Tu bardziej chodzi o odpowiednie wystrojenie bo nawet na długich będzie to w stanie w miarę poprawnie działać ale jazda na autokalibracji z późniejszym strojeniem na ślepo na postoju to niezdrowe dla silnika - także albo zmuś swojego gaziarza aby zrobił pełne strojenie w trasie albo kup kabel i zrobisz to sam (ale możesz też stracić gwarancję).rafi440 wrote:Myślisz ,że długość tych przewodów może spowodować uszkodzenie silnika?konik_80 wrote:kolego wejdź na forum gazowe http://lpg-forum.pl/ i zapytaj o ogarniętego gazownika w swojej okolicy aby doprowadzić instalkę do porządku bo szkoda auta.rafi440 wrote:na postoju...nic więcej nie robił i z tego co się orientuje nikomu tak nie robi.leci masowo
PS;Bardzo chętni pojechał bym przerobić tą instalke ale boje sie ,że szlak trafi gwarancje którą on mi daje na te graty...
Dobrze by też było abyś zrobił fotkę ze ściągniętą puchą filtra powietrza aby zobaczyć jak są zrobione wkrętki - bo to też ważne.
Jeśli chodzi o wióry to szczęście, że IS200 ma kolektor plastikowy i większość wiórów wiertło ciągnie do góry - co nie znaczy, że to poprawne i dopuszczalne... w zgodzie ze sztuką gazownictwa kolektor należy ściągnąć , niezależnie czy jest plastikowy czy ze stopów.