
IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
- dead_beat
- Lex Driver
- Posts: 580
- Joined: 20 Feb 2012, o 16:41
- Model Lexusa: Stilo 2.4Abarth temporary
- Skąd:: WWL
- Location: Starowola
- Contact:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Może czas wymienić amortyzatory
?

- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1797
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
A czy startując na prostej, bez skręcania kół, w czymkolwiek pomogą mi nowe amortyzatory ?dead_beat wrote:Może czas wymienić amortyzatory?
- endrju1
- Lex Master
- Posts: 1019
- Joined: 13 Feb 2015, o 17:11
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: LLB
- Contact:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
oczywiście. Zwłaszcza jeśli nawierzchnia nie jest gładka, a koła buksują.
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1797
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Nawierzchnia jest płaska - normalny równy asfaltendrju1 wrote:oczywiście. Zwłaszcza jeśli nawierzchnia nie jest gładka, a koła buksują.

- brat_z
- Lex user
- Posts: 263
- Joined: 26 Feb 2015, o 15:56
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Podczas poślizgu kół poruszają się one nie tylko wokół własnej osi ale także w górę i w dół siłami pochodzącymi od sprężyny i zawieszenia... wybite amorki również maja wpływ na przyczepność podczas gwałtownego ruszania:) nie tłumią tego ruchu w płaszczyźnie pionowej;)
- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1797
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Dobrze wiedziećbrat_z wrote:Podczas poślizgu kół poruszają się one nie tylko wokół własnej osi ale także w górę i w dół siłami pochodzącymi od sprężyny i zawieszenia... wybite amorki również maja wpływ na przyczepność podczas gwałtownego ruszania:) nie tłumią tego ruchu w płaszczyźnie pionowej;)



-
- Lex Master
- Posts: 2580
- Joined: 23 Aug 2011, o 22:41
- Model Lexusa: gs
- Skąd:: Pol
- Contact:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Dobre pytanie ...Dawid0ss wrote:A czy startując na prostej, bez skręcania kół, w czymkolwiek pomogą mi nowe amortyzatory ?

IS do najlżejszych nie należy jak na lata w których powstawał chociaż bidy nie ma no i jest R6 które usprawiedliwia masę... a co do braku możliwości sparwnego ruszania Twoim autem to może być mnóstwo powodów chociaż tak naprawdę 300Nm dupki nie urywa więc może być do poprawy:Dawid0ss wrote: Są opinie, że IS200 to ciężkie auto, a ja się z nią nie zgodzę. U siebie mam 300 Nm i są naprawdę duże problemy z trakcją na niższych biegach.
Pzdr
- strojenie
- set-up motorowni oraz jej możliwości ( tu się kłania temat czy 1g czy 2jz

- zawias (zbieżność, rodzaj amorów, wahacze itd)
- wyważenie auta
- rodzaj opon
- przełożenie dyfra
- sprzęgło
itd...

Samo wsadzanie szerszych opon może pomóc tyle co umycie się wacikami do uszu

Odniosłem się do Twojego Nm ponieważ colt czt którym jeździłem przez ponad rok miał 220km i 300Nm normalnie poprowadzonego i masę 990kg bez tylnej kanapy

Tak naprawdę każdy posługuje się liczbami a prawda jest taka że inaczej jedzie 500nm z diesla a inaczej z R6 T a jeszcze inaczej z V8ki więc nie wiem o którym modelu bmw mówisz ale utrzymanie trakcji przy 500NM nie jest takie proste bez auta przystosowanego całościowo... Więc jeżeli BMW miało 500Nm i elektroniczne ucinanie jajek połączone ze sportowym charakterem modelu np: Mki to ruszy normalnie ale ... przy braku systemów i próbie walnięcia max do przodu 500Nm to dla zwykłego kierownika temat nie do przeskoczenia jeżeli chodzi o szybkość ruszania.dead_beat wrote: No to jest coś nie tak, bo np auta BMW mają ponad 500Nm w serii i żadnych problemów z trakcją. To są własnie zalety tuningu
taka ciekawostka, że BMW E60 waży tyle co IS300
I tu niestety tuning w większości przypadków będzie przegrywał...
No i znowu porównam to evo9 w setupie prawie seryjnym czyli 390/550Nm przy walnięciu z limitera puści dymka z 4erech gum 235/45/17


- Dawid0ss
- Lex Master
- Posts: 1797
- Joined: 14 Jan 2013, o 12:46
- Model Lexusa: Lexus GS450h mk3
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Ty no już sobie jaja robię, bo tutaj to by tylko obniżali i usztywnialiledziu wrote:Dobre pytanie ...Dawid0ss wrote:A czy startując na prostej, bez skręcania kół, w czymkolwiek pomogą mi nowe amortyzatory ?![]()

Brak możliwości sprawnego ruszania, to za mocno powiedziane. Po prostu trzeba uważać z gazem, to wszystko.
Pzdr
-
- Nowy lex user
- Posts: 1
- Joined: 7 Sep 2022, o 08:34
- Model Lexusa: i7
- Skąd:: Kalety
- Contact:
Re: IS200 + swap, a modyfikacje IS300?
Myślę, że poleciłbym pójście z IS200+ swap, ponieważ jest to dobry wybór, jeśli szukasz oszczędności na sprzęcie. IS200 + swap to najlepsza opcja bo to kompletny system, natomiast IS300 to tylko zestaw.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest