
Na pewno coś sobie wybierzesz: https://kc-cars.wixsite.com/auta/aktualna-oferta
Pozdrawiam
owczar wrote:Operując na liczbach. Swojego kupiłem prawie 5 lat temu. Od pierwszego właściciela - przbieg 148kkm potwierdzony książką - wyciągiem z ASO w którym był serwisowany oraz duńskim wydziałem komunikacji. Serwis w ASO do konca - tuż przed sprzedażą był zrobiony full serwis hamulców.
Od tego czasu zrobiłem 75kkm. Cały serwis robię sam.
Wliczając kosmetykę - czyli lakierowanie drzwi oraz klapy, detailing z ceramiką (po znajomości w dobrej cenie), wszystkie najdrobniejsze części, opony itd, wydałem w ciągu tych 5 lat ponad 19tys + LPG robione samemu za 3tys. Gdybym doliczył koszty serwisu znając ceny to wyszłoby mniej więcej 12k więcej. Łącznie bez LPG wychodzi 31k za 5 lat i 75kkm.
W tym roku wypada rozrząd - kupiłem już cały zestaw OEM, ale nie mam czasu się zabrać za to. Łącznie serwis, który mnie czeka w tym roku w warsztacie na OEM częściach kosztowałby koło 3500.
Tego czarnego z Danii mam na radarze od kilku dniLex33 wrote:LEXluthor, jeśli poszukujesz fajnego i przede wszystkim zadbanego, bezwypadkowego LS430 z pewnym przebiegiem to wpadaj do Łodzi![]()
Na pewno coś sobie wybierzesz: https://kc-cars.wixsite.com/auta/aktualna-oferta
Pozdrawiam
Galant, miodzio. Czyli choroba japońska na całegoowczar wrote:Ja też jeżdżę tym autem głównie w weekendy i tylko dalsze trasyNo i ostatnio córkę do lekarza, a tak ujeżdżam galanta.
Jak obecna generacja się zestarzejeowczar wrote:U Ciebie mx5 w garażu?
Dorzucę od siebie, żebyś miał pogląd.LEXluthor wrote:owczar wrote:Operując na liczbach. Swojego kupiłem prawie 5 lat temu. Od pierwszego właściciela - przbieg 148kkm potwierdzony książką - wyciągiem z ASO w którym był serwisowany oraz duńskim wydziałem komunikacji. Serwis w ASO do konca - tuż przed sprzedażą był zrobiony full serwis hamulców.
Od tego czasu zrobiłem 75kkm. Cały serwis robię sam.
Wliczając kosmetykę - czyli lakierowanie drzwi oraz klapy, detailing z ceramiką (po znajomości w dobrej cenie), wszystkie najdrobniejsze części, opony itd, wydałem w ciągu tych 5 lat ponad 19tys + LPG robione samemu za 3tys. Gdybym doliczył koszty serwisu znając ceny to wyszłoby mniej więcej 12k więcej. Łącznie bez LPG wychodzi 31k za 5 lat i 75kkm.
W tym roku wypada rozrząd - kupiłem już cały zestaw OEM, ale nie mam czasu się zabrać za to. Łącznie serwis, który mnie czeka w tym roku w warsztacie na OEM częściach kosztowałby koło 3500.
No i to jest konkret! Dzięki bardzo. Skoro sam to wszystko ogarnąłeś, to nie dziwię się już że na forum wszędzie pełno twoich postówKoszty wyglądają poważnie, ale chyba do przeżycia - zwłaszcza że wychodzi ci jakieś 15 000 kilometrów rocznie. W moim wypadku byłoby mniej, bo jak już mówiłem nie jeżdżę tak dużo i nie byłoby to jedyne auto.
Pozdro serdeczne!
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest