Dzis bylem w warsztacie obekrzec Lexa. Samochod wrocil od lakiernika (bylo kilka otarc, etc).
Co do lopatek przy kierownicy, to jak to w koncu jest?

Zrozumialem, ze oprocz dokupienia kiery z lopatkami, potrzeba jeszcze polaczyc z kompem, tak?
Ktos na gorze pisal o tym, ze dlaczego nie kupic GS430 i na nim ewentualnie cos rzezbic, to samo z IS250 i SWAP. Otoz zdaje sobie sprawe, ze te samochody istnieja, jednak ja chce dokladnie bude IS200 i zadne inne auto nie wchodzi w gre. Dlaczego akurat te? Jest male, kompaktowe, swietnie prowadzi sie w poslizgu, a jak podjade w celach zawodowych, to ani nie bedzie wstydu, ani zazdrosci... No i z zewnatrz to tylko stary Lexu, a woec perfect sleeper!
W planach mam kolejne projekty. Lexus to czubek gory lodowej. W garazu od 2 lat stoi Scorpio z 1993 roku w perfekcyjnym stanie. Czeka na 5.0 V8. Ford nie mial jaj by zrobic Scorpio V8. Poprawimy fabryke

Jeżeli masz pytania ws IS430 to pisz bezpośrednio na 512 424 819, bo na forum bywam niestety rzadko.