Page 7 of 9
Re: [IS200] Ogromne spalanie i zamulony
Posted: 7 Mar 2016, o 22:51
by mikrus
Pamiętaj też że lexus jest ciężkim autem i ma napęd na tylną os. To też sprawia wrażenie że lex jest ciężki niczym krowa. U mnie tak samo na zimnym ale znów bardzo szybko się nagrzewa do odpowiedniej temperatury i wtedy wskazania spalania są znacznie niższe. A może masz po prostu ciężka nogę? Mi teraz na trasie spalił 10l ale sobie też pozwoliłem

trochę tęsknię za dieselem...
Re: [IS200] Ogromne spalanie i zamulony
Posted: 7 Mar 2016, o 23:12
by Dawid0ss
mikrus wrote:Pamiętaj też że lexus jest ciężkim autem i ma napęd na tylną os. To też sprawia wrażenie że lex jest ciężki niczym krowa. U mnie tak samo na zimnym ale znów bardzo szybko się nagrzewa do odpowiedniej temperatury i wtedy wskazania spalania są znacznie niższe. A może masz po prostu ciężka nogę? Mi teraz na trasie spalił 10l ale sobie też pozwoliłem

trochę tęsknię za dieselem...
No dobra, ale tak długie "zamulenie" na zimnym rzeczywiście dziwnie wygląda. U mnie po odpaleniu rzeczywiście czuć, że auto ociężale reaguje na gaz. Pewnie komp zdejmuje niuta. Nie jestem pewny. Natomiast od pierwszej kreski tempy już czuć, że chce jechać i rwie się do przodu.
PZdr
Re: [IS200] Ogromne spalanie i zamulony
Posted: 7 Mar 2016, o 23:16
by muzz
A wydech jest drozny?
Moze tutaj jest oroblem?
Re: [IS200] Ogromne spalanie i zamulony
Posted: 8 Mar 2016, o 10:20
by mcdriven
Code: Select all
A wydech jest drozny?
Moze tutaj jest oroblem?
No właśnie to mnie zastanawia. Niby jak się przygazuje to dmucha, ale w M6 na 2 kominach dmucha mocniej, mimo że idzie w 2 rury a nie w jedną. Tłumik środkowy raczej drożny. Jak koleś od wydechów przeciął rurę za środkowym to jedną ręką nie mógł zatkać dziury, tak dmuchało. Martwi mnie końcowy. Strasznie się grzeje. Jak by przyszło do wymiany, to najgorsze jest to, że nie ma zamienników. A nie chcę kłaść badziewia co mają w Civicach 1,3 na podtlenku LPG - słyszę cię dobrze a nie widzę wcale.
Re: [IS200] Ogromne spalanie i zamulony
Posted: 8 Mar 2016, o 10:21
by Dawid0ss
mcdriven wrote:Code: Select all
A wydech jest drozny?
Moze tutaj jest oroblem?
No właśnie to mnie zastanawia. Niby jak się przygazuje to dmucha, ale w M6 na 2 kominach dmucha mocniej, mimo że idzie w 2 rury a nie w jedną. Tłumik środkowy raczej drożny. Jak koleś od wydechów przeciął rurę za środkowym to jedną ręką nie mógł zatkać dziury, tak dmuchało. Martwi mnie końcowy. Strasznie się grzeje. Jak by przyszło do wymiany, to najgorsze jest to, że nie ma zamienników. A nie chcę kłaść badziewia co mają w Civicach 1,3 na podtlenku LPG - słyszę cię dobrze a nie widzę wcale.
Czyli co, odpinaj całkowicie wydech i dla sprawdzenia zrób wożonko po mieście

Re: [IS200] Ogromne spalanie i zamulony
Posted: 8 Mar 2016, o 14:35
by mcdriven
Czyli co, odpinaj całkowicie wydech i dla sprawdzenia zrób wożonko po mieście
Robiłem taki test, tylko nie odpinałem całego ale pojeździłem z odciętym za tłumikiem środkowym. Rura była tak ustawiona że nie dmuchało w końcowy tylko wszystko szło bokiem. Przy przegazowaniu gorzej się wkręcał na obroty, miał jakieś mikro-przestoje i dopiero szedł wyżej. Tak jakby cugu-ciągu nie było. Po pospawaniu wydechu do kupy wkręcał się jednostajnie na obroty, bez przestojów, jakby lepiej. W czasie jazdy różnicy na odciętym i pospawanym jakiejś wielkiej nie czułem.
Re: [IS200] Ogromne spalanie i zamulony
Posted: 8 Mar 2016, o 21:41
by mikrus
Czyli po rozcięciu środkowego mocno dmuchał tak? Ale już końcowy nie czuć tak mocnego dmuchania jak przy rozciętym? Dobrze kminię? Wydaje mi się, że faktycznie to może być coś tam. A masz opcję nagrać może filmik jak to idzie? Np. 3 bieg, prędkość 60+.
Re: [IS200] Ogromne spalanie i zamulony
Posted: 9 Mar 2016, o 21:38
by mcdriven
Czyli po rozcięciu środkowego mocno dmuchał tak? Ale już końcowy nie czuć tak mocnego dmuchania jak przy rozciętym? Dobrze kminię?
no mniej więcej tak. Tylko sam nie sprawdzałem jak dmuchało przy rozciętym, bo siedziałem w aucie i gazowałem.

Co do filmiku, postaram się coś nagrać, tylko muszę auto żonie dźwignąć
Ubywanie plynu chlodniczego, twarde weze gumowe po nagrzaniu auta mnie na zimnym jest delikatnie ponizej minimum a po nagrzaniu sie auta jest prawie maks.
dla pewności dolałem dzisiaj płynu. Tylko nie wiem ile jest w zbiorniczku wyrównawczym. Przez ten kawałek białego/mlecznego plastiku na zbiorniczku nic nie widzę. W chłodnicy jest pod sam korek. Jak by palił płyn chłodniczy pomiędzy garami to chyba powinien kopcić na biało. A nawet po nocy przy odpalaniu nie puści żadnej chmurki.
Re: [IS200] Ogromne spalanie i zamulony
Posted: 9 Mar 2016, o 22:00
by carinus
Gdyby mógł pobrać płyn chłodniczy to puści też spaliny do układu chłodzenia.Naprawdę spore ilości płynu są potrzebne żeby wytworzyć chmurkę widoczną gołym okiem, ale to i tak zależy od temp.otoczenia i wilgotności.
Re: [IS200] Ogromne spalanie i zamulony
Posted: 13 Mar 2016, o 22:23
by mcdriven
Tylko nie wiem ile jest w zbiorniczku wyrównawczym. Przez ten kawałek białego/mlecznego plastiku na zbiorniczku nic nie widzę. W chłodnicy jest pod sam korek.
Już wiem czemu nic nie widziałem w wyrównawczym. Był pusty. Dzisiaj dojrzałem, że po lewej jest korek do dolewania. Napełniłem wyrównawczy na full. Zobaczymy czy będzie ubywało.
A masz opcję nagrać może filmik jak to idzie? Np. 3 bieg, prędkość 60+.
Nagrałem. Wyrwałem na chwilę auto od żony i się bujnąłem na drodze za miastem.
https://youtu.be/WscB_pBGm78
Co o tym myślicie? Jak się zbiera. Zaczynałem od 60km/h na 3 biegu. Jak się zatrzymałem do tym szedł ze zgrzewów na wydechu.