Page 7 of 40

Re: Trójmiasto

Posted: 22 Apr 2013, o 16:20
by NappyBoy
czekam na wykres z hamowni ale mysle ze jakies 210 bedzie mial , moment 300 Nm przy 3.5 tys obrotow. Naprawde samochod wkreca sie sukcesywnie i pozostawia na twarzach kierowcow zdziwienie a na moim usmiech ;)

Re: Odp: Trójmiasto

Posted: 22 Apr 2013, o 19:26
by Lex
legato97 wrote:To ile ten is ma teraz kucy, ze taki ARMAGEDON? ;)
A taki że mógł byś swoim kolosem przy kucnąć i walnąć karpia jak gość w bmw330 , trzeba pojechać , poczuć bo real opisać ... słabo , no i jeszcze te spalanie przy pałowaniu 10L :puchar:
jeszcze raz polecam warsztat GT4 ratujący IS200

Re: Trójmiasto

Posted: 22 Apr 2013, o 21:22
by forest
szkoda tylko że taki ARMAGEDON kosztuje połowę tego co IS ;) ale soda jest... :D

Odp: Trójmiasto

Posted: 22 Apr 2013, o 22:25
by legato97
Lex wrote:A taki że mógł byś swoim kolosem przy kucnąć i walnąć karpia jak gość w bmw330 , trzeba pojechać , poczuć bo real opisać ... słabo , no i jeszcze te spalanie przy pałowaniu 10L :puchar:
jeszcze raz polecam warsztat GT4 ratujący IS200
Is nie jest nie wiadomo ile lzejszy od GS ;) a to spalanie przy palowaniu to troche tez przesadziles ;) Nie zmienia to faktu, ze z checia bym sie przejechal i zobaczyl jaka jest roznica miedzy is200t a is300, moze kolega wlasciciel bedzie mogl gdzies porownac oba auta, ale to juz nie ten temat. Spoko fotki i SC dopiero tam wymiata;)

Re: Trójmiasto

Posted: 22 Apr 2013, o 22:43
by tomekb
Fajny spocik sc wymiata , Nappy załóż prosze temat swojego turbo i podziel sie wrażeniami

Re: Trójmiasto

Posted: 23 Apr 2013, o 10:48
by NappyBoy
Witam wszystkich. Temat zaloze osobny napewno , bo jeszcze troche zmian ( kosmetycznych ) w IS bedzie . Jesli chodzi o IS300 automat a IS200 T to nawet na papierze jest 1s czy 1.5 s roznicy do 100. Porownalem narazie z paroma TDI ( A3 , ojca Bora 150 konna 320 NM ) zostaja w tyle ostro . Z kolegi honda accord VI gen 212 koni 2.2 benzyna wyszlo tak . 1 i drugi bieg prawie rowno z przewaga lekka dla mnie , ale 3 ,4 ,5 bieg juz w lusterku go ogladalem . NIe twierdze ze teraz to krol przyspieszenia ale elastycznosc i frajda z jazdy poprawiona w 100 % . Jesli chodzi o spalanie to jadac do Wawy 420 km stockowym spalilem 9.8 L przy jezdzie 120-140 wyprzedzanie 160-180 . Wracajac na Turbo bylo bardziej 140 stala predkosc i wyprzedzanie badz nie danie sie wyprzedzic 215. Zajezdzam do Gdanska na rezerwie ( zatankowalem tyle samo co jadac do Wawy 4 tyg wczesniej ) i przeliczajac wyszlo 10.5 L . W miescie troche gorzej ale to z racji tego ze kazdy mowi no pokaz roznice , narazie wyszlo mi 12 L gdzie przepalilem cale 17 L ( 140 km zrobione ) ktore zatankowalem na wlasnie pokazywaniu przyspieszenia .

Pozdrawiam

Re: Trójmiasto

Posted: 30 Apr 2013, o 17:02
by Cinkos
Witam wszystkich!

Jestem z Gdyni i mam GS 450H, jakby był jakiś zlot chętnie wpadnę.

Pozdrawiam

Re: Trójmiasto

Posted: 30 Apr 2013, o 22:24
by carinus
Mój egzemplarz wykazał najwieksza podatnośc na zwiekszanie momentu,wyszły 202KM i 320Nm.Przyspieszenie jest naprawdę masakryczne,mam na mysli nabieranie prędkości podczas wyprzedzania.Jeszcze nie zdązyłem do końca zachwycić się osiągami gdyż padła mi tarcza sprzęgła i przy mocnym depnięciu jest uślizg.

Re: Trójmiasto

Posted: 1 Jun 2013, o 23:29
by Puszczak
Witam,
robimy coś w trójmieście
mam is 300, chętnie bym się sprawdził z tym is 200 turbo,
byśmy mieli te porównanie co lepiej podaje.
jakiś spocik większy robimy Panowie, jakieś propozycje. :biggrin2:

Re: Trójmiasto

Posted: 2 Jun 2013, o 01:10
by NappyBoy
Siemka, ja jutro mam caly dzien wolny ;) zona w pracy wiec mozna sie spotkac pogadac , porowna itp itd ;)

pozdro