[IS 200]Tuleja Pływająca w tylnej Zwrotnicy by tomekb
-
- Lex user
- Posts: 267
- Joined: 7 Oct 2015, o 15:10
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Rybnik
- Contact:
Re: [IS 200]Tuleja Pływająca w tylnej Zwrotnicy by tomekb
Mam pytanie do ludzi, ktorzy maja poliuretanowy zamiennik tulei plywajacej - po zrobieniu wiekszych przebiegow(np pare tys kilometrow) nie macie troche mocniej zuzytych opon po wewnetrznych stronach? Bylem sie umowic u mechanika na wymiane i zwrocil mi uwage na to, ze przy takiej wymianie, mimo idealnie ustawionej geometrii moga sie nierownomiernie zuzywac opony z tyłu. Wymiana i tak jest ustawiona juz, pytanie tylko czy faktycznie moze byc az tak dramatycznie pod tym wzgledem?
- endrju1
- Lex Master
- Posts: 1019
- Joined: 13 Feb 2015, o 17:11
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: LLB
- Contact:
Re: [IS 200]Tuleja Pływająca w tylnej Zwrotnicy by tomekb
Ja już ponad 30tyś najeździłem z poli w miejscu pływającej, do tego z tyłu były uniroyale (które to ponoć są dość miękkie i szybko się zużywają) i nie zaobserwowałem żadnego nierównomiernego zużycia.
Warunek jest jeden, zrobić pełną geometrię w dobrym zakładzie, a nie zbieżność.
Warunek jest jeden, zrobić pełną geometrię w dobrym zakładzie, a nie zbieżność.
- blue
- Lex Maniak
- Posts: 983
- Joined: 2 Jan 2014, o 20:16
- Model Lexusa: IS200 Sport
- Skąd:: Kraków
- Contact:
Re: [IS 200]Tuleja Pływająca w tylnej Zwrotnicy by tomekb
Też mam pływające kilka tysięcy już oraz Uniroyale i nie widzę nadmiernego zużycia.
- endrju1
- Lex Master
- Posts: 1019
- Joined: 13 Feb 2015, o 17:11
- Model Lexusa: is200
- Skąd:: LLB
- Contact:
Re: [IS 200]Tuleja Pływająca w tylnej Zwrotnicy by tomekb
Poza tym nie wiem skąd miało by się brać nierównomierne zużycie. Jedynie ze złego ustawiona kąta pochylenia koła lub zbieżności.
-
- Lex user
- Posts: 267
- Joined: 7 Oct 2015, o 15:10
- Model Lexusa: IS200
- Skąd:: Rybnik
- Contact:
Re: [IS 200]Tuleja Pływająca w tylnej Zwrotnicy by tomekb
To znaczy ten jegomosc mi usilowal to wytlumaczyc w ten sposob, ze niby przy ugieciu zawieszenia te tuleje cos sie maja 'rozciagnac' i w ten sposob mialoby kolo noe wpadac w negatyw(jakos sobie tego nie moge wyobrazic, biorac pod uwage, ze to jest metal w metalu, a tuleja jest ustawiona w osi wzdluznej auta - poli powinno tak samp dzialac w tym momencie). Ogolnie poza ta teoria bardzo rzeczowy mechanik - powiedzial, zebym asekuracyjnie amortyzatory sprawdzil, bo przez nie tez moze tyl plywac i zrobil rozpoznanie terenu, a nie jak niektorzy 'spoko, zobaczymy na kanale i pomyslimy kiedy i za ile damy rade to zrobic'
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests