

XXXX wrote:Dzwoniłem do tego srebrnego gs300 prestige jak jeszcze sprzedawał go właściciel powiedział że prawdopodobnie był cały lakierowany tzn odświeżany ale nie był uszkodzony...
Zaczynasz pisać jak handlarz jużXXXX wrote:Dzwoniłem do tego srebrnego gs300 prestige jak jeszcze sprzedawał go właściciel powiedział że prawdopodobnie był cały lakierowany tzn odświeżany ale nie był uszkodzony...
Jeżeli był sprowadzony z niemiec no to nie jest z polskiego salonu auto sprzedaję komis sprowadzony był prawie nowy pewnie lekko uszkodzony dlatego tak napisali bo ma historie w Polsce praktycznie od nowości w komisach to normalne łatwiej sprzedać nie każdy sprawdzi... moim zdaniem był lekko uszkodzony skoro ktoś go kilku miesięcznego sprzedał za granicą...
Przebieg pewnie zaniżyli trochę tylko w ogłoszeniu jak by zadzwonić do komisu i spytać czemu wtedy miał 220 a teraz 200 tys to pewnie powiedzą że teraz ma na zegarach 230 tylko zostało to napisane mniej więcej bo nie mają czasu wszystkich samochodów dokładnie opisywać... ( też normalne w komisach lekkie nie domówienia na ich korzyść liczą że ktoś przyjedzie spodoba mu się i te 30 tys przebiegu nie zrobi różnicy )
Z tego co się dowiadywałem lakier na GS może mieć od 120 do nawet 250 grubości w oryginale... ( ale pewny nie jestem z tego co widzę chyba nikt dokładnie nie może tego stwierdzić )
Zgadzam się z radarem w 100% fantastyczna sprawa, byłem już trochę zmęczony i gdyby nie to, to bym prawdopodobnie skasował dla brata w eclipsie zderzak i sobie też, jakieś 40-50km od domuTomekL wrote:Jeśli chodzi o egzemplarz z powyższego linku to wyposażenie pełne możliwe dla GS300, tj. PRESTIGE z radarem (super opcja, mam i polecam) i szyberdachem.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest