Page 6 of 8
Re: Is200 vs Swap silnika z IS300
Posted: 17 Aug 2014, o 12:22
by TmK18
A może ktoś wrzucić wykres IS200T ? Bo ciekaw jestem jak to wyglada
Re: Is200 vs Swap silnika z IS300
Posted: 17 Aug 2014, o 12:27
by carsik
jest na forum, gdzieś w moim temacie
Re: Is200 vs Swap silnika z IS300
Posted: 17 Aug 2014, o 12:32
by Dawid0ss
TmK18 wrote:A może ktoś wrzucić wykres IS200T ? Bo ciekaw jestem jak to wyglada
Hir ju goł
viewtopic.php?f=85&t=6151&start=80
Pzdr
Re: Is200 vs Swap silnika z IS300
Posted: 17 Aug 2014, o 13:00
by TmK18
turbina startuje od 2,5k rpm ? i takie realne odczucie momentu z turbiny w fotelu następuje przy jakich obrotach ?
Re: Is200 vs Swap silnika z IS300
Posted: 17 Aug 2014, o 13:03
by carsik
nie bardzo rozumiem to co napisałeś. Jak spojrzysz na wykres to widać, że przy 2krpm moment jest większy niż w seryjnym IS200 w ogóle. Przy 2600rpm jest tyle momentu co max w 2JZGE.
Re: Is200 vs Swap silnika z IS300
Posted: 17 Aug 2014, o 13:13
by TmK18
Głównie chodzi mi o to czy turbo dziura jest odczuwalna ? Bo np w dieslach których jeździłem to trzeba było poczekać aż coś zacznie się dziać przy niskich obrotach.. a to jest trochę denerwujące
Re: Is200 vs Swap silnika z IS300
Posted: 17 Aug 2014, o 13:18
by carsik
nie ma żadnej turbo dziury
Re: Is200 vs Swap silnika z IS300
Posted: 18 Aug 2014, o 11:25
by carinus
michalllw wrote:https://www.youtube.com/watch?v=0Ta6hXZkKIw
Tak do tego potencjału is200
Jak komuś wystarcza 200km to ok ale mogę się założyć że właściciele is200T po kilku tygodniach użytkowania stwierdzili że 200km to troszkę mało i co teraz ? Pakować następne 10 tyś by uzyskać 50 km a takie soft turbo w 2jz podejrzewam że zrobi jakieś 300-350 km a to już coś ale wątpie że ktoś się przyzna publicznie że troszkę jednak żałuje uturbiania 1GFE Z MEGA POTENCJAŁEM
Pierd..e kotka za pomocą młotka.Normalni ludzie wiedzą czego chcą i jak chcą 1000KM to kupują odpowiedni samochód.Mi wystarcza 320NM i moc mnie nie interesuję,bo nie używam mocy max. tylko przebieg momentu.Będzie mi za mało i będzie mnie na to stać,to sobie kupię coś mocniejszego,a co i jak,to moja prywatna sprawa i nikomu nic do tego.Przyznaję się publicznie że nie żałuję każdej złotówki wydanej na uturbienie mojego samochodu.Zawistnym osobom nie mającym pojecia o czym piszą proponuję zmienić wątek.
Re: Is200 vs Swap silnika z IS300
Posted: 18 Aug 2014, o 11:42
by Travis
Nie rozumiem w tym temacie stwierdzenia "do normalnego poruszania się". Samochodem z mocą 150KM lub nawet poniżej 100KM nie da się jeździć? Osobiście posiadam Corolle z przed 20 lat, ma nieco ponad 70KM i jakoś da się jeździć.
Re: Is200 vs Swap silnika z IS300
Posted: 18 Aug 2014, o 12:26
by carsik
oczywiście, że się da. Rowerem się da i furmanką też się da. Ale moc max. nie ma tu nic do rzeczy. Chodzi to, żeby na dowolnym biegu przy dowolnych obrotach nacisnąć delikatnie pedał gazu a auto sobie odpłynie z lekkością i bez kręcenia w obroty. Tylko i aż tylko o to. Bo żeby jeździć 1GFE to trzeba go wkręcić w powyżej 4500rpm żeby coś się zaczęło dziać. Przy suszarce to auto zawsze ma chęć do współpracy i czyni to bez wysiłku.