jakby własnie po wodzie, i od czego przetarła się osłona na przewodzie od zbiornika wyrównawczego wspomagania ?
Zobaczymy go pewnie jutro o ile odebrał od tego swojego machera od progu, który mu go zrobi za 100zł...nie chcę wiedzieć jak...
A co do topielców to już koledze oglądałem Astre 3ke z pół roku temu i też dziwnie niska cena, a podłoga w środku cała morka i taka maziowata jakby z mułu, ciekawe czemu?

Re: IS mkI - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 27 Jun 2014, o 11:10
by turkus
dS wrote:może być że to model przejściowy, we wnętrzu widać już elementy poliftowe(maskownice głośników), choć wydaje mi się że 2 kolorowa kiera była elementem pakietu Sport także w poliftach.
Tak, kiera na pewno

co do deski nie sądzę
Re: IS mkI - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 30 Jun 2014, o 21:01
by Kick3r
Widziałem dzisiaj ten pojazd i trochę jestem zszokowany...
http://olx.pl/oferta/lexus-is200-vvti-t ... 1d21819e0a
Powiedzcie, ale tak szczerze, bo generalnie to jest opinia, że Lexus nie rdzewieje. Progi oba robione w tylnych okolicach, są do ponownego pomalowania. Ale oba tylne błotniki są zjedzone. Drzwi prawe u dołu też trochę skorodowane. Podłoga cała z rudej. Co prawda dużo nie widziałem w deszczu co malowane co nie, tylna klapa podobnoś od zakupu krzywo siedzi. Przód miał przygodę z sarną, trochę krzywo spasowany zderzak i podobnoś maska SZPACHLOWANA i pomalowana

...ręce mi opadły. Ogólnie z mechaniki to silnik chodzi moim zdaniem dobrze, nie wiem jak tam VVTI bo w sumie raz tylko wykręciłem za 4k i nie czułem szarpnięcia. W zawieszeniu coś kwiczy przy lewym przodzie, podobnoś od dzisiaj

Co do pakietu to ma i nakładki na pedały i na progi. Kierownica starta i to bardzo starta...po 214kkm to jest realne? Całościowo to opłaca się to wg za 10k zabrać i pomalować? Czy lepiej sobie darować takiego "rudzielca" i poszukać czegoś w lepszej budzie?
Re: IS mkI - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 30 Jun 2014, o 21:29
by Grzegorz1204
Witam,
Zna ktoś ten egzemplarz, albo widzał go i może coś poiwedzieć na jego temat?
http://otomoto.pl/lexus-is200-lexus-is2 ... 00476.html
Re: IS mkI - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 30 Jun 2014, o 22:48
by turkus
Kick3r wrote:Widziałem dzisiaj ten pojazd i trochę jestem zszokowany...
http://olx.pl/oferta/lexus-is200-vvti-t ... 1d21819e0a
Powiedzcie, ale tak szczerze, bo generalnie to jest opinia, że Lexus nie rdzewieje. Progi oba robione w tylnych okolicach, są do ponownego pomalowania. Ale oba tylne błotniki są zjedzone. Drzwi prawe u dołu też trochę skorodowane. Podłoga cała z rudej. Co prawda dużo nie widziałem w deszczu co malowane co nie, tylna klapa podobnoś od zakupu krzywo siedzi. Przód miał przygodę z sarną, trochę krzywo spasowany zderzak i podobnoś maska SZPACHLOWANA i pomalowana

...ręce mi opadły. Co prawda dużo nie widziałem w deszczu co malowane co nie, tylna klapa podobnoś od zakupu krzywo siedzi. Ogólnie z mechaniki to silnik chodzi moim zdaniem dobrze, nie wiem jak tam VVTI bo w sumie raz tylko wykręciłem za 4k i nie czułem szarpnięcia. W zawieszeniu coś kwiczy przy lewym przodzie, podobnoś od dzisiaj

