Page 9 of 20

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Posted: 25 May 2016, o 09:58
by DawGad
wojtas2 wrote:
MA-ZI wrote:U mnie już przejechanych 11000km na gazie instalacja chodzi bez zarzutu. Zużycie gazu od 11.3l spokojna jazda do 17l miasto 15,5l autostrada szybka jazda. Podczas przejechanych 11000km zużycie benzyny dotrysk i rozruch ok 35l ;)
A ile Ci kosztowała instalacja ze wszystkim ?
Przeciez napisal wczesniej ze 7500pln, nie czytasz dokladnie...

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Posted: 26 May 2016, o 15:56
by WojtasIS250
MA-ZI wrote:U mnie już przejechanych 11000km na gazie instalacja chodzi bez zarzutu. Zużycie gazu od 11.3l spokojna jazda do 17l miasto 15,5l autostrada szybka jazda. Podczas przejechanych 11000km zużycie benzyny dotrysk i rozruch ok 35l ;)
Spalanie mamy takie samo. A ja myslalem na poczatku, ze to duzo. Ile teraz lpg w Polsce? W Irlandii 63 centy a Pb 1,30

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Posted: 26 May 2016, o 19:44
by adamsky73
W Polsce zdecydowanie taniej i po ostatnich podwyżkach PB też korzystniejsza relacja do jego ceny niż w Irlandii

Edit: LPG 1,75 zł, PB95 4,49 zł

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Posted: 27 May 2016, o 12:16
by MA-ZI
Czy orientuje się ktoś odnośnie konieczności regulacji luzów na zaworach ?

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Posted: 30 May 2016, o 08:18
by WojtasIS250
MA-ZI wrote:Czy orientuje się ktoś odnośnie konieczności regulacji luzów na zaworach ?
Nic mi nie wiadomo żeby luzy zaworowe regulowalo się ręcznie. Kiedyś miałem Accord 2.0 to tam owszem, trzeba było tego pilnować. Ale w Lexie wątpię. Niech mnie ktoś poprawi jak jestem w błędzie.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Posted: 11 Jun 2016, o 13:52
by Cinkos
Ja na razie zrobiłem z 700 km wczasy i brak czasu nie było okresu na jeżdżenie. Spalanie koło 15-16l gazu ale w mieście benzyny jeszcze nie wiem. A co do cen gazu - w Gdyni jest jedna stacja Luk Oil , która dompinguje ceny 1,44 zł/l :) zresztą obok Orlen ma po prawie tyle samo. a 7km dalej w tym samym mieście Shel po 1,72 zł/l. hehe to dopiero jest dziwna strategia stacji.

DO do zaworów to chyba mamy hydrauliczne bo mi też nikt nie mówił, że trzeba regulować.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Posted: 4 Aug 2016, o 07:17
by michalkazanice
Jako, że nie chcę zakładać nowego tematu liczę że przejdzie w tym mimo lekkiego OT :D

Mam możliwość zakupu GS 430 z instalką Prins'a (tak powiedział obecny właściciel). Auto jest ściągane zza granicy, podobno było sprawdzane w PL.
Jako, że przeczytałem część tego tematu, zastanawiam się czy w GS 430 będzie podobnie jak w GS300. Instalacja zawsze jest tak skonstruowana, że będzie pobierać również PB do smarowania wtrysków? Jak to wygląda z obsługą, będzie problemowa, czy gazownicy poradzą z nią sobie bez problemu? Testował już może ktoś to w GS430, czy ogólnie nie warto i lepiej zmienić instalkę na inną?

Posted: 4 Aug 2016, o 07:32
by piasek1985
W GS430 jest ten sam silnik co w LS430 a te silniki dobrze znosza gaz. Nie bedzie pobieral Ci paliwa.

Re:

Posted: 10 Aug 2016, o 15:52
by WojtasIS250
piasek1985 wrote:W GS430 jest ten sam silnik co w LS430 a te silniki dobrze znosza gaz. Nie bedzie pobieral Ci paliwa.
Dokladnie, GS430 nie ma bezposredniego wtrysku. Sam bym przytulil jakiegos GS430 ale na zielonej wyspie takiego nie znajde. A Prins to bardzo dobra instalacja i ja bym nie wymienial na zadna inna ale to tylko moje zdanie a tyle ile jest ludzi na tym forum, tyle tez bedzie opinii.

Re: GS300 mkIII Prins AutoGas

Posted: 24 Aug 2016, o 22:39
by Karol5555
Witam,
Obecnie 3 kkm na lpg i zero zastrzeżeń.