maciejp wrote:Tez zawsze miałem 2 komplety, zazwyczaj z felgami. I nie do pomyślenia było aby było inaczej W ostatnim czasie dużo się zmieniło w technologi odnośnie opon całorocznych. Gdybym na stałe przebywał w terenach górskich, to nie rozważał bym nawet pewnie opon całorocznych, ale w warunkach jak Twoje/moje to cóż... Ja sobie chwalę pod każdym względem
Letnie runflaty 20" muszę jakoś sprzedać pomimo powyższej antyreklamy dla nich Ktoś może z forum chętny? Praktycznie 0 przebiegu, zdjęte jeszcze przed odbiorem...
Ja rowniez zawsze mialem 2 komplety kol /nawet nie opon/ i tez NIGDY nie pomyslalbym, ze zaczne sie zastanawiac nad calorocznymi
A okazuje sie, ze jednak : nigdy nie mow nigdy
A jak swoich dlugo juz uzywasz w NXie ?
Czy to Michelliny ?
W NXie bardzo krótko, 2 tygodnie W poprzednim aucie - rok. Również 4x4.
Ghotti wrote:Opony założone moim zdaniem ciszej od opon do 140
niesłyszalne kompletnie
Wiem, ze warunki zimowe sa zadne ale czy da sie odczuc jakas roznice w stosunku do letnich RF ?
Halas w miescie, komfort jazdy, jakies slizganie np. na przejezdzie tramwajowym ?
moim zdaniem są cichsze od RF szczególnie na trasie do 130-140 niesłyszalne, w mieście wydaje mi się że też ciszej. Nie masz RF wielosezonowych, trzeba mieć zestaw naprawczy ze sobą. Ogólnie na forum polecane są skorpiony sf2 i micheliny. Ja zmieniłem dla wygody, nie umawiać się na wymianę, nie targać ich do bagażnika, a są dosyć ciężkie 20 z oponami, nie marnować na to czasu... po prostu ludzka wygoda. W góry nie jeżdżę w mazowieckim zimy z 2 tygodnie w roku. 40 lat temu były slicki nie opony, a zimy z 2 metrowymi zaspami i ludzie żyli, niepozabijali się w samochodach. Teraz mamy 4x4 pierdyliard systemów bezpieczeństwa. Czy w zimie na zimówkach czy na wielosezonowych i tak będę się toczył 50km/h
Wlasnie tez mi sie juz nie chce pakowac co pol roku aktualnych kol 19 cali z oponami i jezdzic na wymiane. Tu w NXie beda 20 wiec jeszcze gorzej [emoji85][emoji85][emoji85]
W salonie powiedzieli, ze to zbytnio nie przystoi takiej marce no ale co mieli powiedziec. Tu nawet nie chodzi o jakies super duze oszczednosci z mojej strony ale i o wygode. A moze przede wszystkim o to drugie. Bede sie naprawde bardzo mocno musial nad taka opcja jednak zastanowic … mimo, iz to nie przystoi NXowi
maciejp wrote:Tez zawsze miałem 2 komplety, zazwyczaj z felgami. I nie do pomyślenia było aby było inaczej W ostatnim czasie dużo się zmieniło w technologi odnośnie opon całorocznych. Gdybym na stałe przebywał w terenach górskich, to nie rozważał bym nawet pewnie opon całorocznych, ale w warunkach jak Twoje/moje to cóż... Ja sobie chwalę pod każdym względem
Letnie runflaty 20" muszę jakoś sprzedać pomimo powyższej antyreklamy dla nich Ktoś może z forum chętny? Praktycznie 0 przebiegu, zdjęte jeszcze przed odbiorem...
Ja rowniez zawsze mialem 2 komplety kol /nawet nie opon/ i tez NIGDY nie pomyslalbym, ze zaczne sie zastanawiac nad calorocznymi
A okazuje sie, ze jednak : nigdy nie mow nigdy
A jak swoich dlugo juz uzywasz w NXie ?
Czy to Michelliny ?
W NXie bardzo krótko, 2 tygodnie W poprzednim aucie - rok. Również 4x4.
Wlasnie wlasnie - tu bedzie przeciez 4x4 wiec to tez plus dla wersji z calorocznymi przy jezdzie przy obecnych zimach
maciejp wrote: ↑10 Nov 2023, o 19:21
Tez zawsze miałem 2 komplety, zazwyczaj z felgami. I nie do pomyślenia było aby było inaczej W ostatnim czasie dużo się zmieniło w technologi odnośnie opon całorocznych. Gdybym na stałe przebywał w terenach górskich, to nie rozważał bym nawet pewnie opon całorocznych, ale w warunkach jak Twoje/moje to cóż... Ja sobie chwalę pod każdym względem
Letnie runflaty 20" muszę jakoś sprzedać pomimo powyższej antyreklamy dla nich Ktoś może z forum chętny? Praktycznie 0 przebiegu, zdjęte jeszcze przed odbiorem...
Omotenashi wrote: ↑10 Nov 2023, o 19:14
Wiem, ze warunki zimowe sa zadne ale czy da sie odczuc jakas roznice w stosunku do letnich RF ?
Halas w miescie, komfort jazdy, jakies slizganie np. na przejezdzie tramwajowym ?
moim zdaniem są cichsze od RF szczególnie na trasie do 130-140 niesłyszalne, w mieście wydaje mi się że też ciszej. Nie masz RF wielosezonowych, trzeba mieć zestaw naprawczy ze sobą. Ogólnie na forum polecane są skorpiony sf2 i micheliny. Ja zmieniłem dla wygody, nie umawiać się na wymianę, nie targać ich do bagażnika, a są dosyć ciężkie 20 z oponami, nie marnować na to czasu... po prostu ludzka wygoda. W góry nie jeżdżę w mazowieckim zimy z 2 tygodnie w roku. 40 lat temu były slicki nie opony, a zimy z 2 metrowymi zaspami i ludzie żyli, niepozabijali się w samochodach. Teraz mamy 4x4 pierdyliard systemów bezpieczeństwa. Czy w zimie na zimówkach czy na wielosezonowych i tak będę się toczył 50km/h
Wlasnie tez mi sie juz nie chce pakowac co pol roku aktualnych kol 19 cali z oponami i jezdzic na wymiane. Tu w NXie beda 20 wiec jeszcze gorzej [emoji85][emoji85][emoji85]
W salonie powiedzieli, ze to zbytnio nie przystoi takiej marce no ale co mieli powiedziec. Tu nawet nie chodzi o jakies super duze oszczednosci z mojej strony ale i o wygode. A moze przede wszystkim o to drugie. Bede sie naprawde bardzo mocno musial nad taka opcja jednak zastanowic … mimo, iz to nie przystoi NXowi
A co mieli w salonie powiedzieć? Panie kup pan wielosezonowe bez sensu żebyśmy panu sprzedawali zimówki z felgami za 15 koła. mogłeś odpowiedzieć ze w Lexusie nie przystoi mieć roku opóźnienia z produkcja i nie dawać za to nic.
Ghotti wrote:
moim zdaniem są cichsze od RF szczególnie na trasie do 130-140 niesłyszalne, w mieście wydaje mi się że też ciszej. Nie masz RF wielosezonowych, trzeba mieć zestaw naprawczy ze sobą. Ogólnie na forum polecane są skorpiony sf2 i micheliny. Ja zmieniłem dla wygody, nie umawiać się na wymianę, nie targać ich do bagażnika, a są dosyć ciężkie 20 z oponami, nie marnować na to czasu... po prostu ludzka wygoda. W góry nie jeżdżę w mazowieckim zimy z 2 tygodnie w roku. 40 lat temu były slicki nie opony, a zimy z 2 metrowymi zaspami i ludzie żyli, niepozabijali się w samochodach. Teraz mamy 4x4 pierdyliard systemów bezpieczeństwa. Czy w zimie na zimówkach czy na wielosezonowych i tak będę się toczył 50km/h
Wlasnie tez mi sie juz nie chce pakowac co pol roku aktualnych kol 19 cali z oponami i jezdzic na wymiane. Tu w NXie beda 20 wiec jeszcze gorzej [emoji85][emoji85][emoji85]
W salonie powiedzieli, ze to zbytnio nie przystoi takiej marce no ale co mieli powiedziec. Tu nawet nie chodzi o jakies super duze oszczednosci z mojej strony ale i o wygode. A moze przede wszystkim o to drugie. Bede sie naprawde bardzo mocno musial nad taka opcja jednak zastanowic … mimo, iz to nie przystoi NXowi
A co mieli w salonie powiedzieć? Panie kup pan wielosezonowe bez sensu żebyśmy panu sprzedawali zimówki z felgami za 15 koła. [emoji23] mogłeś odpowiedzieć ze w Lexusie nie przystoi mieć roku opóźnienia z produkcja i nie dawać za to nic.
Nawet więcej, nie przystoi nieświadomość, że łańcuchów nie można zakładać na 20" koła I to po 2 latach od premiery, instrukcji nie przewertowali?
U mnie to samo tj 2,6 właśnie i się zastanawiam czy nie zmienić na 2,4 bar . I czy to się jakoś potwierdza w systemie ? ( tam jest ustawiona wartość 2,3 - zakładam że to jakaś wartość graniczna/alarmowa ) Ktoś to wie ?