Page 7 of 8
Re: IS mk1 zimą
Posted: 13 Feb 2014, o 21:35
by Narf
WoznY wrote:na tym filnie ładnie widać w dokładnie od 2:15 jak jedno koło zaczyna się krecic i zapina sie za chwile lsd i auto rusza

'
i stawia bokiem
ale dziwnie to zadzialalo, myslalem ze to spiete jest tak bardziej na stale. bo to wyglada jakby komputer po pewnym czasie stwierdzil ze zalaczy drugie kolo, bo z jednym kiepsko mu idzie
Re: IS mk1 zimą
Posted: 15 Feb 2014, o 15:11
by WoznY
heh masz internet, poczytaj metodzie działania dyfra z LSD

Re: IS mk1 zimą
Posted: 16 Feb 2014, o 17:52
by Narf
WoznY wrote:heh masz internet, poczytaj metodzie działania dyfra z LSD

nie pomyslalem o tym, dzieki za pomoc

Re: IS mk1 zimą
Posted: 17 Feb 2014, o 12:06
by dead_beat
Narf wrote:WoznY wrote:na tym filnie ładnie widać w dokładnie od 2:15 jak jedno koło zaczyna się krecic i zapina sie za chwile lsd i auto rusza

'
i stawia bokiem
ale dziwnie to zadzialalo, myslalem ze to spiete jest tak bardziej na stale. bo to wyglada jakby komputer po pewnym czasie stwierdzil ze zalaczy drugie kolo, bo z jednym kiepsko mu idzie
Odebrałem swojego ISa z serwisu

teraz na 2ójce na asfalcie jeszcze dupą macha

a zarzucanie z tego filmu jest spowodowanie bardzo nierówną nawierzchnią. LSD ciągnie cały czas przy przyspieszaniu, a w momencie wpadnięcia w dziurę zarzuca dupę.
LSD nie dziala caly czas, tak naprawde to dopiero po wrzuceniu 2jki ciagna 2 kola tak jak powinny.
Re: IS mk1 zimą
Posted: 17 Feb 2014, o 13:03
by k0zz
A co robiłeś w serwisie ? Jeśli można spytać

Re: IS mk1 zimą
Posted: 17 Feb 2014, o 13:07
by dead_beat
Regulacja zaworow, wymiana uszczelek i jakiegos wezyka za 90PLN - ale nie pamietam od czego, bo moj pekl ze starosci
Re: IS mk1 zimą
Posted: 17 Feb 2014, o 14:26
by k0zz
Zima niby się skończyła, ale dziś bardzo nieprzyjemna sytuacja z rana... temperatura +1 ale droga jednak trochę zamarznięta.
Już na ostatniej prostej wyjazdu z miasta - 4 bieg i przyspieszam, 5 i przyspieszam ( bez szaleństw ) i nagle samochód leci na lewy pas, kompletnie bezwładnie. Wciskam po hamulcach, nic, lece przed siebie bokiem ( a jakies 500 metrów przede mną leci TIR na lewym pasie z naprzeciwka ). Kompletnie brak pomysłu co robić, na szczęście fura złapała przyczepność i zgrabnie wróciłem na swój pas. Ciśnienie w górę, pikawa prawie wyskoczyła z klaty.
Kolejne 20km do pracy 50 - 60 na godzinę... RWD trzeba jednak bardzo uważać.
Re: IS mk1 zimą
Posted: 17 Feb 2014, o 14:58
by Travis
k0zz wrote:Zima niby się skończyła, ale dziś bardzo nieprzyjemna sytuacja z rana... temperatura +1 ale droga jednak trochę zamarznięta.
Już na ostatniej prostej wyjazdu z miasta - 4 bieg i przyspieszam, 5 i przyspieszam ( bez szaleństw ) i nagle samochód leci na lewy pas, kompletnie bezwładnie. Wciskam po hamulcach, nic, lece przed siebie bokiem ( a jakies 500 metrów przede mną leci TIR na lewym pasie z naprzeciwka ). Kompletnie brak pomysłu co robić, na szczęście fura złapała przyczepność i zgrabnie wróciłem na swój pas. Ciśnienie w górę, pikawa prawie wyskoczyła z klaty.
Kolejne 20km do pracy 50 - 60 na godzinę... RWD trzeba jednak bardzo uważać.
Miałem taką samą sytuację zaraz po zakupie is'a
Re: IS mk1 zimą
Posted: 17 Feb 2014, o 15:20
by dead_beat
Travis wrote:k0zz wrote:Zima niby się skończyła, ale dziś bardzo nieprzyjemna sytuacja z rana... temperatura +1 ale droga jednak trochę zamarznięta.
Już na ostatniej prostej wyjazdu z miasta - 4 bieg i przyspieszam, 5 i przyspieszam ( bez szaleństw ) i nagle samochód leci na lewy pas, kompletnie bezwładnie. Wciskam po hamulcach, nic, lece przed siebie bokiem ( a jakies 500 metrów przede mną leci TIR na lewym pasie z naprzeciwka ). Kompletnie brak pomysłu co robić, na szczęście fura złapała przyczepność i zgrabnie wróciłem na swój pas. Ciśnienie w górę, pikawa prawie wyskoczyła z klaty.
Kolejne 20km do pracy 50 - 60 na godzinę... RWD trzeba jednak bardzo uważać.
Miałem taką samą sytuację zaraz po zakupie is'a
Jeżeli masz działające TRC to najlepszym wyjściem jest dociśnięcie gazu. TRC wykrywa, że koła idą w poślizgu i zaczyna działać ostro, jak jedziesz równo, możesz jechać w poślizgu a TRC nie reaguje. Kopnięcie w gaz dosłownie budzi TRC. Taką sytuację miałem 2 tyg temu, TRC ekstra wyhamowuje auto i możesz nim sterować / zwalniać na śliskim.
Re: IS mk1 zimą
Posted: 17 Feb 2014, o 15:33
by k0zz
Pewnie masz rację, ja jestem jeszcze niedoświadczonym kierowcą RWD. To moja pierwsza zima.
Ale wierz mi, dociśnięcie gazu to ostatnia rzecz o której bym pomyślał w takiej sytuacji

Szczerze mówiąć wcale mi to do głowy nie przyszło.
Całą zimę starałem się jeździć przede wszystkim wolno i ostrożnie. Dziś zgubiło mnie słońce, +1 na termometrze i doskonały humor
