U mnie RX 350 h , 2024 rok , odebrany z salonu w Wawie, są podobne usterki oraz parę nowych , co źle świadczy o producencie tych aut tj.występują nastepujące wady niedoróbki i usterki co w nx 350h plus dodatkowo :
Tylna blokada klapy też dziala jak chce , rzadko dziala.
Radio se samo nie poglasza kiedy powinno.
Drgania i wibracje silnika benzynowego 2.5 na zimnym podaczas pierwszego cyklu pracy
Źle zmontowana i krzywa klapka wlewu paliwa
Wariujące pamieci fotela kierowcy
Ogromne braki wygłuszenia w aucie , w drzwiach nic prawie nie ma
Aso przez ponad pół roku nie dało drugiego kompletu kluczyka do auta
Wada zamka w drzwiach kierowcy
Wycieraczki jak pracują to też źle działają a najlepsze jest to ze jak pracują w szybszym trybie to aż całą karoserią trzęsie
Złe wskazania baku paliwa
Twardy, walący zawias, chalasujące zawieszenia
Oraz pelno innych drobiazgów ,
Aso lexus rozkłada ręce i zwala na producenta toyotę
Generalnie nowy nx i nowy rx mają mnóstwo błedów i niedoróbek
Brak szybkich akcji naprawczych toyoty i gdzie ta niezawodność oraz komfort lexusa ??? Hahaha tylko w reklamach
Ludzie walczcie o swoje , ja zastanswiam sie nad oddaniem sprawy do sądu
Zakup Lexusa NX 350h
-
- Nowy lex user
- Posts: 10
- Joined: 13 Oct 2024, o 14:40
- Model Lexusa: RX350H
- Skąd:: Warszawa
- Contact:
-
- Lex Master
- Posts: 1473
- Joined: 12 Apr 2021, o 04:06
- Model Lexusa: 350h
- Skąd:: mazowieckie
- Contact:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
Nic z tych rzeczy nie mam u siebie chyba że masz na myśli zbiornik paliwa który pokazuje 20km do końca, a jest jeszcze 10l, toyota tak ma
Zamykanie klapy naciskasz i szybko odchodzisz dwa razy piknie i się zamyka, działa 9/10 jak za długo zostanę to się nie zamyka z samochodem
Wygłuszenie to nie jest wada fabryczna ten typ tak ma i tyle w NX poprawili podobno od tego roku. Aczkolwiek jak nie daję pedału gazu w podłogę to nie czuję żadnych braków.
Kluczyk też dostałem po pół roku no bywa takie były czasy.
Wole takie pierdoly niż myśleć czy dojadę do celu bo się coś nie rozleci w silniku …
Zamykanie klapy naciskasz i szybko odchodzisz dwa razy piknie i się zamyka, działa 9/10 jak za długo zostanę to się nie zamyka z samochodem
Wygłuszenie to nie jest wada fabryczna ten typ tak ma i tyle w NX poprawili podobno od tego roku. Aczkolwiek jak nie daję pedału gazu w podłogę to nie czuję żadnych braków.
Kluczyk też dostałem po pół roku no bywa takie były czasy.
Wole takie pierdoly niż myśleć czy dojadę do celu bo się coś nie rozleci w silniku …
350h omotenashi
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
26.11.2021 - zamówienie
12.05.2023 - odebrany
-
- Lex user
- Posts: 255
- Joined: 1 Feb 2023, o 00:19
- Model Lexusa: NX 24
- Skąd:: Żywiec
- Contact:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
Cóż,trafiłeś widocznie na słaby egzemplarz, bo u mnie prócz kilku pierdół, jest wszystko ok. Nie ma na co kompletnie narzekać i komfort jest na bardzo wysokim poziomie. I co to znaczy chałasujące zawieszenie?? Bo moim zdaniem jest bardzo ciche na nierównościach, spisuje się rewelacyjnie i tak samo super je wybiera. To daj znać co sąd orzeknietech321 wrote: ↑14 Oct 2024, o 21:12 U mnie RX 350 h , 2024 rok , odebrany z salonu w Wawie, są podobne usterki oraz parę nowych , co źle świadczy o producencie tych aut tj.występują nastepujące wady niedoróbki i usterki co w nx 350h plus dodatkowo :
Tylna blokada klapy też dziala jak chce , rzadko dziala.