Co do pakietu to ma i nakładki na pedały i na progi. Kierownica starta i to bardzo starta...po 214kkm to jest realne? Całościowo to opłaca się to wg za 10k zabrać i pomalować? Czy lepiej sobie darować takiego "rudzielca" i poszukać czegoś w lepszej budzie?
U mnie akurat progi są nietknięte, ale czytałam na forum, że woda się potrafi dostawać jakoś od spodu i próg może rdzewieć od środka. W znajomych autach tego nie zaobserwowałam. Coś tam się może nad górną krawędzią przedniej szyby pojawiać ewentualnie, to jest w japońskich autach felerne miejsce. Rdza w innych miejscach to raczej po naprawach. Jak podłoga pordzewiała to lepiej się zastanów, czy ten samochód nie był skądś wyławiany, i jak bezpieczna jest jazda nim - żeby Ci się przy dzwonie nie złożył jak harmonijka. Są defekty i defekty, ja miałam opcję nabycia dużo taniej auta z koszmarnym podwoziem, uznałam, że na moje oko topielec i podziękowałam - nie warto.
To wygląda na sporta, jakbyś sprawdził tabliczkę znamionową to byłoby wiadomo na pewno (czy siedzi tam Torsen).
Kierownica tak zjechana przy tym przebiegu - moim zdaniem nie ma szans. Mój przy zakupie miał 213kkm, teraz ma 236kkm i to szare coś nie jest ani trochę starte.
Re: IS mkI - Pytania o auto z ogloszenia
Posted: 30 Jun 2014, o 22:59
by Kick3r
turkus wrote:Kick3r wrote:Widziałem dzisiaj ten pojazd i trochę jestem zszokowany...
http://olx.pl/oferta/lexus-is200-vvti-t ... 1d21819e0a
Powiedzcie, ale tak szczerze, bo generalnie to jest opinia, że Lexus nie rdzewieje. Progi oba robione w tylnych okolicach, są do ponownego pomalowania. Ale oba tylne błotniki są zjedzone. Drzwi prawe u dołu też trochę skorodowane. Podłoga cała z rudej. Co prawda dużo nie widziałem w deszczu co malowane co nie, tylna klapa podobnoś od zakupu krzywo siedzi. Przód miał przygodę z sarną, trochę krzywo spasowany zderzak i podobnoś maska SZPACHLOWANA i pomalowana

...ręce mi opadły. Co prawda dużo nie widziałem w deszczu co malowane co nie, tylna klapa podobnoś od zakupu krzywo siedzi. Ogólnie z mechaniki to silnik chodzi moim zdaniem dobrze, nie wiem jak tam VVTI bo w sumie raz tylko wykręciłem za 4k i nie czułem szarpnięcia. W zawieszeniu coś kwiczy przy lewym przodzie, podobnoś od dzisiaj

Co do pakietu to ma i nakładki na pedały i na progi. Kierownica starta i to bardzo starta...po 214kkm to jest realne? Całościowo to opłaca się to wg za 10k zabrać i pomalować? Czy lepiej sobie darować takiego "rudzielca" i poszukać czegoś w lepszej budzie?
U mnie akurat progi są nietknięte, ale czytałam na forum, że woda się potrafi dostawać jakoś od spodu i próg może rdzewieć od środka. W znajomych autach tego nie zaobserwowałam. Coś tam się może nad górną krawędzią przedniej szyby pojawiać ewentualnie, to jest w japońskich autach felerne miejsce. Rdza w innych miejscach to raczej po naprawach. Jak podłoga pordzewiała to lepiej się zastanów, czy ten samochód nie był skądś wyławiany, i jak bezpieczna jest jazda nim - żeby Ci się przy dzwonie nie złożył jak harmonijka. Są defekty i defekty, ja miałam opcję nabycia dużo taniej auta z koszmarnym podwoziem, uznałam, że na moje oko topielec i podziękowałam - nie warto.
To wygląda na sporta, jakbyś sprawdził tabliczkę znamionową to byłoby wiadomo na pewno (czy siedzi tam Torsen).
Kierownica tak zjechana przy tym przebiegu - moim zdaniem nie ma szans. Mój przy zakupie miał 213kkm, teraz ma 236kkm i to szare coś nie jest ani trochę starte.
Dziękuję za odpowiedź.
ds też wspominał o możliwym wodowaniu przez rudą na pasie przednim. Pod maską nie jest tak źle, silnik na prawdę chodzi w porządku. Amorki po 70% mają bo na stację go wziąłem. Gość ze stacji nie chciał nic powiedzieć, bo widać, że z jednej wsi to się znają i zna samochód dość dobrze. Prawy ręczny tylko trochę gorzej łapie i tyle w temacie mechaniki do zerknięcia by było.
turkus widzę, że z Warszawy jesteś, a tam jakiś gość handluje wręcz is200. Wiesz może coś na ten temat?
