Na prośbę kolegi z forum oglądałam to auto:
http://otomoto.pl/lexus-is200-oryginal- ... 61485.html
Mechanicznie OK, do zrobienia zawieszenie (podobno wahacze, auto piszczy/skrzypi w zasadzie cały czas). Silnik i skrzynia w porządku. W przyszłym tygodniu sprzedający (który nota bene pracuje w serwisie Toyoty) będzie robił zawias i rozrząd na oryginalnych częściach. Są papiery, ale jako, że z miejsca pracy, to byłabym ostrożna. Natomiast jest to na pewno najlepsze auto, jakie oglądałam (pozostałe 2 egzemplarze są kiepskie, w tym jeden w ogóle nie do wyprowadzenia na prostą blacharsko, ponadto w przeciwieństwie do tego mogły mieć poważniejsze przygody, a na pewno są gorzej zrobione). 3 klucze, ori felgi 16", opony letnie i zimowe Nokian (brak drugiego kompletu felg).
Blacharka znowu taka sobie, tzn. malowany z użyciem szpachli prawy tylny błotnik (podobno w ASO chłopak przywalił w słupek i są na to papiery, ale przy uszczelce widać, że pomalowane jest to niechlujnie, nie wygląda mi to na robotę ASO). Cieniowane drzwi, na dole prawych tylnych miernik pokazał szpachlę, ale wygląda to ok (nic nie wychodzi na wierzch). Kolor dobrany dobrze. Ranty obu tylnych nadkoli do roboty (wychodzi ruda, mocniej po prawej stronie). Po prawej w bagażniku lekki rdzawy nalot, lewa strona ok. Malowany lewy tylny błotnik (tu już miernik pokazał tylko drugą warstwę farby). Niestety nadkole mocno przejechane (jakby ktoś przejechał o mur czy coś w tym stylu, brak rdzy, może świeże - zdjęcie w ogłoszeniu jest nieaktualne). Ok 10 cm szrama na środku lewych przednich drzwi, tylne też do malowania - trochę podrapane i odbite ranty. Trochę podrapany przedni lewy błotnik, przedni prawy błotnik wraz z lampą wymieniony (podobno jakaś mała kolizja). Maska, dach, tylna klapa, progi, profile wewnętrzne - nie ruszane. Podobno wymieniona przednia szyba, ale w ASO i na ori, nie zauważyłabym tego. Nie ori czujniki parkowania z tyłu (przy rejestracji i nad tylną szybą).
Moim zdaniem auto jest do wzięcia, z tym, że do zrobienia rant prawego tylnego błotnika, trzeba zabezpieczyć bagażnik w środku po prawej, i w zasadzie cała lewa strona do malowania. Dobra opcja, jeśli ktoś chce zmienić kolor np. na białasa

Ale musiałby zejść z ceny i zrobić mechanikę.