Page 7 of 7
Re: [IS 200] Jakie optymalne obroty?
Posted: 15 Mar 2014, o 20:25
by tomekb
A jak byla robiona adaptacja przepustnicy na cieplym czy na zimnym silniku
Re: [IS 200] Jakie optymalne obroty?
Posted: 16 Mar 2014, o 00:07
by szymapa
tomekb wrote:A jak byla robiona adaptacja przepustnicy na cieplym czy na zimnym silniku
no właśnie to jest dla mnie zagadką bo w SIS AUTO (serwis po gwarancyjny toyota lexus w łodzi) po podłączeniu do komputera stwierdzili że przepustnica jest mechaniczna i nie wykonuje się adaptacji. pojechałem do nich w tym właśnie celu po tym jak dopczytałem na forum że ktoś podaje parametry przepustnicy. Moje auto jest z końca 99r. i nie wiem jak jest w innych modelach.Po zamontowaniu ''nowej'' przepustnicy obroty skakały ale w ciągu kilku minut się ustabilizowały same.
Ogólnie przed wymianą wtryskiwacza obroty były na 800 ale często silnik gasł w czasie jazdy. Można dostac nerwicy gdy mieszka się w pobliżu kilku przejazdów kolejowych.Według speców od toyoty z winy nie pracującego cylindra komputer głupiał.
Odrazu po wymianie wtryskiwacza obroty szalały z 1500 na 2500 non stop. okazało się że oring szczelniający nie trzyma i paliwo wydostaje się z listwy na zewnątrz. po wymianie i ponownym demontażu i montażu przepustnicy (co jest koniecznością aby odkręcić listwę wtryskową) stytuacja jest jak już opisywałem a do tego miałem dziś problemy z odpalaniem i zgasł mi w czasie jazdy.
Re: [IS 200] Jakie optymalne obroty?
Posted: 27 Mar 2014, o 16:51
by szymapa
Okazało się że jedna cewka po nagrzaniu gubiła zapłon i sygnał oponował się na pozostałe cylindry bo na kopie wykazało wypadanie zapłonowy na wszystkich cylindrach.