Radio se samo nie poglasza kiedy powinno.
Drgania i wibracje silnika benzynowego 2.5 na zimnym podaczas pierwszego cyklu pracy
Źle zmontowana i krzywa klapka wlewu paliwa
Wariujące pamieci fotela kierowcy
Ogromne braki wygłuszenia w aucie , w drzwiach nic prawie nie ma
Aso przez ponad pół roku nie dało drugiego kompletu kluczyka do auta
Wada zamka w drzwiach kierowcy
Wycieraczki jak pracują to też źle działają a najlepsze jest to ze jak pracują w szybszym trybie to aż całą karoserią trzęsie
Złe wskazania baku paliwa
Twardy, walący zawias, chalasujące zawieszenia
Oraz pelno innych drobiazgów ,
Aso lexus rozkłada ręce i zwala na producenta toyotę
Generalnie nowy nx i nowy rx mają mnóstwo błedów i niedoróbek
Brak szybkich akcji naprawczych toyoty i gdzie ta niezawodność oraz komfort lexusa ??? Hahaha tylko w reklamach
Ludzie walczcie o swoje , ja zastanswiam sie nad oddaniem sprawy do sądu

-
- Lex user
- Posts: 47
- Joined: 21 Jul 2024, o 23:26
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Zgłobice
- Contact:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
A o co chodzi z klapką wlewu paliwa?odoja wrote: ↑15 Oct 2024, o 10:47Cóż,trafiłeś widocznie na słaby egzemplarz, bo u mnie prócz kilku pierdół, jest wszystko ok. Nie ma na co kompletnie narzekać i komfort jest na bardzo wysokim poziomie. I co to znaczy chałasujące zawieszenie?? Bo moim zdaniem jest bardzo ciche na nierównościach, spisuje się rewelacyjnie i tak samo super je wybiera. To daj znać co sąd orzeknietech321 wrote: ↑14 Oct 2024, o 21:12 U mnie RX 350 h , 2024 rok , odebrany z salonu w Wawie, są podobne usterki oraz parę nowych , co źle świadczy o producencie tych aut tj.występują nastepujące wady niedoróbki i usterki co w nx 350h plus dodatkowo :
Tylna blokada klapy też dziala jak chce , rzadko dziala.
Radio se samo nie poglasza kiedy powinno.
Drgania i wibracje silnika benzynowego 2.5 na zimnym podaczas pierwszego cyklu pracy
Źle zmontowana i krzywa klapka wlewu paliwa
Wariujące pamieci fotela kierowcy
Ogromne braki wygłuszenia w aucie , w drzwiach nic prawie nie ma
Aso przez ponad pół roku nie dało drugiego kompletu kluczyka do auta
Wada zamka w drzwiach kierowcy
Wycieraczki jak pracują to też źle działają a najlepsze jest to ze jak pracują w szybszym trybie to aż całą karoserią trzęsie
Złe wskazania baku paliwa
Twardy, walący zawias, chalasujące zawieszenia
Oraz pelno innych drobiazgów ,
Aso lexus rozkłada ręce i zwala na producenta toyotę
Generalnie nowy nx i nowy rx mają mnóstwo błedów i niedoróbek
Brak szybkich akcji naprawczych toyoty i gdzie ta niezawodność oraz komfort lexusa ??? Hahaha tylko w reklamach
Ludzie walczcie o swoje , ja zastanswiam sie nad oddaniem sprawy do sądu
. Bo tacy jak Ty to , z takimi wadami, to jest promil ,albo bardzo mały %,także nie ma kto za bradzo walczyć o co ,bo ludzie są zadowoleni z lexów, ale walcz, może ustalisz jakiś precedens...
NX350 Design Tazuna Premium + chrom + hak
-
- Lex user
- Posts: 41
- Joined: 24 May 2024, o 08:00
- Model Lexusa: nx350h
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
Ja mam swojego NXa od dwóch tygodni, nic z tych wyżej opisywanych rzeczy się nie dzieje. Kluczyki dwa na dzień dobry, klapa zamyka się i otwiera jak powinna, nic nie wibruje, wewnątrz cicho, zawieszenie nie stuka, MY25 Omotenashi, apka działa rano przed wejściem cieplutko, żadnych uwag do ekipy z Nagoya póki co nie mam
. Auto odebrane z ekipą od detailingu - werdykt "dawno nie mieliśmy auta bez uwag i tak dobrze wyglądającego" ( oczywiście dotyczy to lakieru i wnętrza auta).

-
- Nowy lex user
- Posts: 8
- Joined: 22 Oct 2024, o 12:12
- Model Lexusa: Nx350h
- Skąd:: Krakow
- Contact:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
To moj pierwszy post tutaj. Szukam nowego SUVa, na placu boju zostaly 3:
Lexus NX 350H F-Sport z pakietem Fuji - bo zalezy mi na sportowych siedzeniach, adaptacyjnym zawiasie i ML
BMW x3 20 - zdecydowanie najtanszy ze wszystkich(wyposazony pod korek 260k po znizkach). Niestety srodek wersji g45 jest tragiczny. Systemy wspomagania kierowcy najbardziej zaawansowane w klasie.
Mercedes GLC - podobna cena co Lexus, ale ma 2 przewagi - pneumatyczny zawias i skretna tylna os, jednak pewnie bedzie najbardziej awaryjny ze wszystkich trzech.
NXem jezdzilem w wersji F-Sport i bardzo mi sie podobal, szczegolnie zawias, jednak byla to wersja z panorama i bylo dosc glosno w srodku.
Zatem stad moje pytanie - czy ktos jezdzi NXem bez szklanego dachu i ma porownanie do GLC/X3 w kwestii wyciszenia?
Na tym zalezy mi najbardziej, bez skretnej osi sobie poradze, bo Lexus bedzie mniej awaryjny
Lexus NX 350H F-Sport z pakietem Fuji - bo zalezy mi na sportowych siedzeniach, adaptacyjnym zawiasie i ML
BMW x3 20 - zdecydowanie najtanszy ze wszystkich(wyposazony pod korek 260k po znizkach). Niestety srodek wersji g45 jest tragiczny. Systemy wspomagania kierowcy najbardziej zaawansowane w klasie.
Mercedes GLC - podobna cena co Lexus, ale ma 2 przewagi - pneumatyczny zawias i skretna tylna os, jednak pewnie bedzie najbardziej awaryjny ze wszystkich trzech.
NXem jezdzilem w wersji F-Sport i bardzo mi sie podobal, szczegolnie zawias, jednak byla to wersja z panorama i bylo dosc glosno w srodku.
Zatem stad moje pytanie - czy ktos jezdzi NXem bez szklanego dachu i ma porownanie do GLC/X3 w kwestii wyciszenia?
Na tym zalezy mi najbardziej, bez skretnej osi sobie poradze, bo Lexus bedzie mniej awaryjny

-
- Lex Master
- Posts: 1478
- Joined: 29 Dec 2021, o 23:07
- Model Lexusa: NX350h
- Skąd:: Łódzkie
- Contact:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
Ja ma bez panoramy i kolega ma x3. Wedlug mojego subiektywnego spojrzenia, w NX odrobine ciszej. Ale tamta X3 20 to golas, bez wyciszonych szyb.
