Page 7 of 8

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Posted: 18 Aug 2014, o 21:17
by Dawid0ss
carinus wrote:Mi wystarcza 320NM i moc mnie nie interesuję,bo nie używam mocy max. tylko przebieg momentu.
Proste. Ja swoim nie jeżdżę więcej niż 160 km/h, więc na wuj mi te konie. Moment obro i do tego moment obro nisko hehe Tego potrzebujemy ;-) Pzdr

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Posted: 19 Aug 2014, o 08:04
by carinus
Suszarka kreci się już na wolnych obrotach i coś tam zawsze dmucha.Nawet przy niższych obrotach silnik ma dostęp do większej ilości powietrza niż wcześniej gdy musiał sam z trudem zasysać.Niektórzy narzekają na jakiś dziwny dźwięk turbosprężarki.Zapewniam że sporo osób da się pokroić za posiadanie takiego przyjemnego sapnięcia po odpuszczeniu gazu i delikatnego szmerku podczas przyspieszenia.Podczas jazdy turbiny nie słychać i jest bezgłośna w porównaniu z "miauczącym" kompresorem.Nikt tutaj nikogo na siłę nie będzie namawiał na konkretne rozwiązania,jednak piszmy o realnych doświadczeniach każdego z nas.

Posted: 19 Aug 2014, o 08:27
by legato97
Troche poplynal temat!! Prosze o ponowne przeczytanie tytulu.

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Posted: 3 Oct 2014, o 14:44
by baniaq
ledziu wrote:Właśnie nie jest rzeźba w kategorii rzeźby :biggrin2:
Samo oszukanie silnika pracującego na automacie po podłączeniu manuala dobremu mechaniorowi zajęło 30min.
Masz gdzieś ten wątek?
Oszukać silnik, że skrzynia jest na D to nie problem. Ale tracisz VVTi i przez to kupę Nm.
Jest projekt Rx-v8 3UZ na ITB + skrzynia 350Z i chłopaki jeszcze nie uruchomili VVTi, a walczyli z tym dniami i nocami.
Dlatego swapowcy wybierają 1UZ, bo tam nic nie trzeba rzeźbić.

Sorry legato97 :crazy:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Posted: 3 Oct 2014, o 21:45
by ledziu
baniaq wrote:Masz gdzieś ten wątek?
Nie mam wątku ale pierwszy raz słyszę o takim czymś... oczywiście jest to możliwe bo różne cuda widziałem :biggrin2:
baniaq wrote:Oszukać silnik, że skrzynia jest na D to nie problem. Ale tracisz VVTi i przez to kupę Nm.
Idziesz mocno w ogólniki w których są najważniejsze szczegóły...
baniaq wrote:Jest projekt Rx-v8 3UZ na ITB + skrzynia 350Z i chłopaki jeszcze nie uruchomili VVTi, a walczyli z tym dniami i nocami.
Dlatego swapowcy wybierają 1UZ
Nie wiem czemu walczyli... może mieli pecha, może czegoś nie wiedzieli a może coś innego się stało ale na 100% swapowcy nie wybierają 1uz bo nie mogą sobie poradzić z vvti hmmm może 10lat temu :biggrin2:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Posted: 4 Oct 2014, o 19:15
by Riki
baniaq wrote:
ledziu wrote:
Oszukać silnik, że skrzynia jest na D to nie problem. Ale tracisz VVTi i przez to kupę Nm.
Ja mam tak zrobione na N i wszystko chodzi , poza tym ze wali czekiem po oczach

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Posted: 4 Oct 2014, o 19:43
by baniaq
Tylko rozmowa jest o 3uz a nie 2jz.
I faktycznie to nie ma już sensu, bo cokolwiek nie napiszę to ledziu i tak powie "da się, bo wszystko się da", a że wszyscy na forach wypisują, że 3uz to straszna sucz pod względem elektroniki i rezygnują z projektów to ch :cenzura:

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Posted: 4 Oct 2014, o 20:25
by klexus
Dla Ledzia 2JZ i UZ-ty to bułka z pasztetem, skromny chłop z potężną wiedzą.

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Posted: 4 Oct 2014, o 21:54
by ledziu
baniaq wrote:Tylko rozmowa jest o 3uz a nie 2jz.
I faktycznie to nie ma już sensu, bo cokolwiek nie napiszę to ledziu i tak powie "da się, bo wszystko się da", a że wszyscy na forach wypisują, że 3uz to straszna sucz pod względem elektroniki i rezygnują z projektów to ch :cenzura:
Popadasz w same skrajności ponieważ nie piszemy o "cokolwiek" i że "wszystko sie da" tylko o 3uz... ;)

Dokładnie tak samo wypowiadałeś się na temat problemu z vvti bo ktoś podłączył manuala i padło vvti ... co jest powodem że nikt tego nie rusza i jest wybierany 1uz...
A prawda jest taka ze mówiąc o wycinku jakiś prac w pojedyńczym warsztacie stwierdzasz ogół...
a skąd wiesz kto to robił, na czym stroił a może było vvti uszkodzone a może była czyjaś nie wiedza...tym bardziej że vvti nie jest wynalazkiem szatana i inne auta też miały zmienne fazy rozrządu

Jestem po prostu dociekliwy i na podstawie poczynań jednego warsztatu nie będę się upierał że coś można albo nie można co niestety Ty czynisz.
Przez ostatnie lata miał(em/mam) do czynienia z wieloma tuningowcami (baaardzo znanymi) i uwierz mi że nawet najlepsi dają dupy przy najbardziej popularnych silnikach i całej z nimi związanej otoczce więc może ktoś jakiś kabelek źle podłączył :biggrin2:

Jak najbardziej jestem daleki od stwierdzenia "że wszystko się da"... :ok:


P.S.
Są już gotowe profi zestawy do łączenia r154 z 3uz-fe na sprzęgle exedy a do tego nie wiem czy dobrze pamiętam ale w 2007r był iS430 z gertragiem.

Re: Is200 vs Swap silnika z IS300

Posted: 4 Oct 2014, o 22:06
by baniaq
Był IS430. Zrobiony na zlecenie Lexusa.
LINK

A tu jest wspominany RXv8
LINK

Link do jeżdżącego GS430 + manual mi gdzieś zaginął.
Poza tym w całym necie jest masa shitu. Miliony pytań, ze dwa-trzy rozpoczęte i nieukończone projekty, w tym jeden IS.

Wczoraj znalazłem jedno jeżdżące e30 3UZ + CD009, ale był tylko ogólny projektu, bez żadnych szczegółów.
Najciekawsze czego się dowiedziałem, to że "budżetowy manual" w formie CD009 nie wchodzi w kastę IS-a, więc trzeba iść w drożyznę: v160 i v161.
Trzeba poczekać aż chłopaki z KMS ogarną temat, tylko ciekawe ile wtedy będą śpiewać za aplikację swojego EMU.