Page 7 of 7

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 18 Jun 2014, o 18:45
by akira
Hahaha...czekam aż wreszcie jakiś śmiałek wrzuci to wszystko do auta, chip-y, strumiennice, stozki, magnetyzery, wiatraczki w dolot...pewnie sporo jeszcze pominąłem...i wreszcie ten odwazny nasz bohater przejedzie się na hamownię, ojjj ciekaw jestem rezultatów :biggrin2:
Oczywiście nie piszę tego po złości, czasem coś mimo, że nie powinno działać da jakiś rezultat...być może to przypadek jeden na milion :dance3:
Ja miałem w IS-ie zamiennik panelowy pipercross i fajnie mi się na tym jeździło bez jakiś dodatkowych wrażeń, nooo może gdzieś tam w górnym zakresie obrotów. Po prostu dodatkowa rzecz która można w aucie czyścić i oglądać pod słońce :biggrin2: , w opelku wcześniej miałem K&N i jak na moje oko więcej syfu przepuszczał w dolot, do tego pod światło widoczne były duże szpary w tkaninie i zastanawiałem się zawsze nad skutecznością filtrowania. :piwo:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 18 Jun 2014, o 20:33
by adamsky73
A nie wiecie przypadkiem gdzie w PL można kupić filtry K&N do LS460? W Intercarsie niby mają w ofercie, ale tylko na zamówienie, a żeby zamówić to trzeba mieć u nich konto lub łazić po sklepach dystrybutorów i się prosić. A ja nie świnia i prosić się nie lubię :crazy:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 19 Jun 2014, o 23:43
by forest
korzystał ktoś z produktow firmy Pipercross?
http://allegro.pl/pipercross-lexus-is20 ... 65939.html

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 19 Jun 2014, o 23:47
by Alex200
forest, nie śledzisz wątku;)
Alex200 wrote:
baniaq wrote:Bump,
W IC znalazłem filtr o numerze TUPP1562.
InterCars wrote:Filtr powietrza panelowy Pipercross, zamiennik seryjnego papierowego wkładu filtrującego
Warto próbować, czy lepiej od razu wziąć K&N?
Latam na tym. Po zamontowaniu specjalnej różnicy nie odczułem. Ale chyba się opyla, bo nie jest drogi a ponoć dożywotni - trzeba tylko raz na jakiś czas go przeplukac i nawilzyc olejkiem

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 20 Jun 2014, o 00:10
by forest
shit.
dzięki alex :D

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 20 Jun 2014, o 00:20
by Picakus
adamsky73 wrote:A nie wiecie przypadkiem gdzie w PL można kupić filtry K&N do LS460? W Intercarsie niby mają w ofercie, ale tylko na zamówienie, a żeby zamówić to trzeba mieć u nich konto lub łazić po sklepach dystrybutorów i się prosić. A ja nie świnia i prosić się nie lubię :crazy:
Jak chcesz zapytam znajomego ze sprzedaży IC o cene takiego cacka ;)

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 20 Jun 2014, o 00:23
by adamsky73
Picakus wrote:Jak chcesz zapytam znajomego ze sprzedaży IC o cene takiego cacka ;)
Bardzo chętnie, a w zasadzie dwóch, bo mam po jednym filtrze na stronę :fiu:

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 19 Aug 2014, o 21:03
by lukasz32
Witam, i ja zamontowałem wkładkę pipercross. Cena 86zł. Wcześniej również używałem wkładki kn (w hondzie pozytywnie wpływa na wyniki z hamowni), trwałość dożywotnia więc na dłuższą metę się opłaca.
Zrobiłem własnie trasę 1300km i powiem tak: żadnych różnic w spalaniu (10,5 gazu, obciążenie auto + ~220kg) i żadnych różnic w osiągach raczej, choć wcześniej jakby mniej chętnie przekraczał 200 a teraz spokojnie leciał tyle po autostradzie, choć ze względu na łuki i wiatr boczny więcej nie próbowałem. To spalanie podane zarówno dla prędkości 50-80-100 i stanie w korku godzinę w trójmieście jak i autostrada na poziomie 130-160-200 w zależności od możliwości.
Być może uda mi się jeszcze sprawdzić elastyczność zanim wytnę katalizatory to napiszę.
pozdrawiam

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 19 Aug 2014, o 21:55
by carinus
lukasz32 wrote:Witam, i ja zamontowałem wkładkę pipercross. Cena 86zł. Wcześniej również używałem wkładki kn (w hondzie pozytywnie wpływa na wyniki z hamowni), trwałość dożywotnia więc na dłuższą metę się opłaca.
Zrobiłem własnie trasę 1300km i powiem tak: żadnych różnic w spalaniu (10,5 gazu, obciążenie auto + ~220kg) i żadnych różnic w osiągach raczej, choć wcześniej jakby mniej chętnie przekraczał 200 a teraz spokojnie leciał tyle po autostradzie, choć ze względu na łuki i wiatr boczny więcej nie próbowałem. To spalanie podane zarówno dla prędkości 50-80-100 i stanie w korku godzinę w trójmieście jak i autostrada na poziomie 130-160-200 w zależności od możliwości.
Być może uda mi się jeszcze sprawdzić elastyczność zanim wytnę katalizatory to napiszę.
pozdrawiam
Wkładka pozwoli jedynie na dłuższe przebiegi bez czyszczenia w porównaniu ze zwykłym filtrem.Żadnych kosmicznych osiągów nie będzie.

Re: Lexus is200 SC z filtrem K&N na hamowni

Posted: 19 Aug 2014, o 22:56
by lukasz32
carinus wrote:
Wkładka pozwoli jedynie na dłuższe przebiegi bez czyszczenia w porównaniu ze zwykłym filtrem.Żadnych kosmicznych osiągów nie będzie.
Dawno temu w hondzie (d15z6) kombinowałem z takimi prostymi rzeczami, np z zapłonem, luzem zaworowym, dolotem (grubość i długość) oraz wylotem i różnice w elastyczności przy obrotach użytkowych potrafiły być znaczne, odczuwalne w czasie jazdy.
Nikt nie twierdzi że będą kosmiczne osiagi ale elastyczność może się gdzieś tam poprawić np o 10-15% i może nawet uda się osiągnąc fabryczną moc, bo dopiero jeden wykres z hamowni widziałem gdzie trzymał fabrykę na papierze :)