-
- Lex user
- Posts: 221
- Joined: 17 Jul 2018, o 17:17
- Model Lexusa: RX 300 (mk IV) | NX 350h AWD
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
GLC z pneumatyką i ciut lepszym silnikiem niż najgorszy nie będzie w podobnej cenie. Właśnie na szybko wyklikałem z ciekawości GLC 220d z pakietem AMG Premium Plus (zasadniczo zawiera mniej więcej to co FSport + Fuji) i dodałem pneumatykę, skórzane wentylowane fotele, wyszło 372 373 zł, rabat raczej niewielki jest w MB na auta do produkcji. 200d jest o 20k tańszy ale to nadal drożej. Na stockach leżą podobne configi z większymi rabatami, ale nadal to przepaść do NX cenowo.srekal34 wrote: ↑22 Oct 2024, o 12:27 To moj pierwszy post tutaj. Szukam nowego SUVa, na placu boju zostaly 3:
Lexus NX 350H F-Sport z pakietem Fuji - bo zalezy mi na sportowych siedzeniach, adaptacyjnym zawiasie i ML
BMW x3 20 - zdecydowanie najtanszy ze wszystkich(wyposazony pod korek 260k po znizkach). Niestety srodek wersji g45 jest tragiczny. Systemy wspomagania kierowcy najbardziej zaawansowane w klasie.
Mercedes GLC - podobna cena co Lexus, ale ma 2 przewagi - pneumatyczny zawias i skretna tylna os, jednak pewnie bedzie najbardziej awaryjny ze wszystkich trzech.
NXem jezdzilem w wersji F-Sport i bardzo mi sie podobal, szczegolnie zawias, jednak byla to wersja z panorama i bylo dosc glosno w srodku.
Zatem stad moje pytanie - czy ktos jezdzi NXem bez szklanego dachu i ma porownanie do GLC/X3 w kwestii wyciszenia?
Na tym zalezy mi najbardziej, bez skretnej osi sobie poradze, bo Lexus bedzie mniej awaryjny
Na BMW spory rabat dostałeś bo właśnie wyklikałem pod korek x3 20 to wyszło: 326 200zł
Ja nie mam szklanego dachu w NX i jest ogólnie średnio głośno, uważam, że NX I generacji był lepiej wyciszony, a RX IV, którego posiadam jest idealnie wyciszony - tak by było cicho ale by było wiadomo, że jedzie się autem.
W NX infotainment odstaje trochę od konkurencji niestety.
Gdyby nie ograniczały mnie $$ to pewnie dokoksowałbym GLC z lepszym silnikiem i masażami w siedzeniach.
Aktualnie: RX 300 Business Plus [mk IV FL] @2022 | NX 350h Prestige Design + Tazuna + Premium @2023
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
-
- Nowy lex user
- Posts: 8
- Joined: 22 Oct 2024, o 12:12
- Model Lexusa: Nx350h
- Skąd:: Krakow
- Contact:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
Rowno 11% rabatu dostalem oferte na GLC - konfig nie pod korek, ale ze wszystkim co potrzebne (200 benzyna z premium plus z pneumatyka, headupem i burmesterem). Konfig na 311 do wzieca za 276. NX w Fsporcie z Fuji kosztuje 288, wirc nawet ciut drozej. Wyposazenie poza chlodzeniem foteli porowywalne. BMW mam aktualnie, moze to cos zmienia w zaproponowanej cenie(x3 m40i), ale tez wyraznie sie te g45 nie sprzedaja za dobrze - choc odkad pamietam w BMW mozna bylo dostac 25% rabatumcendrju wrote: ↑22 Oct 2024, o 14:31GLC z pneumatyką i ciut lepszym silnikiem niż najgorszy nie będzie w podobnej cenie. Właśnie na szybko wyklikałem z ciekawości GLC 220d z pakietem AMG Premium Plus (zasadniczo zawiera mniej więcej to co FSport + Fuji) i dodałem pneumatykę, skórzane wentylowane fotele, wyszło 372 373 zł, rabat raczej niewielki jest w MB na auta do produkcji. 200d jest o 20k tańszy ale to nadal drożej. Na stockach leżą podobne configi z większymi rabatami, ale nadal to przepaść do NX cenowo.srekal34 wrote: ↑22 Oct 2024, o 12:27 To moj pierwszy post tutaj. Szukam nowego SUVa, na placu boju zostaly 3:
Lexus NX 350H F-Sport z pakietem Fuji - bo zalezy mi na sportowych siedzeniach, adaptacyjnym zawiasie i ML
BMW x3 20 - zdecydowanie najtanszy ze wszystkich(wyposazony pod korek 260k po znizkach). Niestety srodek wersji g45 jest tragiczny. Systemy wspomagania kierowcy najbardziej zaawansowane w klasie.
Mercedes GLC - podobna cena co Lexus, ale ma 2 przewagi - pneumatyczny zawias i skretna tylna os, jednak pewnie bedzie najbardziej awaryjny ze wszystkich trzech.
NXem jezdzilem w wersji F-Sport i bardzo mi sie podobal, szczegolnie zawias, jednak byla to wersja z panorama i bylo dosc glosno w srodku.
Zatem stad moje pytanie - czy ktos jezdzi NXem bez szklanego dachu i ma porownanie do GLC/X3 w kwestii wyciszenia?
Na tym zalezy mi najbardziej, bez skretnej osi sobie poradze, bo Lexus bedzie mniej awaryjny
Na BMW spory rabat dostałeś bo właśnie wyklikałem pod korek x3 20 to wyszło: 326 200zł
Ja nie mam szklanego dachu w NX i jest ogólnie średnio głośno, uważam, że NX I generacji był lepiej wyciszony, a RX IV, którego posiadam jest idealnie wyciszony - tak by było cicho ale by było wiadomo, że jedzie się autem.
W NX infotainment odstaje trochę od konkurencji niestety.
Gdyby nie ograniczały mnie $$ to pewnie dokoksowałbym GLC z lepszym silnikiem i masażami w siedzeniach.

-
- Lex user
- Posts: 221
- Joined: 17 Jul 2018, o 17:17
- Model Lexusa: RX 300 (mk IV) | NX 350h AWD
- Skąd:: Poznań
- Contact:
Re: Zakup Lexusa NX 350h
No z tym GLC to zrobiłem to co napisałeś, bez koloru 316 164zł, to faktycznie cena podobna, ale:srekal34 wrote: ↑22 Oct 2024, o 14:54Rowno 11% rabatu dostalem oferte na GLC - konfig nie pod korek, ale ze wszystkim co potrzebne (200 benzyna z premium plus z pneumatyka, headupem i burmesterem). Konfig na 311 do wzieca za 276. NX w Fsporcie z Fuji kosztuje 288, wirc nawet ciut drozej. Wyposazenie poza chlodzeniem foteli porowywalne. BMW mam aktualnie, moze to cos zmienia w zaproponowanej cenie(x3 m40i), ale tez wyraznie sie te g45 nie sprzedaja za dobrze - choc odkad pamietam w BMW mozna bylo dostac 25% rabatumcendrju wrote: ↑22 Oct 2024, o 14:31GLC z pneumatyką i ciut lepszym silnikiem niż najgorszy nie będzie w podobnej cenie. Właśnie na szybko wyklikałem z ciekawości GLC 220d z pakietem AMG Premium Plus (zasadniczo zawiera mniej więcej to co FSport + Fuji) i dodałem pneumatykę, skórzane wentylowane fotele, wyszło 372 373 zł, rabat raczej niewielki jest w MB na auta do produkcji. 200d jest o 20k tańszy ale to nadal drożej. Na stockach leżą podobne configi z większymi rabatami, ale nadal to przepaść do NX cenowo.srekal34 wrote: ↑22 Oct 2024, o 12:27 To moj pierwszy post tutaj. Szukam nowego SUVa, na placu boju zostaly 3:
Lexus NX 350H F-Sport z pakietem Fuji - bo zalezy mi na sportowych siedzeniach, adaptacyjnym zawiasie i ML
BMW x3 20 - zdecydowanie najtanszy ze wszystkich(wyposazony pod korek 260k po znizkach). Niestety srodek wersji g45 jest tragiczny. Systemy wspomagania kierowcy najbardziej zaawansowane w klasie.
