Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Tuning zawieszenia, silnika, układu napędowego
Post Reply
User avatar
akira
Lex user
Posts: 132
Joined: 3 Jan 2011, o 06:22
Model Lexusa: GS 300 w najszybszym kolorze ;)
Skąd:: Łódź
Location: Łódź
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by akira »

Hahaha...czekam aż wreszcie jakiś śmiałek wrzuci to wszystko do auta, chip-y, strumiennice, stozki, magnetyzery, wiatraczki w dolot...pewnie sporo jeszcze pominąłem...i wreszcie ten odwazny nasz bohater przejedzie się na hamownię, ojjj ciekaw jestem rezultatów :biggrin2:
Oczywiście nie piszę tego po złości, czasem coś mimo, że nie powinno działać da jakiś rezultat...być może to przypadek jeden na milion :dance3:
Ja miałem w IS-ie zamiennik panelowy pipercross i fajnie mi się na tym jeździło bez jakiś dodatkowych wrażeń, nooo może gdzieś tam w górnym zakresie obrotów. Po prostu dodatkowa rzecz która można w aucie czyścić i oglądać pod słońce :biggrin2: , w opelku wcześniej miałem K&N i jak na moje oko więcej syfu przepuszczał w dolot, do tego pod światło widoczne były duże szpary w tkaninie i zastanawiałem się zawsze nad skutecznością filtrowania. :piwo:
User avatar
adamsky73
Lex Driver
Posts: 621
Joined: 20 May 2014, o 17:14
Model Lexusa: LS460 '08
Skąd:: Warszawa
Location: Warszawa
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by adamsky73 »

A nie wiecie przypadkiem gdzie w PL można kupić filtry K&N do LS460? W Intercarsie niby mają w ofercie, ale tylko na zamówienie, a żeby zamówić to trzeba mieć u nich konto lub łazić po sklepach dystrybutorów i się prosić. A ja nie świnia i prosić się nie lubię :crazy:
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
User avatar
forest
Lex Master
Posts: 3583
Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by forest »

korzystał ktoś z produktow firmy Pipercross?
http://allegro.pl/pipercross-lexus-is20 ... 65939.html
SC430 '2002
User avatar
Alex200
Lex Driver
Posts: 343
Joined: 22 Jan 2014, o 18:17
Model Lexusa: IS200 SC
Skąd:: W-wa
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by Alex200 »

forest, nie śledzisz wątku;)
Alex200 wrote:
baniaq wrote:Bump,
W IC znalazłem filtr o numerze TUPP1562.
InterCars wrote:Filtr powietrza panelowy Pipercross, zamiennik seryjnego papierowego wkładu filtrującego
Warto próbować, czy lepiej od razu wziąć K&N?
Latam na tym. Po zamontowaniu specjalnej różnicy nie odczułem. Ale chyba się opyla, bo nie jest drogi a ponoć dożywotni - trzeba tylko raz na jakiś czas go przeplukac i nawilzyc olejkiem
User avatar
forest
Lex Master
Posts: 3583
Joined: 21 Sep 2010, o 17:09
Model Lexusa: stanced VIP
Skąd:: WeST
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by forest »

shit.
dzięki alex :D
SC430 '2002
User avatar
Picakus
Lex user
Posts: 278
Joined: 16 Mar 2013, o 16:37
Model Lexusa: Zależnie od chwili
Skąd:: Pomiechówek
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by Picakus »

adamsky73 wrote:A nie wiecie przypadkiem gdzie w PL można kupić filtry K&N do LS460? W Intercarsie niby mają w ofercie, ale tylko na zamówienie, a żeby zamówić to trzeba mieć u nich konto lub łazić po sklepach dystrybutorów i się prosić. A ja nie świnia i prosić się nie lubię :crazy:
Jak chcesz zapytam znajomego ze sprzedaży IC o cene takiego cacka ;)
User avatar
adamsky73
Lex Driver
Posts: 621
Joined: 20 May 2014, o 17:14
Model Lexusa: LS460 '08
Skąd:: Warszawa
Location: Warszawa
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by adamsky73 »

Picakus wrote:Jak chcesz zapytam znajomego ze sprzedaży IC o cene takiego cacka ;)
Bardzo chętnie, a w zasadzie dwóch, bo mam po jednym filtrze na stronę :fiu:
And in the end it's not the years in your life that count; it's the life in your years.
ABRAHAM LINCOLN
lukasz32
Lex user
Posts: 69
Joined: 2 Jun 2013, o 21:44
Model Lexusa: g35
Skąd:: Polska
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by lukasz32 »

Witam, i ja zamontowałem wkładkę pipercross. Cena 86zł. Wcześniej również używałem wkładki kn (w hondzie pozytywnie wpływa na wyniki z hamowni), trwałość dożywotnia więc na dłuższą metę się opłaca.
Zrobiłem własnie trasę 1300km i powiem tak: żadnych różnic w spalaniu (10,5 gazu, obciążenie auto + ~220kg) i żadnych różnic w osiągach raczej, choć wcześniej jakby mniej chętnie przekraczał 200 a teraz spokojnie leciał tyle po autostradzie, choć ze względu na łuki i wiatr boczny więcej nie próbowałem. To spalanie podane zarówno dla prędkości 50-80-100 i stanie w korku godzinę w trójmieście jak i autostrada na poziomie 130-160-200 w zależności od możliwości.
Być może uda mi się jeszcze sprawdzić elastyczność zanim wytnę katalizatory to napiszę.
pozdrawiam
User avatar
carinus
Lex Master
Posts: 1840
Joined: 28 Nov 2010, o 19:29
Model Lexusa: RX400h,IS220d
Skąd:: lubuskie/Belgia
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by carinus »

lukasz32 wrote:Witam, i ja zamontowałem wkładkę pipercross. Cena 86zł. Wcześniej również używałem wkładki kn (w hondzie pozytywnie wpływa na wyniki z hamowni), trwałość dożywotnia więc na dłuższą metę się opłaca.
Zrobiłem własnie trasę 1300km i powiem tak: żadnych różnic w spalaniu (10,5 gazu, obciążenie auto + ~220kg) i żadnych różnic w osiągach raczej, choć wcześniej jakby mniej chętnie przekraczał 200 a teraz spokojnie leciał tyle po autostradzie, choć ze względu na łuki i wiatr boczny więcej nie próbowałem. To spalanie podane zarówno dla prędkości 50-80-100 i stanie w korku godzinę w trójmieście jak i autostrada na poziomie 130-160-200 w zależności od możliwości.
Być może uda mi się jeszcze sprawdzić elastyczność zanim wytnę katalizatory to napiszę.
pozdrawiam
Wkładka pozwoli jedynie na dłuższe przebiegi bez czyszczenia w porównaniu ze zwykłym filtrem.Żadnych kosmicznych osiągów nie będzie.
lukasz32
Lex user
Posts: 69
Joined: 2 Jun 2013, o 21:44
Model Lexusa: g35
Skąd:: Polska
Contact:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Post by lukasz32 »

carinus wrote:
Wkładka pozwoli jedynie na dłuższe przebiegi bez czyszczenia w porównaniu ze zwykłym filtrem.Żadnych kosmicznych osiągów nie będzie.
Dawno temu w hondzie (d15z6) kombinowałem z takimi prostymi rzeczami, np z zapłonem, luzem zaworowym, dolotem (grubość i długość) oraz wylotem i różnice w elastyczności przy obrotach użytkowych potrafiły być znaczne, odczuwalne w czasie jazdy.
Nikt nie twierdzi że będą kosmiczne osiagi ale elastyczność może się gdzieś tam poprawić np o 10-15% i może nawet uda się osiągnąc fabryczną moc, bo dopiero jeden wykres z hamowni widziałem gdzie trzymał fabrykę na papierze :)
Post Reply

Return to “Tuning mechaniczny”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests