Klaudiusz wrote: ↑15 Sep 2024, o 23:30
Po co w ogole ta dyskuja? Odoja ma kase wiec ja wydal. Mial prawo rozdysponowac ja w jaki sposob chcial. Mogl przewalic w piecu, a zainwestowal w zabezpieczenie samochodu. Inni tyle wydaja na audio czy oblepienie ppfem.
To czy inwestycja sie zwroci, to inna bajka. Obstawiam, ze za 10 lat zabezpieczone zlacze AWD jednak przyniesie zyski. A na pewno bedzie latwiej sprzedac auto.
Po to jest forum, mógł równie dobrze nie chwalić się tym smarowaniem, po co się chwalił

Jego wina
A tak podsumowując: ja tego nie kwestionuję, wyrażam subiektywną opinię na ten temat.
Złącze nawet jakby się rozleciało za kilka lat to sobie je można za parę złotych zrobić nie rozumiem tych lamentów, nic nie jest wieczne. Ja miałem w życiu około 30 aut pod tyłkiem i w każdym coś piz..nęło prędzej czy później, czasami oczy wychodziły ze zdziwienia. A tu mam wrażenie, że pomimo wielu wielu wielu elementów, które się nie spierdzielą jak w innych markach bo ich nie ma to Lexus ma może dwie, trzy, (które się tu ciągle przewijają) które mogą się zdarzyć albo i też nie i jest wycie do księżyca. Jak ktoś szuka ideału to proponuje młotek ze stali 316 - nie ma wtyczki i jest odporny na korozję

. Uważam też, ze nie jeden właściciel innych marek popularnych aut premium nie posiadałby się z radości gdyby miał tylko takie problemy jakie zdarzają się w Lexusie. GUD NAJT