Mercedes GLC - podobna cena co Lexus, ale ma 2 przewagi - pneumatyczny zawias i skretna tylna os, jednak pewnie bedzie najbardziej awaryjny ze wszystkich trzech.
NXem jezdzilem w wersji F-Sport i bardzo mi sie podobal, szczegolnie zawias, jednak byla to wersja z panorama i bylo dosc glosno w srodku.
Zatem stad moje pytanie - czy ktos jezdzi NXem bez szklanego dachu i ma porownanie do GLC/X3 w kwestii wyciszenia?
Na tym zalezy mi najbardziej, bez skretnej osi sobie poradze, bo Lexus bedzie mniej awaryjny
Na BMW spory rabat dostałeś bo właśnie wyklikałem pod korek x3 20 to wyszło: 326 200zł
Ja nie mam szklanego dachu w NX i jest ogólnie średnio głośno, uważam, że NX I generacji był lepiej wyciszony, a RX IV, którego posiadam jest idealnie wyciszony - tak by było cicho ale by było wiadomo, że jedzie się autem.
W NX infotainment odstaje trochę od konkurencji niestety.
Gdyby nie ograniczały mnie $$ to pewnie dokoksowałbym GLC z lepszym silnikiem i masażami w siedzeniach.
![]()
- siedzenia w skórze z plastikowej krowy, bez wentylacji
- felgi 18, aż oczy krwawią z profilu jak się patrzy
- pakiet stylistyczny avantgarde raczej dosyć biedny jest - AMG już chyba +20k
zalety:
- dobre systemy, światła, i kilka pierdółek co nie ma w NX
- burmester robi robotę,
z tego co ludzie piszą, jak słaby jest ML w NX to chyba był został przy standardowym Pioneerze czy co tam siedzi
wg mnie do tego GLC to raczej bym porównał NX w wersji Prestige + Design + Tazuna, który wychodzi ok 260k po rabatach, poza pneumatyką, cała reszta podobna. Ogólnie to w NX standardowe zawieszenie jest bardzo dobre i nie wiem czy AVS jest jakoś strasznie potrzebne - standardowe jest w mieście bardzo komfortowe, w zakrętach bardzo dobrze trzyma (siedzenia też).
W BMW jak ostatnio byłem dowiadywać się o 5 touring, to raczej w salonie coś koło 10% dają, na konkretne silniki - hybrydy plugin czy elektryki to i 14 albo więcej. Takie x3 20 nie dostanie mocnego rabatu, chyba, że chcą jakieś normy w salonie wyrobić.
Jeżeli to co potrzebne masz w tym configu GLC to może warto, i do tego wywalić pneumatykę, i auto będzie w na prawdę dobrej cenie. Bagażnik większy ma na pewno GLC.
BMW chyba za nowe, trzeba odczekać z rok, aż pierwsi użytkownicy się wypowiedzą, zwłaszcza, że parę rzeczy jest w kontrowersyjnych (wykonanie, niektóre rozwiązania ergonomiczne).
Aktualnie: RX 300 Business Plus [mk IV FL] @2022 | NX 350h Prestige Design + Tazuna + Premium @2023
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
Był: NX 200t Elite + Business + Black [mk I pre FL] @2017
Who is online
Users browsing this forum: burycooper and 1 guest