Re: Zakup Lexusa NX 350h
Posted: 4 Dec 2023, o 17:06
Forum użytkowników samochodów marki Lexus
http://www.lexus-forum.pl/
Ale w cenniku na 2023 i 2024 jest ta karta w wersji OMOGhotti wrote:" zgłosiłem temat do centrali. Od produkcji RM24 karta została zamieniona na kluczyk szerokopasmowy. Zweryfikujemy i wrócę do Pana z informacją, "
hue hue ...
raczej się rozchodzi ze obecna karta ma inne "kodowanie" sygnału co moze być jakimś problememOmotenashi wrote: ↑4 Dec 2023, o 20:40Ale w cenniku na 2023 i 2024 jest ta karta w wersji OMOGhotti wrote:" zgłosiłem temat do centrali. Od produkcji RM24 karta została zamieniona na kluczyk szerokopasmowy. Zweryfikujemy i wrócę do Pana z informacją, "
hue hue ...
Czarno na bialym jest napisane, wiec niech sie nie wykrecaja
To bardzo ciekwe co piszesz. Czy to oznacza, ze samochody zamowione w marcu 2024 i później bedą juz poliftami?
A jestes pewien, ze dotyczy to NXa a nie UXa ?AroO93 wrote:Bardzo prawdopodobne. W roczniku modelowym my24 miały być już te karty. Zapytam doradcy. Dostałem info, że my25 od marca mają być zmiany wizualne. Ledwo co człowiek odebrał, a już polift wchodzi![]()
Kilka informacji, które do momentu potwierdzenia, należy traktować jako pewne lub prawdopodobne.Omotenashi wrote: ↑22 Dec 2023, o 18:26A jestes pewien, ze dotyczy to NXa a nie UXa ?AroO93 wrote:Bardzo prawdopodobne. W roczniku modelowym my24 miały być już te karty. Zapytam doradcy. Dostałem info, że my25 od marca mają być zmiany wizualne. Ledwo co człowiek odebrał, a już polift wchodzi![]()
Pytalem w dwoch salonach i nic nie wiedza o jakis zmianach NXa … natomiast lifcie UXa juz zdecydowanie tak
5. wyglądałaby dosyć tragicznie i niepożądanie biorąc pod uwagę iż ktoś kiedyś może chcieć dorobić kluczyk...nexus350 wrote: ↑30 Dec 2023, o 18:53Kilka informacji, które do momentu potwierdzenia, należy traktować jako pewne lub prawdopodobne.Omotenashi wrote: ↑22 Dec 2023, o 18:26A jestes pewien, ze dotyczy to NXa a nie UXa ?AroO93 wrote:
Bardzo prawdopodobne. W roczniku modelowym my24 miały być już te karty. Zapytam doradcy. Dostałem info, że my25 od marca mają być zmiany wizualne. Ledwo co człowiek odebrał, a już polift wchodzi![]()
Pytalem w dwoch salonach i nic nie wiedza o jakis zmianach NXa … natomiast lifcie UXa juz zdecydowanie tak
1. Zamówione wersje, które miały otrzymać 2 kluczyki oraz kartę, zapewne je otrzymają lub już je otrzymały jeżeli samochody wyprodukowane zostały “przed wiosną” 2023.
2. Zamówione wersje, które miały otrzymać 2 kluczyki oraz kartę, zapewne otrzymają tylko dwa kluczyki z UWB jeżeli produkcja samochodu ruszyła na wiosnę 2023 lub później, choć nigdy nie wiadomo, co przyszłość przyniesie.
3. Brak karty związany jest problemami technicznymi, które “uniemożliwiają” produkcje kart działających w technologii UWB.
4. Oficjalny komentarz Lexus_UK mówi wprost, że karty nie będą miały technologii UWB i wydaję się bardzo mało prawdopodobne, że dostarczone zostaną 2 kluczyki z UWB oraz karta bez UWB - one never knows. LEXUS zapewne powie, że coś za coś; w tej samej cenie lepsza technologia, ale bez karty.
5. Ja otrzymałem jeden kluczyk, który “podobno” ma UWB. Ta “deklaracja” wynika z faktu większych gabarytów mojego kluczyka w porównaniu do poprzednich, które UWB nie miały na 100%. O dostępności drugiego mam być poinformowany mailowo na wiosnę 2024. “Podobno” proces parowania kluczyka jest dwuetapowy. Pierwszy etap ma miejsce w Japonii i dostarczony do dealera kluczyk jest przypisany do VIN-u. Drugi etap realizowany jest przez dealera. Jeżeli jest to prawda, to nie ma możliwości wywarcia presji na dealera i przyśpieszenia terminu otrzymania drugiego kluczka z UWB - no chyba, że dealer ma “wejście” w Japonii.
HAPPY NEW YEAR !!!